КТП з ЯДС 3 клас О. Іщенко І семестр з очікуваними результатами

Про матеріал
КТП з Я досліджую світ 3 клас О. Іщенко І семестр з очікуваними результатами
Перегляд файлу

 

Календарно – тематичне планування з інтегрованого курсу « Я досліджую світ».

7 годин на тиждень

Наскрізні вміння

Ключові компетентності

Змістові лінії

Очікувані результати

здатність логічно обґрунтовувати позицію;

ініціативність;

вміння конструктивно керувати емоціями;

вміння оцінювати ризики та приймати рішення;

вміння розв'язувати проблеми;

здатність співпрацювати з іншими людьми.

 

  • вільне володіння рідною мовою;
  • основні компетентності у природничих науках і технологіях;
  • уміння вчитися впродовж життя;
  • соціальна та громадянська компетентності;
  • обізнаність та самовираження у сфері культури;

інноваційність.

«Я у природі», «Безпека», «Здоров’я», «Добробуд», «Я – людина», «Моя шкільна і місцеві громади», «Світ технологій».

відповідально діє в природі [4 ПРО 2-3.1-1];

складає правила поведінки в природі [4 ПРО 2-3.2-3];

дотримується правил поведінки в природі [4 ПРО 2-3.2-4];

самостійно дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, інструментів та пристосувань з гострими частинами) [4 ТЕО 2-4.3-1];

ощадливо використовує матеріали під час виготовлення виробу [4 ТЕО 2-3.2-1];

дотримується правил безпечної поведінки вдома, у школі, у громадських місцях (вогонь, вода, газ, побутові хімічні сполуки, підозрілі предмети тощо) [4 СЗО 1-2.4-1];

пояснює та зіставляє ознаки безпечної і небезпечної ситуації [4 СЗО 1-2.1-1];

ухвалює рішення щодо власної безпечної поведінки з огляду на ситуації, пов’язані з чужими людьми [4 СЗО 1- 2.3-1];

пояснює, чому людина потребує відпочинку, фізичних вправ та раціонального харчування [4 СЗО 2-2.2-3];

досліджує особисті відносини (конфлікт, пробачення, довіра, заздрість, підтримка) [4 СЗО 2- 2.2-1];

складає перелік продуктів харчування, спожитих за день, аналізує їх користь та вартість [4 СЗО 3-2.3-1];

укладає правила, дотримання яких забезпечує взаємну довіру в родині і школі, дотримується цих правил [4 ГІО 4-8.1-4];

бере участь у виборах лідерів класу, аналізує та оцінює їхню роботу [4 ГІО 4-8.1-9]

Тема уроку

Дата

 

І. Тема місяця: У ШКОЛІ І НА ВУЛИЦІ

 

 

Тиждень 1. Ми – третьокласники

 

1-

2

Знову в школі.

 

3

З чого розпочати роботу над виробом?

 

4

Знову в школі.

 

5

Чи варто змінити щось у правилах класу?

 

6

Чи потрібна шкільна форма?

 

7

Навіщо знати план поверху?

 

8

Яким має бути харчування учня?

 

9

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми або завдання з української мови на розсуд вчителя.

 

10

З чого розпочати роботу над виробом?

 

 

Тиждень 2. Як ми взаємодіємо

 

11

Який я? Яка я?

 

12

Від чого залежить настрій?

 

13

Вчимося разом

 

14

Які конфлікти бувають та як їх вирішити?

 

15

Як працює демократія у класі?

 

16

Організація робочого місця. Добір матеріалів. Колаж «Візитівка»

 

17

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми або завдання з української мови на розсуд вчителя.

 

 

Тиждень 3. Безпека на вулиці

 

18

Які правила дорожнього руху має знати пішохід?

 

19

Які бувають дорожні знаки?

 

20

Як переходити дорогу на перехресті?

 

21

Безпека велосипедиста. Перевірка справності велосипеда

 

22

Як поводитися з незнайомцями?

 

23

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми або завдання з української мови на розсуд вчителя.

 

24

Об’ємні вироби. Рельєф. Ліплення. Барельєф. «Велопрогулянка»

 

 

Тиждень 4.

 

25

Перевір себе.

 

26

Екскурсія по території школи.

 

27

Діагностична робота

 

28

Діагностична робота

 

29

 

 

30

 

 

31

Робота з природним матеріалом. Пейзаж «Осінній ліс»

 

 

 

 

 

 

Наскрізні вміння

Ключові компетентності

Змістові лінії

Очікувані результати

здатність логічно обґрунтовувати позицію;

ініціативність;

вміння конструктивно керувати емоціями;

вміння оцінювати ризики та приймати рішення;

вміння розв'язувати проблеми;

здатність співпрацювати з іншими людьми.

 

 

 

  • вільне володіння рідною мовою;
  • основні компетентності у природничих науках і технологіях;
  • уміння вчитися впродовж життя;
  • соціальна та громадянська компетентності.

«Я у природі», «Здоров’я», «Добробуд», «Я – людина», «Я в рукотворному світі», «Я серед людей»

самостійно добирає та поширює необхідну інформацію природознавчого змісту [4 ПРО 1-2.1-2];

пояснює можливі загрози з боку тварин (небезпечні і хворі тварини), рослин (отруйні рослини) та грибів (отруйні гриби) [4 ПРО 1-4.1-5];

розрізняє органи людини за їхніми функціями та пояснює їх значення [4 ПРО 1-4.3-9];

пояснює, що не всі рукотворні тіла корисні для довкілля [4 ПРО 3-3.2-1];

самостійно створює виріб, повторно використовуючи матеріали (вироби з пластику, паперу, тканини, фольги та інше) [4 ТЕО 2-3.2-3];

аналізує вплив здорової поведінки та корисних звичок на здоров’я [4 СЗО 2-3.3-1];

описує вияви погіршення свого здоров’я (наприклад, нежить, кашель, чхання), припускає, що могло спричинити захворювання [4 СЗО 2-1.1-2];

ділиться своїми мріями та планами [4 ГІО 1-6.1-4];

визначає свої потреби, відрізняє їх від бажань [4 ГІО 1-6.1- 5];

виконує різні ролі під час роботи у групі [4 ГІО 2-7.2-4]; оцінює раціональність покупки, орієнтуючись на її корисність та ціну [4 СЗО 3-4.5-1];

планує власний режим розумової праці та відпочинку [4 СЗО 3- 4.1-1];

досліджує вплив зауважень/порад інших на власну поведінку [4 СЗО 3-4.4-1];

 

ІІ. Тема місяця: Я пізнаю світ: органи чуття

 

 

Тиждень 5. Мої помічники в пізнанні світу

 

32

Мої помічники в пізнанні світу. Як ми бачимо?

 

33

Чому ми бачимо відображення у дзеркалі?

 

34

Як ми чуємо?

 

35

Як поширюється звук?

 

36

Як бачать і чують тварини?

 

37

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми або завдання з української мови на розсуд вчителя.

 

38

Технології: Силуетна витинанка. Сюжетна витинанка «Паперова казка»

 

 

Тиждень 6. Мої помічники в пізнанні світу (продовження)

 

39

Як ми відчуваємо запах і смак

 

40

Шкіра – теж орган

 

41

Якщо виникли проблеми

 

42

Навіщо людині волосся і нігті?

 

43

Створюємо книжку-картинку «Мої ранкові відчуття»

 

44

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми або завдання з української мови на розсуд вчителя.

 

45

Технології: Схеми. Книжка-розкладка

 

 

Тиждень 7. Медіа як продовження наших органів чуття

 

46

Що таке медіа?

 

47

Створюємо новини

 

48

Чи завжди варто слухатися наших органів чуття?

 

49

Як стати свідомим покупцем?

 

50

Навіщо потрібна реклама?

 

51

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми або завдання з української мови на розсуд вчителя.

 

52

Технології: Графічні зображення. Підставка для телефону

 

 

Тиждень 8

 

53

Урок творчості. Реклама.

 

54

Перевір себе

 

55

Діагностична робота

 

56

Діагностична робота

 

57

Екскурсія до шкільної бібліотеки.

 

58

 

 

59

 

 

Наскрізні вміння

Ключові компетентності

Змістові лінії

Очікувані результати

здатність логічно обґрунтовувати позицію;

ініціативність;

вміння конструктивно керувати емоціями;

вміння оцінювати ризики та приймати рішення;

вміння розв'язувати проблеми;

здатність співпрацювати з іншими людьми.

 

 

вільне володіння рідною мовою;

  • основні компетентності у природничих науках і технологіях;
  • уміння вчитися впродовж життя;

соціальна та громадянська компетентності;  культурна компетентність; інноваційність.

«Я у природі», «Здоров’я», «Побут», «Безпека», «Я – людина», «Я в рукотворному світі», «Моя культурна спадщина».

спостерігає за об’єктами досліджень [4 ПРО 1-1.4-4];

спостерігає за рослинами і тваринами [4 ПРО 1-1.4-12];

готує повідомлення / презентації і представляє їх [4 ПРО 1- 2.2-2];

розрізняє системи органів людини за їхніми функціями (на прикладі опорно-рухової, травної, дихальної, серцевосудинної систем) [4 ПРО 1-4.3-7];

пояснює значення загартування;

прогнозує результат спостереження / досліду [ 4 ПРО 1- 1. 2-2];

самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток, тканини, природного матеріалу, пластиліну, пласких матеріалів; склеювання, складання, зв’язування тощо) [4 ТЕО 1-1.1-4];

розміщує елементи виробу на площині [4 ТЕО 1-1.4-8];

 пояснює послідовність дій та дотримується її під час виготовлення виробів із природних матеріалів, під час виготовлення та оздоблення об’ємних виробів [4 ТЕО 1-1.4-9];

розрізняє ресурси, які можна використати в разі небезпеки [4 СЗО 1-1.3-5];

аналізує способи запобігання неінфекційним та інфекційним захворюванням [4 СЗО 2-3.3-5];

пояснює, як навколишнє середовище, харчування, фізична активність, стрес та інші фактори впливають на здоров’я людини [4 СЗО 2-3.3-6];

знаходить потрібну йому / їй інформацію [4 ГІО 2-7.1-1];

 

 

ІІІ. Тема місяця: Організм людини – складна система

 

 

Тиждень 9. Як ми рухаємося

 

60

Навіщо потрібен скелет

 

61

Як працюють м’язи і суглоби?

 

62

Чому постава важлива?

 

63

Про гіпсову пов’язку, різку та школу

 

64

Які скелети у тварин?

 

65

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми або завдання з української мови на розсуд вчителя.

 

66

Технології: Комбінування матеріалів. Модель руки маніпулятора

 

 

Тиждень 10. Як людина харчується?

 

67

Навіщо ми їмо?

 

68

Що таке здорове харчування?

 

69

Як працює травна система людини?

 

70

Що їдять тварини?

 

71

Чому зуби різні?

 

72

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми або завдання з української мови на розсуд вчителя.

 

73

Технології: Оригамі «Яблуко»

 

 

Тиждень 11. Живімо активно

 

74

За допомогою чого ми дихаємо?

 

75

Досліджуємо дихання

 

76

Навіщо вимірюють пульс?

 

78

Батько українського фізвиховання

 

79

Про теплокровних і холоднокровних

 

80

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми або завдання з української мови на розсуд вчителя.

 

81

Технології: Моделювання з використанням штучних матеріалів

 

 

Тиждень 12. Вибираємо здоров’я

 

82

Як зробити здоровий вибір?

 

83

Навіщо потрібно спати?

 

84

Як зупинити поширення деяких хвороб?

 

85

На користь чи на шкоду?

 

86

Як добре почуватися?

 

87

Діагностична робота

 

88

Технології: Прості механізми в іграшках. Іграшка «Сердечко»

 

Наскрізні вміння

Ключові компетентності

Змістові лінії

Очікувані результати

здатність логічно обґрунтовувати позицію;

вміння конструктивно керувати емоціями;

вміння оцінювати ризики та приймати рішення;

вміння розв'язувати проблеми;

здатність співпрацювати з іншими людьми.

 

 

вільне володіння рідною мовою;

  • основні компетентності у природничих науках і технологіях;
  • уміння вчитися впродовж життя;

соціальна та громадянська компетентності;  культурна компетентність; інноваційність.

«Я у природі», «Я – людина», «Я в рукотворному світі», «Технічна творчість і техніка», «Світ технологій», «Світ ремесл», «Безпека», «Я серед людей», «Ми – громадяни України. Ми – європейці».

складає план дослідження [4 ПРО 1-1.3-1];

описує властивості об’єктів дослідження [4 ПРО 1-1.5-1];

робить висновки із спостережень та досліджень разом з учителем або самостійно [4 ПРО 1-1.5-5];

розповідає про винаходи та винахідників, пояснює вплив їхніх ідей на повсякденне життя та збереження довкілля [4 ПРО 3-3.3- 1];

оздоблює виріб за зразком та власним задумом бісером, лелітками, тасьмою, стрічками та іншими матеріалами [4.ТЕО 1-1.4-11];

самостійно виготовляє виріб, застосовуючи технології традиційних та сучасних ремесел (витинанка, аплікація, ліплення та інше) [4 ТЕО 3-2.2-3];

дотримується правил поведінки з підозрілими предметами та речами, забутими у громадських місцях [4 СЗО 1-2.4-4];

виконує різні ролі в роботі малих груп незалежно від їх складу та наповненості [4 СЗО 3-4.7-1];

співвідносить відомості про найважливіші історичні події в часі [4 ГІО 5-1.1-2];

пояснює взаємозв’язки між об’єктами живої і неживої природи [4 ПРО 2-3.1-4]

 

IV. Тема місяця: Людина розширює свої можливості

 

 

Тиждень 13. Як транспорт розширює можливості людини?

 

89

Транспортування колись і тепер

 

90

Транспортування колись і тепер (презентація і обговорення розповідей учнів)

 

91

Подорожуємо поїздом

 

92

Як поводитися в на залізничному вокзалі та в аеропорту?

 

93

Хто забезпечує роботу транспорту?

 

94

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми або завдання з української мови на розсуд вчителя.

 

95

Технології: Оздоблення виробів

 

 

 

Тиждень 14. Як прості механізми розширюють можливості людини?

 

96

Дізнаємося більше про прості механізми

 

97

Дізнаємося більше про прості механізми (презентація і обговорення роботи груп)

 

98

Як придумали колесо?

 

99

Найважливіші колеса

 

100

Навіщо зубці на колесах?

 

101

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми або завдання з української мови на розсуд вчителя.

 

102

Технології: Іграшка-балансир

 

 

Тиждень 15. Знайомимося із законами природи

 

103

Що таке сила?

 

104

Швидше чи повільніше?

 

105

Які предмети притягує магніт?

 

106

Вивчаємо властивості магнітів

 

107

Полюси магніту

 

108

Діагностична робота

 

109

Технології: Ігри з магнітами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 вересня 2023
Переглядів
1291
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку