№ П/П |
Тема уроку |
Дата |
1 |
Історія Нового часу |
|
Європа часів Французької революції та Наполеонівських війн |
||
2 |
Французька революція кінця 18 ст. |
|
3 |
Завершення Французької революції |
|
4 |
Консульство та Імперія у Франції. Наполеон І. Віденський конгрес і Священний союз |
|
5 |
Практичне заняття №1 «Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона» |
|
6 |
Контрольна робота №1 |
|
Європа та Америка в добу революцій та національного об’єднання (1815-1870 рр.) |
||
7 |
Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки. Спроби осмислення нової дійсності |
|
8 |
Практичне заняття №2 «Суспільні наслідки індустріальної революції, зміни та побуті різних верств населення» |
|
9 |
Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії |
|
10 |
Франція в період реставрації. Революція 1830 р. Липнева монархія. Австрійська імперія доби К. Меттерніха. Оглядово: Бельгійська революція |
|
11 |
«Весна народів». Революції 1848-1849 рр. у країнах Західної й Центральної Європи |
|
12 |
Об’єднання Німеччини та Італії |
|
13 |
Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині 19 ст. |
|
14 |
Громадянська війна в США і Реконструкція Півдня. Утворення незалежних держав у Латинській Америці |
|
15 |
Контрольна робота №2 |
|
Модернізація країн Європи та Америки в останній третині 19 – на початку 20 ст. Пробудження Азії |
||
16 |
Монополізація економіки. Зростання роді держави в суспільному житті. Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу. Практичне заняття №3 «Еволюція європейського соціалістичного руху» |
|
17 |
Франко-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. Ж. Клемансо |
|
18 |
Німецька імперія. Канцлерство О. фон Бісмарка. Вільгельм ІІ. Перехід Німеччини до «світової політики». Ера Джолітті в Італії. Зовнішня політика Італії |
|
19 |
Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії. Ліберальні реформи Д. Ллойд Джорджа |
|
20 |
Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Чесний курс» Т. Рузвельта. «Нова демократія» В. Вільсона |
|
21 |
«Великі реформи» в Росії. Зовнішня і колоніальна політика Російської імперії. Революція 1905-1907 рр. Столипінські реформи |
|
22 |
Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах |
|
23 |
«Доба Мейдзі» в Японії. Початок японської територіальної експансії |
|
24 |
Сунь Ятсен. Сіньхайська революція. Індія під владою Великої Британії. Повстання сипаїв та інші протести проти британського владарювання в Індії |
|
25 |
Спроби модернізації Османської імперії та Ірану. Молодотурецька революція 1908 р. Іранська революція 1905-1911 рр. |
|
26 |
Практичне заняття №4 «Суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій та країн Азії, Африки» |
|
27 |
Контрольна робота №3 |
|
Міжнародні відносини у другій половині 19 – на початку 20 ст. |
||
28 |
Міжнародні відносини у другій половині 19 – на початку 20 ст. |
|
Розвиток культури та повсякденне життя |
||
29 |
Форми та напрями освіти. Університети. Наукові й технічні досягнення. Література і мистецтво |
|
30 |
Практичне заняття №5 «Масове виробництво. Зародження масової культури» |
|
31 |
Науково-технічна революція зламу 19 – 30 ст. та її вплив на людину і суспільство |
|
Узагальнення до курсу |
||
32 |
Основні ідеї, здобутки, виклики «довгого» 19 століття |
|
33 |
Контрольна робота №4 |
|
34-35 |
Резервний час |
|