Календарно - тематичне планування

Про матеріал
Календарно - тематичне планування з предмету "Українська мова" на І семестр для 3 кл за програмою Савченко О. Я НУШ
Перегляд файлу

                                  Українська мова  3 клас

Освітня програма під керівництвом О.Я. Савченко

За підручником Н. Кравцової, О. Придатюк, В. Романової

( 4 години на тиждень)     62 години

№ уроку

Зміст навчального матеріалу

Дата

Прим.

Тема 1. Звуки і букви. Алфавіт. Наголос.    ( 13 годин)

1.

Повторення знань про звуки і букви.

 

 

2.

Правильна вимова та написання слів з апострофом.

 

 

3.

РЗМ  Усний переказ за планом «Акваріум». Вимова і правопис слова «акваріум». Досліджуємо медіа: перегляд  та обговорення відео  «Акваріумні рибки».

 

 

4.

Правильна вимова та написання слів зі звуком [ ґ ].

 

 

5.

Правильна вимова та написання слів зі звуками [дз], [дз’], [дж].

 

 

6.

Правильна вимова та написання слів із подовженими приголосними звуками.

 

 

7.

Алфавіт. Розташування слів за алфавітом, орієнтуючись на першу і другу літери.

 

 

8.

Застосування алфавіту під час роботи з навчальними словниками. Вимова і правопис слів «асфальт», «апельсин».

 

 

9.

Розташування слів в алфавітному порядку. Звуко – буквений аналіз слів.

 

 

10.

 Закріплення знань з теми: «Звуки і букви. Алфавіт». Коментоване письмо.

 

 

11.

РЗМ  Складання казки за початком, сюжетними малюнками і планом.

 

 

12.

Діагностувальна  робота. Списування тексту  “Яблука рум’яні» із завданнями.

 

Д.р.

13.

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Узагальнення знань з теми «Звуки і букви. Алфавіт. Наголос.»

 

 

                             Тема  2. Слово. Значення слова.     ( 9 годин)

14.

Спостереження за лексичним значення слова. Розпізнавання найуживаніших багатозначних слів, пояснення їх різних значень. Досліджуємо медіа «Інфузорія туфелька».

 

 

15.

Пряме і переносне значення слів.

 

 

16.

Синоніми. Добір до поданого слова 1 – 2 найуживаніших синонімів. Вимова і правопис слова «приязний».

 

 

17.

Антоніми. Добір до поданого слова 1 – 2 найуживаніших антонімів.

 

 

18.

Роль синонімів, антонімів, багатозначних слів у тексті.

Вимова і правопис слова «вогнище».

 

 

19.

РЗМ  Складання діалогу (усно) «Моя школа» за опорними словами..

 

 

20.

Вживання у власному мовленні слів різних лексичних груп.

 

 

21.

Діагностувальна  робота. Діалог (усно). «У лікарні» за опорними словами та малюнками.

 

Д. р.

22.

Узагальнення знань з теми: «Слово. Значення слова».

 

 

                                Тема 3.  Дослідження будови слова.

                     Ненаголошені голосні в корені слова.  ( 16 годин)

23.

Форми слова. Закінчення.

 

 

24.

Визначення закінчення у слові. Нульове закінчення.

 

 

25.

Основа слова.

 

 

26.

Корінь. Роль кореня в слові..

 

 

27.

РЗМ  Складання розповіді за планом. Вимова і правопис слова «електрика». Досліджуємо медіа «Уроки обережності. Електрика».

 

 

28.

Визначення кореня в споріднених словах. Вимова і правопис слова «фермер».

 

 

29.

Розпізнавання спільнокореневих слів і форм такого самого слова. Вимова і правопис слова «кишеня».

 

 

30.

Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені.

 

 

31.

Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом. Досліджуємо орфограми, пов’язані з будовою слова

 

 

32.

Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом.

 

 

33.

Користування орфографічним словником для перевірки написання слів з ненаголошеними  [е], [и], що не перевіряються наголосом. Вимова і правопис слів «депутат», «президент».

 

 

34.

Дзвінки приголосні звуки в кінці слова і складу перед глухими. Попереджувальний диктант.

 

 

35.

 Закріплення знань з теми: «Дослідження будови слова».

 

 

36.

РЗМ. Складання творів за серією малюнків та кінцівкою. Вимова і правопис слів «милосердний», «вдячний».

 

 

37.

Діагностувальна  робота.  Диктант «Вересень» із завданнями.

 

Д. р.

38.

Аналіз діагностувальної роботи.  Робота над помилками.   Узагальнення знань з теми: «Дослідження будови слова».

 

 

 

                          Тема 4. Префікс. Суфікс. Дослідження орфограм,

                                пов’язаних з будовою слова.      ( 11 годин).

39.

Префікс. Словотворча роль префікса.

 

 

40.

Словотворчі вправи з використанням префіксів.

 

 

41.

Слова з префіксом роз-, без-. Вимова і правопис слова «директор».

 

 

42.

Перенос слів з префіксами роз-, без-. Вимова і правопис слова «апетит». 

 

 

43.

Слова з префіксами з- (с-).

 

 

44.

РЗМ  Складання твору за заголовком та опорними словами. Вимова і правопис слова «гармонія». Досліджуємо медіа «Притча про щастя».

 

 

45.

Слова з префіксами роз-, без-, з-, с-. Вимова і правопис слова «коридор».

 

 

46.

Творення слів з найуживанішими суфіксами. Вимова і правопис слова «черешня». С.р.

 

С. р.

47.

Аналіз с.р.  Робота над помилками. Закріплення знань з теми: «Префікс. Суфікс.»

 

 

48.

Діагностувальна  робота з мовними одиницями «Будова слова.»

 

Д. р.

49.

 Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Узагальнення знань з теми: «Префікс. Суфікс.»

 

 

                                            Тема 5.  Іменник.   ( 13 годин)

50.

Формування поняття про іменник.

 

 

51.

Іменники – назви істот і неістот. Розрізняння назв істот і неістот. Досліджуємо медіа «Істоти. Неістоти».

 

 

52.

РЗМ  Письмовий твір з елементами характеристики. Вимова і правопис слова «колектив». Досліджуємо медіа «Колектив».

 

 

53.

Іменники, які називають опредмечені дії і ознаки. Вимова і правопис слова «внесок».

 

 

54.

Іменники, які називають опредмечені ознаки.

 

 

55.

 

Розрізняння власних та загальних іменників. Досліджуємо медіа «Власні та загальні іменники».

 

 

56.

Змінювання  іменників за числами.

 

 

57.

Визначення роду іменників. С. р.

 

С. р.

58.

Аналіз с.р. Робота над помилками. Вживання іменників у власних висловленнях.

 

 

60.

Діагностувальна  робота з мовними одиницями «Іменник».

 

Д. р.

59.

РЗМ « Новорічний маскарад». Створення простих медіа продуктів (запрошення).

 

 

61.

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Поділ слів на тематичні групи.

 

 

62

Закріплення знань з теми: «Іменник».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Чебан Тетяна
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
16 жовтня 2023
Переглядів
667
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку