Українська мова 3 клас
Освітня програма під керівництвом О.Я. Савченко
За підручником Н. Кравцової, О. Придатюк, В. Романової
( 4 години на тиждень) 62 години
№ уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Прим. |
Тема 1. Звуки і букви. Алфавіт. Наголос. ( 13 годин) |
|||
1. |
Повторення знань про звуки і букви. |
|
|
2. |
Правильна вимова та написання слів з апострофом. |
|
|
3. |
РЗМ Усний переказ за планом «Акваріум». Вимова і правопис слова «акваріум». Досліджуємо медіа: перегляд та обговорення відео «Акваріумні рибки». |
|
|
4. |
Правильна вимова та написання слів зі звуком [ ґ ]. |
|
|
5. |
Правильна вимова та написання слів зі звуками [дз], [дз’], [дж]. |
|
|
6. |
Правильна вимова та написання слів із подовженими приголосними звуками. |
|
|
7. |
Алфавіт. Розташування слів за алфавітом, орієнтуючись на першу і другу літери. |
|
|
8. |
Застосування алфавіту під час роботи з навчальними словниками. Вимова і правопис слів «асфальт», «апельсин». |
|
|
9. |
Розташування слів в алфавітному порядку. Звуко – буквений аналіз слів. |
|
|
10. |
Закріплення знань з теми: «Звуки і букви. Алфавіт». Коментоване письмо. |
|
|
11. |
РЗМ Складання казки за початком, сюжетними малюнками і планом. |
|
|
12. |
Діагностувальна робота. Списування тексту “Яблука рум’яні» із завданнями. |
|
Д.р. |
13. |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Узагальнення знань з теми «Звуки і букви. Алфавіт. Наголос.» |
|
|
Тема 2. Слово. Значення слова. ( 9 годин) |
|||
14. |
Спостереження за лексичним значення слова. Розпізнавання найуживаніших багатозначних слів, пояснення їх різних значень. Досліджуємо медіа «Інфузорія туфелька». |
|
|
15. |
Пряме і переносне значення слів. |
|
|
16. |
Синоніми. Добір до поданого слова 1 – 2 найуживаніших синонімів. Вимова і правопис слова «приязний». |
|
|
17. |
Антоніми. Добір до поданого слова 1 – 2 найуживаніших антонімів. |
|
|
18. |
Роль синонімів, антонімів, багатозначних слів у тексті. Вимова і правопис слова «вогнище». |
|
|
19. |
РЗМ Складання діалогу (усно) «Моя школа» за опорними словами.. |
|
|
20. |
Вживання у власному мовленні слів різних лексичних груп. |
|
|
21. |
Діагностувальна робота. Діалог (усно). «У лікарні» за опорними словами та малюнками. |
|
Д. р. |
22. |
Узагальнення знань з теми: «Слово. Значення слова». |
|
|
Тема 3. Дослідження будови слова. Ненаголошені голосні в корені слова. ( 16 годин) |
|||
23. |
Форми слова. Закінчення. |
|
|
24. |
Визначення закінчення у слові. Нульове закінчення. |
|
|
25. |
Основа слова. |
|
|
26. |
Корінь. Роль кореня в слові.. |
|
|
27. |
РЗМ Складання розповіді за планом. Вимова і правопис слова «електрика». Досліджуємо медіа «Уроки обережності. Електрика». |
|
|
28. |
Визначення кореня в споріднених словах. Вимова і правопис слова «фермер». |
|
|
29. |
Розпізнавання спільнокореневих слів і форм такого самого слова. Вимова і правопис слова «кишеня». |
|
|
30. |
Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені. |
|
|
31. |
Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом. Досліджуємо орфограми, пов’язані з будовою слова |
|
|
32. |
Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом. |
|
|
33. |
Користування орфографічним словником для перевірки написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Вимова і правопис слів «депутат», «президент». |
|
|
34. |
Дзвінки приголосні звуки в кінці слова і складу перед глухими. Попереджувальний диктант. |
|
|
35. |
Закріплення знань з теми: «Дослідження будови слова». |
|
|
36. |
РЗМ. Складання творів за серією малюнків та кінцівкою. Вимова і правопис слів «милосердний», «вдячний». |
|
|
37. |
Діагностувальна робота. Диктант «Вересень» із завданнями. |
|
Д. р. |
38. |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Узагальнення знань з теми: «Дослідження будови слова».
|
|
|
Тема 4. Префікс. Суфікс. Дослідження орфограм, пов’язаних з будовою слова. ( 11 годин). |
|||
39. |
Префікс. Словотворча роль префікса. |
|
|
40. |
Словотворчі вправи з використанням префіксів. |
|
|
41. |
Слова з префіксом роз-, без-. Вимова і правопис слова «директор». |
|
|
42. |
Перенос слів з префіксами роз-, без-. Вимова і правопис слова «апетит». |
|
|
43. |
Слова з префіксами з- (с-). |
|
|
44. |
РЗМ Складання твору за заголовком та опорними словами. Вимова і правопис слова «гармонія». Досліджуємо медіа «Притча про щастя». |
|
|
45. |
Слова з префіксами роз-, без-, з-, с-. Вимова і правопис слова «коридор». |
|
|
46. |
Творення слів з найуживанішими суфіксами. Вимова і правопис слова «черешня». С.р. |
|
С. р. |
47. |
Аналіз с.р. Робота над помилками. Закріплення знань з теми: «Префікс. Суфікс.» |
|
|
48. |
Діагностувальна робота з мовними одиницями «Будова слова.» |
|
Д. р. |
49. |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Узагальнення знань з теми: «Префікс. Суфікс.» |
|
|
Тема 5. Іменник. ( 13 годин) |
|||
50. |
Формування поняття про іменник. |
|
|
51. |
Іменники – назви істот і неістот. Розрізняння назв істот і неістот. Досліджуємо медіа «Істоти. Неістоти». |
|
|
52. |
РЗМ Письмовий твір з елементами характеристики. Вимова і правопис слова «колектив». Досліджуємо медіа «Колектив». |
|
|
53. |
Іменники, які називають опредмечені дії і ознаки. Вимова і правопис слова «внесок». |
|
|
54. |
Іменники, які називають опредмечені ознаки. |
|
|
55.
|
Розрізняння власних та загальних іменників. Досліджуємо медіа «Власні та загальні іменники». |
|
|
56. |
Змінювання іменників за числами. |
|
|
57. |
Визначення роду іменників. С. р. |
|
С. р. |
58. |
Аналіз с.р. Робота над помилками. Вживання іменників у власних висловленнях. |
|
|
60. |
Діагностувальна робота з мовними одиницями «Іменник». |
|
Д. р. |
59. |
РЗМ « Новорічний маскарад». Створення простих медіа продуктів (запрошення). |
|
|
61. |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Поділ слів на тематичні групи. |
|
|
62 |
Закріплення знань з теми: «Іменник». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|