КТП з математики для 2 класу (за підручником Н.Будна , М. Беденко )

Про матеріал
Пропоную КТП з математики для 2 класу. У планування передбачено Діагностичні роботи , вже вказано дати на період 1 чверті .
Перегляд файлу

№ п/п

Тема уроку

Дата

 

 

Календарно – тематичне планування уроків у 2 класі НУШ

                                                   МАТЕМАТИКА

4 год на тиждень

За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко.

До підручника Н.О.Будної, М.В. Беденка «Математика»

І семестр

 

1.

Вступ. Лічба в межах 20.Таблиці додавання і віднімання чисел 2 і 3 в межах 10. Розв’язування задач. (№1 – 8)

02.09

2.

Таблиці додавання і віднімання чисел 4 і 5 у межах 10. Дії з «круглими» числами в межах 100. Розв’язування і порівняння задач. (№9 – 15)

03.09

3.

Вимірювання довжин відрізків у сантиметрах і дециметрах. Різницеве порівняння чисел. Додавання і віднімання в межах 100. Побудова відрізків. Порівняння задач. (№16 – 24)

04.09

4.

Повторення таблиць додавання і віднімання чисел 6 і 7. Назви компонентів дій додавання і віднімання. Задачі на різницеве порівняння. (№25 – 32)

06.09

5.

Переставна властивість дії додавання. Додавання і віднімання чисел 8 і 9. Розв’язування задач . Перевірна робота.   (№33 – 39)

09.09

6.

Повторення десяткового складу двоцифрових чисел. Взаємозв’язок між гривнею та копійкою. Довжина ламаної лінії. Розв’язування задач на знаходження вартості. (№40 – 47)

10.09

7.

Знаходження невідомого доданка. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. (№48 – 55)

11.09

8.

Знаходження невідомого зменшуваного. Розв’язування задач на знаходження невідомого зменшуваного. Взаємозв’язок дії додавання і віднімання.

(№56 – 64)

13.09

9.

Порівняння «круглих» чисел. Розв’язування і порівняння задач. Знаходження значень виразів на дві дії. (№65 – 74)

16.09

10.

Знаходження невідомого від’ємника.Задачі на знаходження невідомого  від’ємника. Вирази на основі десяткового складу числа. Робота з діаграмою. (№75 – 81)

17.09

11.

Додавання і віднімання чисел в межах 100. Наступне і попереднє число. Додавання числа частинами. Числовий ряд. Творча робота над задачею.

(№82 – 90)

18.09

12.

Віднімання чисел частинами. Знаходження значень виразів на дві дії. Складання та розв’язування складних задач. (№91 - 98)

23.09

13.

Діагностична  робота 1.

24.09

14.

Аналіз діагностичної роботи. Урок закріплення знань.

25.09

15.

Повторення і систематизація знань .

27.09

16.

ДОДАВАННЯ  і  ВІДНІМАННЯ  ЧИСЕЛ  у  МЕЖАХ  100

із переходом через розряд.

 Додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток. Розв’язування і порівняння задач. (№99 – 107)

30.09

17.

Додавання і віднімання числа 3 з переходом через десяток. Порівняння виразів. Розв’язування задач. (№108 – 116)

01.10

18.

Додавання числа 4 з переходом через десяток. Прості задачі різних видів. Геометричні фігури. (№117 – 124)

02.10

19.

Віднімання числа 4 з переходом через десяток. Розв’язування і порівняння простих задач. (№125 – 132)

04.10

20.

Додавання і віднімання чисел 3 і 4 з переходом через десяток. Вирази зі змінною. Позначення чисел, величин латинськими літерами. (№133 – 142)

06.10

21.

Повторення вивчених табличних випадків додавання і віднімання з переходом через десяток. Многокутники. (№143 – 151)

09.10

22.

Додавання числа 5 з переходом через десяток. Підготовка до ознайомлення зі складеною задачею. (№152 – 160)

10.10

23.

Віднімання числа 5 з переходом через десяток. Розв’язування та порівняння задач. Креслення відрізків. (« 161 – 168)

11.10

24.

Додавання числа 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів зі змінною. (№169 – 177)

14.10

25.

Віднімання числа 6 з переходом через десяток. Розв’язування задач.

(№178 – 187)

13.10

26.

Додавання числа 7 з переходом через десяток. Застосування переставної властивості дії додавання. Складання, розв’язування та порівняння задач. (№188 – 197)

16.10

27.

Віднімання числа 7 з переходом через десяток. Знаходження невідомого зменшуваного. (№198 – 209)

17.10

28.

Додавання числа 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Порівняння чисел. (№210 – 219)

18.10

29.

Віднімання числа 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач.

(№220 – 228)

20.10

30.

Додавання і віднімання чисел 7 і 8 з переходом через десяток. Периметр многокутника. Розв’язування задач. (№229 – 237)

 

31.

Додавання числа 9 з переходом через десяток. Порівняння виразів. Розв’язування задач. (№238 – 247)

 

32.

Віднімання числа 9 з переходом через десяток.Розв’язування задач з недостатніми даними. Знаходження периметра многокутників.

(№248 – 257)

 

33.

Задачі на дві дії (ознайомлення). (№258 – 256)

 

34.

Розв’язування складених задач двома способами (ознайомлення).

Периметр чотирикутника. (№267 – 275)

 

35.

Числові вирази. Читання числових виразів. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач складанням виразів. (№276 – 284)

 

36.

Узагальнена таблиця додавання і віднімання двоцифрових чисел. Знаходження за таблицею результатів додавання і віднімання.

Задачі на дві дії. (№285 – 292)

 

37.

Розв’язування складених задач двома способами за складеним планом. Ознаки трикутників. Повторення вивченого. (№293 – 299)

 

38.

Обчислення виразів за допомогою числового ряду. Кути многокутника. Прямий кут.  (№300 – 308)

 

39.

Застосування дужок для запису виразів. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розв’язування складених задач. (№309 – 317)

 

40.

Діагностична  робота  2.

 

41.

Аналіз діагостичної роботи. Урок закріплення знань.

 

42.

Повторення і систематизація  вивченого

 

43.

Прямокутник. Знаходження значень виразів з дужками. Додавання і віднімання з допомогою числового ряду. (№318 – 325)

 

44.

Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Перевірка дії додавання. Розв’язування складених задач. Закріплення знань про прямокутник. (№326 – 333)

 

45.

Повторення та закріплення знань вивченого. (№334 – 340)

 

46.

Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок). (№341 – 347)

 

47.

Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, які містять відношення на…більше ( на …менше). Задачі на знаходження третього доданка. Знаходження периметра прямокутника. (№348 – 356)

 

48.

Квадрат. Додавання двоцифрових чисел. Перевірка дії віднімання. Складання і розв’язування задач. (№357 – 365)

 

49.

Знаходження значень виразів. Розв’язування задач складанням виразу.

(№366 – 373)

 

50.

Діагностична  робота 3

 

51.

Аналіз діагностичної роботи. Урок закріплення знань.

 

52.

Повторення вивченого

 

53.

УСНЕ  ДОДАВАННЯ та  ВІДНІМАННЯ чисел У  МЕЖАХ  100 із ПЕРЕХОДОМ  ЧЕРЕЗ  РОЗРЯД.

 

54.

Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. (загальний випадок) (№374 – 381)

 

55.

Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел у процесі обчисленнь виразів і розв’язання задач. (№382 – 389)

 

56.

Додавання двоцифрових чисел. Поняття про послідовні числа. Розв’язування задач. (№390 – 399)

 

57.

Додавання виду 56 + 6. Розв’язування задач. Знаходження довжин третьої сторони трикутника. (№400 – 409)

 

58.

Додавання виду 53 + 7. Розв’язування складених задач та задач із зайвими даними. (№410 – 418)

 

59.

Додавання виду 38 +52. Розв’язування складених задач. (№419 – 427)

 

60.

Діагностична  робота  4

 

61.

Усне віднімання виду 30 – 7. Запис виразів та знаходження їх значення. (№428 – 436)

 

62.

Аналіз діагностичної роботи.  Урок закріплення знань.

 

63.

Повторення і систематизація вивченого.

 

64.

.Підсумковий урок за семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
5 вересня
Переглядів
753
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку