Оцінювання навчальних досягнень учнів за темою „Французька революція кінця XVIII століття”

Про матеріал
Оцінювання навчальних досягнень учнів за темою „Французька революція кінця XVIII століття”
Перегляд файлу

Тема: Оцінювання навчальних досягнень учнів за темою „Французька революція кінця XVIII століття”

Мета:

  • узагальнити й систематизувати знання з теми «Великій французькій революції кінця XVIII ст.»;
  • розви­вати вміння учнів виконувати тестові завдання, аналізувати уривки з історичних документів, працю­вати з контурною картою, подавати власне розуміння історичних процесів і подій;
  • розкривати творчі здібно­сті учнів, реалізовувати особистісно-зорієнтований під­хід на уроках даного типу.

Обладнання: картки з тестовими завданнями.

Тип уроку:    контролю й оцінювання знань.

Структура уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

ІІІ. Повторення і узагальнення вивченого матеріалу.

ІV. Систематизація знань і вмінь учнів.

V. Аналіз навчальних досягнень.

ІV. Домашнє завдання.

Хід уроку

І.  Організаційний момент

Учитель повідомляє тему та мету уроку. Роз’яснює умови виконання роботи. Відповідає на запитання, які виникли в учнів стосовно правил виконання роботи.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Учням пропонується по черзі назвати дві-три головні події за темами: Франція напередодні революції, Початок революції. Повалення монархії та встановлення республіки, Якобінська диктатура і Термідоріанський режим, а також історичних діячів часів революції, які запам'яталися найбільше.

III. Повторення і узагальнення вивченого матеріалу

Тестування.

Учитель дає два варіанти завдань. Після закінчення роботи проводиться взаємоперевір­ка, а результати записуються до „Аркуша оцінювання...”.

Варіант 1

1. Король Франції, за правління якого у Франції розпочалася революція:

А Людовік XIV;

Б Людовік XI;

В Людовік XVI;

Г Людовік XVIII.

2. Початком революції стало:

А скликання Генеральних штатів;

Б Якобінський терор;

В взяття Бастилії;

Г проголошення Конституції 1791 р.

3. 31 травня — 2 червня 1793 рр. відбувся переворот, внаслідок якого у Франції встановилася диктатура:

А жирондистів;

Б комуністів;

В якобінців;

Г роялістів.

4. За першою Конституцією Франції, прийнятою Установчими зборами, у країні встановлювалася:

 

А конституційна монархія;

Б парламентська республіка;

В абсолютна монархія;

Г президентська республіка.

5. Термідоріанський режим було встановлено:

А 27 липня 1794 р.;

Б 27 серпня 1797 р.;

В 27 вересня 1794 р.;

Г 27 жовтня 1794 р.

6. Переворот 18 брюмера ознаменував:

А остаточну перемогу революції;

Б повернення на престол Бурбонів;

В проголошення імперії;

Г встановлення консульства.

7. Санкюлоти — це...

8.  Монтаньяри — це..

9. Заповніть пропуски в історичному ланцюжку, вказавши форми правління у Франції наприкінці XVIII ст.

- Франція до революції - ….

- Франція в роки революції (1789-1792 рр.) - ….

- Франція після 22 вересня 1792 р. - ….

10. Розташуйте події в хронологічній послідовності.

А Італійський похід Наполеона Бонапарта;

Б прийняття «Декларації людини і громадянина»;

В термідоріанський переворот;

Г штурм Бастилії;

Д убивство Марата;

Е прийняття першої Конституції Франції;

Є якобінський переворот;

Ж битва при Вальмі;

З державний переворот 18 брюмера;

И страта короля Людовіка XVI;

К проголошення Франції республікою.

Л Наполеона проголошено імператором всіх французів.

Варіант 2

1. Вищий орган станового представництва у Франції:

А Установчі збори;

Б Верховна Рада;

В Державна Дума;

Г Генеральні Штати.

2. Першу Конституцію Франції було прийнято:

А 3 вересня 1791 р.;

Б 1 жовтня 1791 р.;

В 7 листопада 1791 р.;

Г 5 грудня 1791 р.

3. 14 липня 1793 р. був убитий один із лідерів якобінців:

А Дантон;

Б Робесп’єр;

В Наполеон;

Г Марат.

4. Якобінську диктатуру було повалено:

А 12 травня 1793 р.;

Б 2 червня 1793 р.;

В 27 липня 1793 р.;

Г 3 серпня 1793 р.

5. Франція була проголошена республікою:

А 1 жовтня 1791 р.;

Б 10 серпня 1792 р.;

В 22 вересня 1792 р.;

Г 12 січня 1793 р.

6. Згідно з Конституцією 1795 р. виконавча влада у Франції належала:

А монаршій родині;

Б Директорії;

В консулам;

Г імператору.

7. Жирондисти – це...

8. „Марсельєза” – це...

9. Заповніть історичну схему, вказавши органи представницької влади у Франції в роки революції .

- Червень-липень 1789 р. - ….

- Липень 1789 р. – жовтень 1791 р. - ….

- Жовтень 1791 р. – вересень 1792 р. - ….

10. Установіть відповідність

1. Мірабо

2. Жак Ру

3. Марат

4. Лафайет

5. Сійєс

6. Баррас

7. Робесп’єр

8. Руже де Ліль

9. Дантон

А лідер політичного угрупування «скажені»;

Б публіцист, який видавав газету «Друг вітчизни»;

В командувач Національної гвардії;

Г за термідоріанського режиму — лідер Директорії;

Д адвокат, лідер якобінців;

Е депутат від третього стану у Генеральних штатах, автор фрази «Ми тут перебуваємо з волі народу і залишимо свої місця, лише поступаючись силі багнетів»;

Є аббат, автор брошури «Що таке третій стан?»;

Ж лідер поміркованих якобінців;

З автор революційного гімну — «Марсельєза».

IV. Систематизація знань і вмінь учнів

На даному етапі вчитель ще раз звертає увагу учнів на причини, хід і наслідки революції у Франції.

V. Аналіз навчальних досягнень учнів

Зібравши „Аркуші оцінювання...”, учитель аналізує роботу кож­ного учня з урахуванням виконання всього комплексу завдань, відзначаючи успіхи учнів і звертаючи увагу на їхні недоліки.

VІ. Домашнє завдання.

  1. Скласти історичний портрет Наполеона Бонапарта.

 

 

docx
Додано
12 серпня 2021
Переглядів
5523
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку