Орієнтовне календарно-тематичне планування інтегрованого курсу
«Я досліджую світ» для учениці з ООП ________. На І семестр 2023-2024 н.р.
5 год/тиждень – 175 год/рік: І семестр – 81 год. ІІ семестр – 94 год
№ з/п |
Тема уроку |
Дата /скор.дата |
1 2 |
Моя країна – Україна, а я – її дитина. Звідки ти? Якого ти роду? |
|
3 4 |
Символи держави – прапор, герб, гімн. Що це означає – «урочиста пісня?» |
|
5 6 |
Хто ти? Щоб не забувати, як кожного звати… |
|
7 |
Хто ти? Творча робота. |
|
8 9 |
Дорога до школи. Як же безпечно добратись до школи, щоб у біду не потрапить ніколи? Правила безпечного руху |
|
10 11 |
Тут я вчуся. Правил безпечної поведінки у школі. |
|
12 |
Безпека в школі. Що варто дізнатись, щоб безпечно навчатись? Повторення правил. |
|
13 14 |
Для чого ходять у школу? Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись? «Хіба цього навчають в школі?» За Л.Камінським |
|
15 |
З чого складається світ? Що оточує мене? |
|
16 17 18 |
Жива і нежива природа. Що в природі створила людина? |
|
19 20 |
Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені». |
|
21 22 |
Рослини восени. Спостереженняза особливостями сезонних змін у природі |
|
23 |
Рослини восени (продовження). Конструювання з природного матеріалу |
|
24 25 |
На прогулянці будемо обережними! Як здоровими бути й небезпек оминути? Припускаємо - сперечаємось. |
|
26 27 28 |
Тварини восени. Чому до зими потрібно готуватись? Як тварини до зими готуються? |
|
29 30 |
Осінні турботи людей. Чому осінь – «гаряча пора»? |
|
31 32 |
Осінні турботи людей. У чому йти на прогулянку в дощову погоду? Гарний одяг – чи завжди зручний? |
|
33 34 |
Хто що робить? Вивчаємо професії |
|
35
|
Хто що робить? Професії твоїх батьків. Чому дорослим бути – це цікаво? Ким Я хочу стати? |
|
36 |
Хто працює в школі? Хто ще, окрім учителя/-льки, працює в нашій школі? |
|
37 38 |
День школяра. Як правильно його спланувати? |
|
39 40 |
Стій, сиди, ходи, носи – правильно. Чому здоров’я – це найважливіше? |
|
41 |
Що потрібно для навчання? Про що може розказати шкільний портфель? |
|
42 |
Що потрібно для навчання? Куди загублені речі ховаються? |
|
43 44 |
Чим я пізнаю світ? Дотики. Що можна впізнати на дотик? |
|
45 |
Чим я пізнаю світ? Дотики (Продовження). Хто на долоньках живе? |
|
46 47 |
Чим я пізнаю світ? Мої очі. Чому важливо зберігати зір? |
|
48 49 |
Чим я пізнаю світ? У світі незвичайних звуків. Чим я чую? |
|
50 51 |
Чим я пізнаю світ? Смаки |
|
52 |
Чим я пізнаю світ? Запахи |
|
53 54 |
Чим я пізнаю світ? Для чого нам зуби? |
|
55 56 |
У природі все пов’язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? Припускаємо – сперечаємось. |
|
57 58 |
Сонце. Чи всьому живому потрібно? Досліджуємо вплив світла |
|
59 |
Сонце (Продовження). Куди вночі сонечко ховається? |
|
60 61 |
Повітря. Як це працює? Припускаємо – сперечаємось. Незвичайні досліди: повітря і вода |
|
62 |
Повітря. Чому летить літак? Конструювання з паперу |
|
63 64 |
Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає? |
|
65 66 |
Вода. Чому її потрібно берегти? |
|
67 68 |
Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку? |
|
69 70 |
Ґрунт. Як насінина соняхом стала. Подорож маленької зернинки |
|
71 72 73 |
Рослини. Світ природи розмаїтий… Які бувають рослини? Де вони ростуть? |
|
74 75 |
Рослини. Хто доглядає за рослинами та хто їх знищує? Збережемо природу разом |
|
76 77 78 |
Тварини. Які тварини живуть на Землі? Жива та нежива природа. |
|
79 80 81 |
Свійські тварини. Тварини-помічники. Які з них нам знайомі? Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…». ( Продовження) Ліплення тварин. |
|