КТП з образотворчого мистецтва І СЕМЕСТР з очікуваними результатами

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків інтегрованого курсу “Мистецтво: образотворче мистецтво” 7 клас (І семестр) з очікуваними результатами навчанняТема року: Мистецтво: діалог традицій і новаторства
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

 уроків інтегрованого курсу “Мистецтво:  образотворче мистецтво”  7  клас

Тема року:  Мистецтво: діалог традицій і новаторства

 

Дата

Тема    уроку

Кількість

годин

Очікуванні результати

Методи та форми роботи

Оцінювання

Додаткові

матеріали

І семестр

Розділ 1. Мистецтво в просторі культури.

 

05.09.

2024

Візуальні символи України

 

1

Учень, учениця:   знає основні візуальні символи України (тризуб, вишиванка, козацька шабля тощо), їх історію та значення;

розуміє роль символів у формуванні національної ідентичності та культурної спадщини; аналізує образотворче мистецтво, архітектуру, народні ремесла, виявляючи в них українські символи;

створює власні роботи, використовуючи українську символіку. СОМ, ХТД, П

Індивідуальна робота, групова діяльність.

 

Поточне оцінювання.

Практичне завдання.

Урок № з образотворчого мистецтва для 7 класу. Л. Масол, О. Калініченко - Візуальні символи України (vsimpptx.com)

 

12.09.

2024

Народна творчість, що вражає світ

1

Учень, учениця:   знає основні характеристики петриківського розпису та косівської кераміки,

розуміє значення народних ремесел у формуванні української культурної ідентичності;  аналізує орнаменти та візерунки, виявляючи їхню символіку та художні особливості; порівнює різні види народного мистецтва, визначаючи їхні спільні риси та відмінності; створює власні роботи та презентує їх. СОМ, ХТД, П

Індивідуальна робота, групова діяльність.

 

Поточне оцінювання.

Практичне завдання.

https://www.youtube.com/watch?v=l3qJGCMSKs4

 

19.09.

2024

«І рушник вишиваний на щастя, на долю дала…»

1

Учень, учениця:   знає   основні види українських народних оберегів (вишивані рушники, сорочки, килими), їхню символіку та призначення; розуміє  роль оберегів у житті українців, їхнє значення як носіїв культурної спадщини;  аналізує орнаменти та візерунки на оберегах, виявляючи їхню символіку; цінує українські народні традиції та майстерність; створює власні роботи та презентує їх. СОМ, ХТД, П, ПСД

Індивідуальна робота, групова діяльність.

 

Поточне оцінювання.

Практичне завдання.

https://www.youtube.com/watch?v=YkVguWIopdI  

 

https://ornament.name/creator    

 

 

26.09.

2024

 

Витвори народних майстрів

 

 

1

Учень, учениця:   знає   основні види українських народних ремесел, їхні особливості та регіональні різновиди; розуміє  роль народних ремесел у формуванні української культурної спадщини; аналізує вироби народних майстрів, виявляючи в  них особливості орнаментів, техніки виконання; цінує українські народні традиції та майстерність; створює власні роботи та презентує їх. СОМ, ХТД, П

 

Індивідуальна робота, групова діяльність.

 

 

Поточне оцінювання.

Практичне завдання.

 

https://www.youtube.com/watch?v=-2m7ozDdQ6I

03.10.

2024

Як народжуються архітектурні образи

1

Учень, учениця:   знає основні види архітектури, їхні особливості та функції; розуміє як архітектура впливає на наше життя та оточення; аналізує різні архітектурні об’єкти, визначаючи їхній стиль, призначення та історичний контекст; цінує архітектуру як мистецтво та важливий елемент культурної спадщини; створює власні роботи та презентує їх. СОМ, ХТД, П

Індивідуальна робота, групова діяльність.

 

Поточне оцінювання.

Практичне завдання.

https://www.youtube.com/watch?v=0NOrmKOf_Yg

10.10.

2024

Синтез мистецтв в архітектурному ансамблі

 

1

Учень, учениця:   знає що таке архітектурний ансамбль і як різні види мистецтва поєднуються в ньому, основні елементи архітектурного ансамблю; аналізує відомі архітектурні ансамблі, визначаючи їхній стиль, призначення та особливості, створює  власні проекти архітектурних ансамблів, використовуючи різні матеріали та техніки; створює власні роботи та презентує їх. СОМ, ХТД, П, ПСД

Індивідуальна робота, групова діяльність.

 

Поточне оцінювання.

Практичне завдання.

https://www.youtube.com/watch?v=nXp382b3hzw

 

17.10.

2024

Синтез мистецтв у храмі: культова архітектура

 

1

Учень, учениця:   знає  що таке культова архітектура і як різні види мистецтв поєднуються в храмі, створюючи єдиний образ,  основні елементи храму та їхнє символічне значення; аналізує  різні храми, визначаючи їхній стиль, призначення та культурно-історичне значення; створює  власні проекти храмових інтер'єрів або декоративних елементів; створює власні роботи та презентує їх. СОМ, ХТД, П

Індивідуальна робота, групова діяльність.

 

Поточне оцінювання.

Практичне завдання.

https://www.youtube.com/watch?v=UEch3Zn6wKQ&t=33s 

24.10. 2014

Оцінювання. Презентації мистецьких проєктів

1

Учень, учениця:   аналізує твори мистецтва;

висловлює власне ставлення до творів мистецтва; створює власні мистецькі твори. СОМ, ХТД   ПСД

Індивідуальна робота, групова діяльність, творчі проекти.

Проєктні роботи, практичні завдання

https://docs.google.com/forms/d/1jz_1Nm9-NWHDiv7UGrzULFLp0Tl0F9sA3t9ep3a5Bco/edit

Розділ 2. Мистецтво і медіа

 

07.11.

2024

Статичні візуальні медіа

1

Учень, учениця:   знає   що таке фотографія, які бувають жанри та  технічні засоби для її створення; аналізує фотографії, визначаючи композицію, колір, світлотінь, виражальні засоби; порівнює свої враження від фотографії з думками інших людей, захищає свою точку зору; створює власні фотографії, використовуючи різні техніки та прийоми. Досліджує довкілля, зокрема візуальних об’єктів рідного краю (ескізи, фотографії, відео) з метою естетизації середовища. СОМ, ХТД, П

Індивідуальна робота, групова діяльність.

 

Поточне оцінювання.

Практичне завдання.

https://youtu.be/NI2Rmo50fZI?si=wa7ld8lZFwSxd3bV

 

 

14.11.

2024

Реклама

Функції реклами

1

Учень, учениця:   знає  що таке реклама, які її основні цілі та завдання,  різні види реклами, засоби її поширення; аналізує рекламні матеріали, визначаючи їхні сильні та слабкі сторони, вплив на аудиторію;  знає як захищатися від маніпулятивних рекламних прийомів; створює власні роботи та презентує їх. СОМ, ХТД, П

 

Індивідуальна робота, групова діяльність.

 

Поточне оцінювання.

Практичне завдання.

https://youtu.be/LWWSo8v731k?si=5RHRDe8zEDbIGqsP

 

21.11.

2024

Телебачення — динамічний електронний вид медіа

 

1

Учень, учениця:   знає  жанри телебачення, їхні особливості та призначення, основні творчі професії, пов’язані з телебаченням, та їхні ролі у створенні телепрограм; аналізує телепрограми різних жанрів та обирає  якісні;  розуміє як працює медіапростір; орієнтується у світі професій, пов’язаних зі ЗМІ. Сприймає інтерпретує,  порівнює різні  видів мистецтва, медіа з дотриманням відповідної термінології, норм українського мовлення. Використовує  медіа для художньо творчого самовираження. СОМ, ХТД, П, ПСД

Індивідуальна робота, групова діяльність.

 

Поточне оцінювання.

Практичне завдання.

https://www.youtube.com/watch?v=7pl1RX-4RWM

28.11.

2024

Цифрове мистецтво

 

1

Учень, учениця:   знає   різні жанри цифрового мистецтва та їхні особливості; аналізує цифрові твори мистецтва, визначаючи їхні художні прийоми, композицію, колір, світлотінь; створює власні цифрові роботи, використовуючи доступні інструменти. Сприймає інтерпретує,  порівнює різні  видів мистецтва, медіа  з дотриманням відповідної термінології, норм українського мовлення; створює власні роботи та презентує їх. СОМ, ХТД, П

Індивідуальна робота, групова діяльність.

 

Поточне оцінювання.

Практичне завдання.

https://www.youtube.com/watch?v=UYfPGXUR9CU

05.12.

2024

 

12.12.

2024

Відеоігри

2

Учень, учениця:   знає  різні жанри відеоігор, їхні особливості та механіки, основні професії, пов’язані зі створенням відеоігор та їхні ролі в розробці;

створює власні невеликі ігри або елементи ігор та презентує їх. СОМ

, ХТД, П, ПСД

Індивідуальна робота, групова діяльність.

 

Поточне оцінювання.

Практичне завдання.

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=0QXpVh58Ad4

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=xUH8sz9HAmY

 

19.12.

2024

Медіобезпека в інтернет середовищі. Авторське право.

1

Учень, учениця:   знає  основні правила безпечного користування інтернетом, як захистити свої персональні дані, що таке авторське право і чому його потрібно поважати, що таке медіабезпека, чому вона важлива в сучасному світі, які загрози можуть чекати в інтернеті; розпізнає фейкові новини, шахрайські схеми та інші види онлайн-загроз;

перевіряє джерела;  діє безпечно інтернеті, обираючи надійні сайти, не розголошуючи особисту інформацію стороннім особам. СОМ, ХТД, П

Індивідуальна робота, групова діяльність.

 

Поточне оцінювання.

Практичне завдання.

https://www.youtube.com/watch?v=Wo32tPyEp2w

26.12.

2024

Урок узагальнення знань з розділу «Мистецтво і медіа»

1

Учень, учениця:   сприймає інтерпретує,  порівнює різні  видів мистецтва, медіа (фільмів, радіо, телепередач, реклами); створює власні роботи та презентує їх

ПСД

Індивідуальна робота, групова діяльність.

 

Підсумкове оцінювання

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=11FF5LFFS90

 

Умовні скорочення:

СВМ — сприймання візуального мистецтва

ХТД — художньо-творча діяльність

П — ключові поняття

ПСД — позаурочна самостійна діяльність (у вільний час)

 

docx
Додано
4 листопада
Переглядів
238
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку