№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
|
Календарно – тематичне планування уроків у 2 класі НУШ МАТЕМАТИКА 4 год на тиждень За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко. До підручника Н.О.Будної, М.В. Беденка «Математика» І семестр |
|
1. |
Вступ. Лічба в межах 20.Таблиці додавання і віднімання чисел 2 і 3 в межах 10. Розв’язування задач. (№1 – 8) |
02.09 |
2. |
Таблиці додавання і віднімання чисел 4 і 5 у межах 10. Дії з «круглими» числами в межах 100. Розв’язування і порівняння задач. (№9 – 15) |
03.09 |
3. |
Вимірювання довжин відрізків у сантиметрах і дециметрах. Різницеве порівняння чисел. Додавання і віднімання в межах 100. Побудова відрізків. Порівняння задач. (№16 – 24) |
04.09 |
4. |
Повторення таблиць додавання і віднімання чисел 6 і 7. Назви компонентів дій додавання і віднімання. Задачі на різницеве порівняння. (№25 – 32) |
06.09 |
5. |
Переставна властивість дії додавання. Додавання і віднімання чисел 8 і 9. Розв’язування задач . Перевірна робота. (№33 – 39) |
09.09 |
6. |
Повторення десяткового складу двоцифрових чисел. Взаємозв’язок між гривнею та копійкою. Довжина ламаної лінії. Розв’язування задач на знаходження вартості. (№40 – 47) |
10.09 |
7. |
Знаходження невідомого доданка. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. (№48 – 55) |
11.09 |
8. |
Знаходження невідомого зменшуваного. Розв’язування задач на знаходження невідомого зменшуваного. Взаємозв’язок дії додавання і віднімання. (№56 – 64) |
13.09 |
9. |
Порівняння «круглих» чисел. Розв’язування і порівняння задач. Знаходження значень виразів на дві дії. (№65 – 74) |
16.09 |
10. |
Знаходження невідомого від’ємника.Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Вирази на основі десяткового складу числа. Робота з діаграмою. (№75 – 81) |
17.09 |
11. |
Додавання і віднімання чисел в межах 100. Наступне і попереднє число. Додавання числа частинами. Числовий ряд. Творча робота над задачею. (№82 – 90) |
18.09 |
12. |
Віднімання чисел частинами. Знаходження значень виразів на дві дії. Складання та розв’язування складних задач. (№91 - 98) |
23.09 |
13. |
Діагностична робота 1. |
24.09 |
14. |
Аналіз діагностичної роботи. Урок закріплення знань. |
25.09 |
15. |
Повторення і систематизація знань . |
27.09 |
16. |
ДОДАВАННЯ і ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ у МЕЖАХ 100 із переходом через розряд. Додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток. Розв’язування і порівняння задач. (№99 – 107) |
30.09 |
17. |
Додавання і віднімання числа 3 з переходом через десяток. Порівняння виразів. Розв’язування задач. (№108 – 116) |
01.10 |
18. |
Додавання числа 4 з переходом через десяток. Прості задачі різних видів. Геометричні фігури. (№117 – 124) |
02.10 |
19. |
Віднімання числа 4 з переходом через десяток. Розв’язування і порівняння простих задач. (№125 – 132) |
04.10 |
20. |
Додавання і віднімання чисел 3 і 4 з переходом через десяток. Вирази зі змінною. Позначення чисел, величин латинськими літерами. (№133 – 142) |
06.10 |
21. |
Повторення вивчених табличних випадків додавання і віднімання з переходом через десяток. Многокутники. (№143 – 151) |
09.10 |
22. |
Додавання числа 5 з переходом через десяток. Підготовка до ознайомлення зі складеною задачею. (№152 – 160) |
10.10 |
23. |
Віднімання числа 5 з переходом через десяток. Розв’язування та порівняння задач. Креслення відрізків. (« 161 – 168) |
11.10 |
24. |
Додавання числа 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів зі змінною. (№169 – 177) |
14.10 |
25. |
Віднімання числа 6 з переходом через десяток. Розв’язування задач. (№178 – 187) |
13.10 |
26. |
Додавання числа 7 з переходом через десяток. Застосування переставної властивості дії додавання. Складання, розв’язування та порівняння задач. (№188 – 197) |
16.10 |
27. |
Віднімання числа 7 з переходом через десяток. Знаходження невідомого зменшуваного. (№198 – 209) |
17.10 |
28. |
Додавання числа 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Порівняння чисел. (№210 – 219) |
18.10 |
29. |
Віднімання числа 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач. (№220 – 228) |
20.10 |
30. |
Додавання і віднімання чисел 7 і 8 з переходом через десяток. Периметр многокутника. Розв’язування задач. (№229 – 237) |
|
31. |
Додавання числа 9 з переходом через десяток. Порівняння виразів. Розв’язування задач. (№238 – 247) |
|
32. |
Віднімання числа 9 з переходом через десяток.Розв’язування задач з недостатніми даними. Знаходження периметра многокутників. (№248 – 257) |
|
33. |
Задачі на дві дії (ознайомлення). (№258 – 256) |
|
34. |
Розв’язування складених задач двома способами (ознайомлення). Периметр чотирикутника. (№267 – 275) |
|
35. |
Числові вирази. Читання числових виразів. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач складанням виразів. (№276 – 284) |
|
36. |
Узагальнена таблиця додавання і віднімання двоцифрових чисел. Знаходження за таблицею результатів додавання і віднімання. Задачі на дві дії. (№285 – 292) |
|
37. |
Розв’язування складених задач двома способами за складеним планом. Ознаки трикутників. Повторення вивченого. (№293 – 299) |
|
38. |
Обчислення виразів за допомогою числового ряду. Кути многокутника. Прямий кут. (№300 – 308) |
|
39. |
Застосування дужок для запису виразів. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розв’язування складених задач. (№309 – 317) |
|
40. |
Діагностична робота 2. |
|
41. |
Аналіз діагостичної роботи. Урок закріплення знань. |
|
42. |
Повторення і систематизація вивченого |
|
43. |
Прямокутник. Знаходження значень виразів з дужками. Додавання і віднімання з допомогою числового ряду. (№318 – 325) |
|
44. |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Перевірка дії додавання. Розв’язування складених задач. Закріплення знань про прямокутник. (№326 – 333) |
|
45. |
Повторення та закріплення знань вивченого. (№334 – 340) |
|
46. |
Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок). (№341 – 347) |
|
47. |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, які містять відношення на…більше ( на …менше). Задачі на знаходження третього доданка. Знаходження периметра прямокутника. (№348 – 356) |
|
48. |
Квадрат. Додавання двоцифрових чисел. Перевірка дії віднімання. Складання і розв’язування задач. (№357 – 365) |
|
49. |
Знаходження значень виразів. Розв’язування задач складанням виразу. (№366 – 373) |
|
50. |
Діагностична робота 3 |
|
51. |
Аналіз діагностичної роботи. Урок закріплення знань. |
|
52. |
Повторення вивченого |
|
53. |
УСНЕ ДОДАВАННЯ та ВІДНІМАННЯ чисел У МЕЖАХ 100 із ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД. |
|
54. |
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. (загальний випадок) (№374 – 381) |
|
55. |
Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел у процесі обчисленнь виразів і розв’язання задач. (№382 – 389) |
|
56. |
Додавання двоцифрових чисел. Поняття про послідовні числа. Розв’язування задач. (№390 – 399) |
|
57. |
Додавання виду 56 + 6. Розв’язування задач. Знаходження довжин третьої сторони трикутника. (№400 – 409) |
|
58. |
Додавання виду 53 + 7. Розв’язування складених задач та задач із зайвими даними. (№410 – 418) |
|
59. |
Додавання виду 38 +52. Розв’язування складених задач. (№419 – 427) |
|
60. |
Діагностична робота 4 |
|
61. |
Усне віднімання виду 30 – 7. Запис виразів та знаходження їх значення. (№428 – 436) |
|
62. |
Аналіз діагностичної роботи. Урок закріплення знань. |
|
63. |
Повторення і систематизація вивченого. |
|
64. |
.Підсумковий урок за семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|