КТП з української мови 2 клас(2 семестр) за підручником Г.Сапун

Про матеріал
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (УКРАЇНСЬКА МОВА І ЧИТАННЯ) НА ІI СЕМЕСТР за підручником «Українська мова та читання: підруч. для 2 кл. авт. Г. Сапун, О. Придаток.,допоможе вчителю у підготовці до уроків,дане планування розраховане на 6 год. на тиждень
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (УКРАЇНСЬКА МОВА І ЧИТАННЯ) НА ІI СЕМЕСТР

за підручником «Українська мова та читання: підруч. для 2 кл. закл. загал. середн. освіти.

У 2 ч. Ч. авт. Г. Сапун, О. Придаток

 

уроку

Тема уроку

Дата

       97.

Ознайомлення з 2ч підручника.Читання Гімну України

С.3-4

 

       98

Краса зимової природи. За М. Магерою «Омелюхи». Вибіркове читання

тексту. (С. 5-6)

 

99.

Частини мови. Формування уявлень про частини мови. Дослідження мо-

вних явищ. (С. 7)

 

100.

Вправи на розрізнення спільнокореневих слів, різних частин мови. Сі-

чень святами багатий. За В. Скуратівським «Новий (старий) рік та свято Василя».Вивчення засівалки напам’ять. (С. 8-9)

 

101.

.За В. Скуратівським «19 січня Водохреща». Репродукція картини С. Брунса «Водохреща» (С. 9-10).

 

 

102

 РЗМ «Порівню- ємо текст і картину». (С.10-11)

 

103.

Слова, що називають предмети. О. Буцень «Ґуля». Обговорення вчинків персонажів оповідання. (С. 11-12)

 

104

Виділення слів назв предметів з мовного потоку. (С. 12-13)

 

105

Змінювання слів, які відповідають на питання хто? що?, за числами

(один багато). М. Познанська «Випав сніг». (С. 13)

 

106.

Цікавий світ професій. «Програміст». Складання діалогу про важливість

ґаджетів у житті людини. (С. 14-15)

 

107.

Утворення множини іменників простих випадках, без уживання термі-

на). Правильне вживання іменника у множині чи однині у складеному ре- ченні. Вимова і написання слова ноутбук. (С. 15-16)

 

108.

А. Григорук «Дивовижні імена». Добір інших заголовків до тексту. Чи-

тання в особах. (С. 16-17)

 

109.

Велика буква. Вживання великої букви в іменах, по батькові та прізви-

щах. (С. 17-18)

 

110

111.

Вживання великої букви у кличках тварин.

 РЗМ. Складання розповіді про домашнього улюбленця. (С. 19)

 

112.

Велика буква в назвах міст, сіл, вулиць. В. Бондаренко «Кулі різнокольо-

рові». Вимова і написання слова вулиця. (С. 20-22)

 

113.

Діагностична робота.Аудіювання

 

114.

Слова, що називають ознаки предметів. Вимова і написання слова

ознака. Навчися бачити красу навколо. А. Костецький «Лісова таємни- ця». (С. 22-23)

 

115.

В. Чухліб «Як сонце сходить». Перегляд відео «Як сходить сонце». Зіста-

влення побаченого та змісту прочитаного. (С. 23-24)

 

116.

Зв’язок прикметників з іменниками. Вимова і написання слова червоний.

(С. 25)

 

117.

Практичне змінювання прикметників за числами. Мовне дослідження. Л. Костенко «Веселий дощ». (С. 25-27)

 

118.

О. Буцень «Солодкий дощ». Передбачення змісту твору за заголовком.

Порівняння вірша Л. Костенко та О. Буценя. (С. 27-28)

 

119

Добір до відомого предмета відповідних ознак. Попереджувальний дик-

тант. (С. 28-29)

 


120.-121

Складання груп слів прикметників, які мають різне лексичне значення: назви кольорів, розміри предметів, матеріалу, з якого виготовлено пред-

мет, інші ознаки. Б. Вовк «Соняшникова рідня». (С. 29-30)

 

122

Де є хліб, там є життя. Білоруська народна казка «Легкий хліб». Поділ

казки на частини. Добір заголовків до частин. (С. 31-32)

 

123

 

124

 

Виявлення серед прикметників слів, подібних чи протилежних за значен-

ням. Вимова і написання слова духмяний.

 РЗМ. Опис зернової рослини. (С. 32-33)

 

125-126

Утворення сполучень слів, які відповідають на питання хто? що? та який?

яка? За Є. Бандуренком «Хліб». Складання діалогу. (С. 33-34)

 

127

 

Узагальнення знань учнів з теми «Слова,що називають ознаки предметів»

 

 

128

Дерево міцне корінням, а людина друзями. За Б. Комаром «Загублені

рукавички». Детальний переказ оповідання. (С. 35-36)

 

129

Слова, що називають дії предметів. Мовне дослідження. (С. 37-38)

 

130-

131.

Складання груп дієслів із певним лексичним значенням дії: слова, що поз- начають говоріння, навчальні дії, виявлення почуттів та ін. Вимова і напи- сання слова дитина. А. М’ястківський «Ми з Грицьком друзі». (С. 38-

40)

 

132

Діагностична робота.Мовна тема «Слова,що називають предмети і їх ознаки»

 

133.

Знаходження серед дієслів тих, які подібні за значенням. Д. Білоус «Турбо- тливі друзі». (С. 40-41)

 

134-135

Знаходження серед дієслів тих, які подібні за значенням. Словотворчі вправи. Наш Тарас Шевченко сонце України. У. Кравченко «Сонце

України». (С. 41-42)

 

136-

 

137.

Знаходження серед дієслів тих, які подібні за значенням. Словотворчі вправи. Т. Шевченко «Світає, край неба палає…».(напам)

  РЗМ. Робота з  при-слів’ями. (С. 42-43)

 

138

Знаходження серед дієслів тих, які протилежні за значенням. Т. Шевченко

«Зацвіла в долині червона калина…». (С. 43-44)

 

139

Знаходження серед дієслів тих, які протилежні за значенням. Т. Шевченко

«Попрощалось ясне сонце». (С. 45-46)

 

140.

Службові слова, до яких не ставлять питань, але без яких майже немож-

ливо побудувати речення. А вже весна, а вже красна. Ю. Старостенко «А він уже дома». (С. 46-47)

 

141-142.

За С. Носанем «День блакитної весни». Виразне читання діалогів. Стислий

переказ тексту. (С. 47-49)

 

143.

Упізнавання в реченні службових слів. (С. 49-50)

 

144.

Написання службових слів окремо від інших слів. Олександр Олесь «Вес-

на! Весна!». (С. 51)

 

145-

 

146

Написання службових слів окремо від інших слів. Весняні заклички. «Вий- ди, вийди, сонечко» народного)(.напам) (С. 52-53)

 РЗМ. Складання речень за малюнком (з використанням службових слів).

 

147.

Узагальнення вивченого про частини мови. Українська народна веснянка

«Травка-веснянка». (С. 53-54)

 

148.

Нехай бринять струни добра. За О. Кротюк «Пластиліновий песик». Ха-

рактеристика головної дійової особи. (С. 54-56)

 

149

Речення. Розрізнення речення за його основними ознаками. Мовне дослі-

дження. (С. 56)

 


150

Спостереження за основними ознаками речення. Велика буква у першому слові в реченні. І. Сенченко «Рукавичка і струмочок». Читання в особах.

(С57-58)

 

151-

152

Речення, у яких є повідомлення. Спостереження за інтонацією таких ре-

чень. Побудова речень. Т. Нелинь «Вередуля». (С. 58-60)

 

153

Діагностична робота.Списування

 

154

В. Сухомлинський «Підлога буде чиста… А душа?». Висловлювання влас-

ного ставлення до вчинків дійових осіб. (С. 60-61)

 

155.

Речення, у яких є запитання. Мовне дослідження. Побудова речень. Вимо-

ва і написання слів черговий, співчуття. (С. 61-62)

 

156-.-

 

157

Спостереження за інтонацією питальних речень. С. Дідух-Романенко «За-

питалочка-Наталочка». . (С. 62-63)

 РЗМ. Складання речень з питальними словами.

 

158

Речення, у яких є прохання або наказ, спонукання до дії. Свято Велико-

дня. Л. Глібов «Христос Воскрес!». Мовне дослідження. (С. 64-65)

 

159.

За Н. Наркевич «Лесина квітка». Обговорення вчинків дійових осіб. (С. 65-

67)

 

160.

Спостереження за інтонацією спонукальних речень. Доповнення речень.

(С. 67)

 

161.

Закріплення знань про питальне, розповідне, спонукальне речення. Розді-

лові знаки у кінці речення (?!), велика літера у першому слові речення. По- будова речень. В. Таран «Писанка»(напам.). (С. 68-69)

 

162-163.

Складання речень за змістом тексту. Добре ім’я найкраще багатство».

А. Григорук «Нетерплячка». (С. 69-71)

 

164-

 

165

Складання та запис речення за малюнком, на задану тему. І. Сенченко

«Мандрівна квітка». (С. 71-73)

 РЗМ. Опис квітки маку за планом та опорними слова ми.

 

166

Головні слова в реченні. А. Камінчук «Криниця». Виразне читання вірша.

(С. 73-74)

 

       167-168

Вправи на визначення головних слів у реченнях. П. Осадчук «Попід гору

в’ється річка». (С. 74-76)

 

169

Діагностична робота.Робота з літературним твором.

 

170

Зв’язок слів у реченні. Мовне дослідження. Весна всім красна. А. Камін-

чук «Береза розвивається». (С. 76-77)

 

171.

Зв’язок слів у реченні за допомогою службових слів. Н. Карпенко «Усміх-

нувся квітень». (С. 77-78)

 

172

О. Копиленко «Сади цвітуть!». Вибіркове читання тексту. (С. 78-79)

 

173

Текст. Заголовок тексту. Удосконалення вміння добирати заголовок відпо-

відно до змісту тексту. Вимова і написання слова килим. (С. 79-81)

 

174.

К. Малицька «Як діти яблуньку врятували». Добір інших заголовків до те-

ксту. (С. 81-82)

 

175.

РЗМ. Спостереження за побудовою тексту. Спостереження за роллю абза-

ців у тексті. (С. 83)

 

176-177

Спостереження за використанням слів для зв’язку речень у тексті. Удоско- налення текстів шляхом заміни в них окремих слів, що повторюються, на близькі за значенням, і ті, що були вжиті раніше. В. Артамонова «Бджілка»

(С. 83-85)

 


178-179

Текст-розповідь. Вимова і написання слова рюкзак. Шкільними стежи- нами. І. Роздобудько «Як зрозуміти хлопців?». Мовне дослідження. (С. 85-

87)

 

180-181

Текст-опис. За Л. Копач «Пригода у школі» (уривок).

 РЗМ. Опис класної

кімнати. (С. 87-89)

 

182-183

Робота з художнім текстом. Вимова і написання слова помилка. В. Сухом-

линський «Скляний чоловічок». (С. 89-91)

 

184

С. Рудик «М’який характер». Читання тексту в особах. (С. 91-92)

 

185

Правила оформлення діалогу на письмі. (С. 92-93)

 

186

Добре з друзями разом! Н. Гуркіна «Як Небо почало писати листівки сво-

їм друзям». (С. 93-94)

 

187.

Листівка як писемне висловлювання. Конверт. Підпис конверта. (С. 94-95)

 

188.

Які бувають листи. (С. 95-96)

 

189

РЗМ. Лист, подяка як писемні висловлювання. (С. 96-97)

 

190

Оголошення як писемні висловлювання. Г. Фалькович «Хто на повідку».

(С. 97-98)

 

191.

Діагностична робота.Мовна тема.Текст.Речення.

 

192.

Я серед інших. Шляхетна поведінка. В. Сухомлинський «Скажи людині

«Доброго дня!»». Читання діалогів в особах. (С. 99)

 

193

Мова і мовлення. Сила голосу і темп мовлення в процесі читання, гово-

ріння, діалогічного спілкування. (С. 100)

 

194-195

Культура мовлення і культура спілкування. Слова ввічливості. «Як віта-

ються люди в різних країнах». (С. 100-102)

 

196.

Короткі письмові висловлювання для спілкування за допомогою цифрових

пристроїв. М. Стеценко «Синичка». (С. 102-103)

 

197

За А. Усачовим «Ніхто не має права ображати людину». Визначення голо-

вної думки тексту. Читання в особах. (С. 103-104)

 

198

РЗМ. Піктограми. Використання піктограм. (С. 102-103)

 

199

Піктограми для зображення емоцій (емотикони, зокрема графічні зобра- ження смайлів). Емоції замість слів. Д. Прокопчук «Смайлик…». (С. 105-

106)

 

200.

Повторення вивченого про звуки і букви. Літо, літечко, чекаємо тебе!

О. Роговенко «Літо». (С. 107)

 

201-202.

Повторення вивченого про поділ слів на склади, перенос слів з рядка в ря-

док. За М. Стеблиною «Дороги в літо». (С. 107-109). Читання вголос.

 

203

Діагностична робота.Диктант

 

204-205.

Повторення вивченого про значення слова. Н. Красоткіна «Літо квітами

сміється». (С. 109-110)

 

206

Повторення вивченого про частини мови. В. Сухомлинський «Як ми знай-

шли в лісі гніздо». (С. 108-109)

 

207

Повторення вивченого про частини мови.

 

208

Повторення вивченого про слова,що називають назви предметів,їх дії та ознаки.

 

209

Повторення вивченого про службові слова,речення та текст.

 

210

Підсумок за рік.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
25 вересня 2023
Переглядів
2070
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку