Календарно-тематичне планування з Я досліджую світ для учня/учениці з ООП на інклюзивній формі навчання, 3 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики для учня/учениці з ООП на інклюзивній формі навчання, 3 клас. Розроблено відповідно до особливих потреб дитини. Це 3-й рік навчання дитини з ООП у ЗЗСО. Теми уроку не прив'язані до певного підручника. Весь матеріал учитель та асистент добирають самостійно, Можливо, для когось стане у пригоді.
Перегляд файлу

Орієнтовне календарно-тематичне планування  інтегрованого курсу
«Я досліджую світ» для учениці з ООП ________.  На І семестр 2023-2024 н.р.

5 год/тиждень – 175 год/рік:  І семестр – 81 год. ІІ семестр – 94 год

№ з/п

Тема уроку

Дата /скор.дата

1

2

Моя країна – Україна, а я – її дитина. Звідки ти? Якого ти роду?

 

3

4

Символи держави – прапор, герб, гімн. Що це означає – «урочиста пісня?»

 

5

6

Хто ти? Щоб не забувати, як кожного звати…

 

7

Хто ти? Творча робота.

 

8

9

Дорога до школи. Як же безпечно добратись до школи, щоб у біду не потрапить ніколи? Правила безпечного руху

 

10

11

Тут я вчуся. Правил безпечної поведінки у школі.

 

12

Безпека в школі. Що варто дізнатись, щоб безпечно навчатись? Повторення правил.

 

13

14

Для чого ходять у школу? Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись? «Хіба цього навчають в школі?» За Л.Камінським

 

15

З чого складається світ? Що оточує мене?

 

16

17

18

Жива і нежива природа. Що в природі створила людина?

 

19

20

Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені».

 

21

22

Рослини восени. Спостереженняза особливостями сезонних змін у природі

 

23

Рослини восени (продовження). Конструювання з природного матеріалу

 

24

25

На прогулянці будемо обережними! Як здоровими бути й небезпек оминути? Припускаємо - сперечаємось.

 

26

27

28

Тварини восени. Чому до зими потрібно готуватись? Як тварини до зими готуються?

 

29

30

Осінні турботи людей. Чому осінь – «гаряча пора»?

 

31

32

Осінні турботи людей. У чому йти на прогулянку в дощову погоду? Гарний одяг – чи завжди зручний?

 

33

34

Хто що робить? Вивчаємо професії

 

35

 

Хто що робить? Професії твоїх батьків. Чому дорослим бути – це цікаво? Ким Я хочу стати?

 

36

Хто працює в школі? Хто ще, окрім учителя/-льки, працює в нашій школі?

 

37

38

День школяра. Як правильно його спланувати?

 

39

40

Стій, сиди, ходи, носи – правильно.  Чому здоров’я – це найважливіше?

 

41

Що потрібно для навчання? Про що може розказати шкільний портфель?

 

42

Що потрібно для навчання? Куди загублені речі ховаються?

 

43

44

Чим я пізнаю світ? Дотики. Що можна впізнати на дотик?

 

45

Чим я пізнаю світ? Дотики (Продовження). Хто на долоньках живе?

 

46

47

Чим я пізнаю світ? Мої очі. Чому важливо зберігати зір?

 

48

49

Чим я пізнаю світ? У світі незвичайних звуків. Чим я чую?

 

50

51

Чим я пізнаю світ? Смаки

 

52

Чим я пізнаю світ? Запахи

 

53

54

Чим я пізнаю світ? Для чого нам зуби?

 

55

56

У природі все пов’язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? Припускаємо – сперечаємось.

 

57

58

Сонце. Чи всьому живому потрібно? Досліджуємо вплив світла

 

59

Сонце (Продовження).  Куди вночі сонечко ховається?

 

60

61

Повітря. Як це працює? Припускаємо – сперечаємось. Незвичайні досліди: повітря і вода

 

62

Повітря. Чому летить літак? Конструювання з паперу

 

63

64

Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає?

 

65

66

Вода. Чому її потрібно берегти?

 

67

68

Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку?

 

69

70

Ґрунт. Як насінина соняхом стала. Подорож маленької зернинки

 

71

72

73

Рослини. Світ природи розмаїтий… Які бувають рослини? Де вони ростуть?

 

74

75

Рослини. Хто доглядає за рослинами та хто їх знищує? Збережемо природу разом

 

76

77

78

Тварини. Які тварини живуть на Землі? Жива та нежива природа.

 

79

80

81

Свійські тварини. Тварини-помічники. Які з них нам знайомі? Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…». ( Продовження) Ліплення тварин.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. miruha valentina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
13 вересня 2023
Переглядів
765
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку