КТП за підручником Карпюк 9 клас (2 год/тиждень)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування на 1 семестр за підручником О. Д. Карпюк з очікуваними результатами та змістовими лініями
Перегляд файлу

 

FORM 9

(2 год/тиждень)

Дата

Тема

Підтема

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Інтегровані

змістові

лінії

Мовний інвентар

Очікувані

результати

Д/з

Рецептивні

Інтерактивні

Продуктивні

Сприйняття

на слух

АУД

Зорове

сприйняття

ЧИТ

Усна

взаємодія

 

Писемна

Взаємодія

Усне

продукування

ГОВОР

Писемне

продукування

 

ПИСЬ

Лексика

Грама

тика

UNIT 1  WHO ARE YOU?

1

 

 

 

 

 

 

06.09

Lesson 1

Хто ви?

Люди навколо нас. Формув.ЛН

Діалог

В. 2, 3, 6, с.6-8

 

Написати електронного листа у відповідь

В. 5, .8

 

 Громадян

ська відповідаль

ність

fab, cute, folks, guy, gorgeous, outgoing, gear, to work out

Present Simple Tense

Порівнює

безпосереднє спілкування з віртуальним

В. 6, с.9 (п)

2

06.09

Твої вподобання. Форм. граматичних навичок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.1,4,5-pp.13-14

Ex.2,3-pp.13-14

Громадян

ська відповідаль

ність

 

Герундій, В. 2-4, с.13-14

Порівнює свої ціннісні пріоритети та своїх друзів

Скласти речення, вивч.прав

3

13.09

Більше про тебе.

В.1, 3, 4, с.15-17

В. 1, с.15

В. 2,7,  15

 

Ex.2-p.16, ex.5-p.18, ex.7-p.19

В. 4, с.16

WB ex.7-p.6

Громадян

ська відповідаль

ність

marital status, gender, female, male, widowed

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.

В. 6, с.19

WB ex.19-p.15

4

13.09

Давайте поговоримо про друзів.

Перевірочна контрольна робота.

В.5а

ст 22

В.1, 19

В. 2, 3, 6, с.20-23

С.21

 

 

Громадян

ська відповідаль

ність

freak, chatterbox, couch potato, gossip, admire, complain, rely

Герундій

Розповідає про спілкування зі своїм другом

В.7, с.23

усно

 

WB ex.22b

-p.18

5

20.09

Дозвольте відрекомендуватися. Розв. навич. читан. і письма Аналіз контрольної роботи.

 

В. 1, с. 25

 

 

 

В.2, с.26

Громадян

ська відповідаль

ність

 

Герундій

Складає автобіографію

Розповідь про себе

UNIT 1 WHO ARE YOU?

6

20.09

Lesson 2

Покоління підлітків. Формув.ЛН

 

В. 2, с.27

В. 3, 5, с.28-30

 

 

В. 4, с.30

Громадянська відповідаль

ність

outfit, softwar

hang out trend, victim,

 

 

 

 

 

Описує різні підліткові групи

Вивч. слова ст27,29

7

27.09

Покоління підлітків. Формув.ЛН та навич. читання

 

WB ex.8,9-p.23

 

 

Ex.3,4b,5-pp.29-31

Ex.4a-p.30,    WB ex.10-p.24

 

Ст2

 

 

WB ex.11-p.24

8

27.09

Вподобання та хобі. Формув. грамат. навич.

 

В.1, 2 с.32 Remember!Look –pp.31-33

В. 5, 6, 8, с.35

 

 

Ex.1,2-pp.33-34

 

Громадян

ська відповідальність

 

The Gerund

 

Вивч. ст33

9

04.10

Вподобання та хобі. Розвиток грамат.навич. та навичок письма

 

 

 

 

Ex.5,6,7,8-pp.34-35

Ex.3,4-pp.32-34

 

Висловлення власного ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій

 

Герундій чи інфінітив?

Розповідає про свої вподобання та хобі

В.7, 35 письм, ст38,35 опрац. нові слова

10

04.10

Улюблений одяг. Формув. ЛН, навич. аудіювання та говоріння 

Ex.2b-pp.36-37, ex.5b-p.38

Ex.1-p.35, ex.3,4-p.38

WB ex.12-p.26

 

 

Ex.5a-p.38

Ex.2a,c-pp.36-37

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

В. 1, 35, с.38 hostel, leather, smart, message, sportswear, well-groomed, spiky, provide, revolve

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.

 

вивч. слова ст38,в1

с35

WB ex.13,14-pp.26-27

11

11.10

Який одяг ми носимо. Розвиток нав. говоріння та аудіювання

В.2, с.39-40

 

 

 

 

 

 

 

 

В.2, с.39-40

В. 3, 5, с.41

 

В.1, с. 39

 

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

baggy, label, pick, fuss, give in, glittery

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.

 

В. 4, с.41

 

WB ex.16-p.28

12

11.10

Молодіжні клуби. Тематична контрольна робота №1

 

Ex.2a-p.42

 

В. 2, с.42

 

В. 1, с.42

 

 

Громадян

ська відповідальність

 

Герундій чи інфінітив?

 

WB ex.19-p.31

13

18.10

Стиль життя. Систематиза

ція  засвоєних знань. Аналіз тематичної контрольної роботи.

 

В. 2, с.43

 

 

 

 

Громадян

ська відповідальність

В. 1, 3, с.43

В.4, с.44

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети

 

В. 5, с.46

14

18.10

Молодіжні субкультури. Узагальнення засвоєних знань. Проєктна робота.

 

В. 7, с.48, 11, с.51

В. 8, 49, 10, с.50, 12,с. 52

В. 9, с.50

 

 

Громадян

ська відповідальність

В. 6, 47

 

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

 

В. 13, с.53

 

 

 

UNIT 2   WHAT’S  YOUR  CHOICE?

MAGIC  BOX

15

01.11

Lesson 2

Ваш вибір. Телестереотипи. Формув.ЛН та навичок читання

 

 

В. 5, 6, с.66

 

 

В. 4, с.65

В. 3, 64

Громадянська відповідальність

В. 1, 2, с.62, 63, с.67, 8, с.68

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності

 

В. 7, 9с.68

 

WB ex.2,3-p.33

16

01.11

Ваш вибір. Формув.ЛН та навичок читання і письма

 

 

Ex.6,7a-pp.66-68

WB ex.4,5-p.34, ex.9-p.69

 

 

Ex.9-p.69

Ex.7b,8-p.69

WB ex.8-p.36

 

criteria, dignity, reliability, avoid, judge,

substitute,

desperate,

shallow, spiritual

 

 

WB ex.6,7-p.35; ex.10-p.37

17

08.11

Телебачення як засіб масової інформації. Формув. ЛН, навичок аудіювання та говоріння 

В. 1, 2, с. 69-70

WB ex.11,12,13-pp.37-38

В. 3, 71,

 

 

 

Громадянська відповідальність

С. 72

addict, expert, finding, view, contrary, conduct a survey

 

Визначає достовір

ність інформації

 

В. 5, с.72

 

WB ex.14-pp.38-39

18

08.11

Радіо і телебачення в нашому житті. Формув. грам. навичок

ex.4-p.72

В. 1-2, с. 73-75

 

 

 

В.3-5, с.76

Громадянська відповідальність

 

Складнопідрядні речення

Визначає достовір

ність інформації

 

В. 6, с.76

19

15.11

Радіо і телебачення в нашому житті. Розв. граматич. навичок

 

Ex.5,6-pp.76-77;

РЗв17 ст40

 

 

 

 

 

 

 

Ex.7,8-pp.28-30

 

 

 

 

РЗ в15,16 ст39-40

20

15.11

Твій онлайн партнер. Тематична контрольна робота №2

В. 2, с.78

В. 2, с.78

В. 2,3-5, 7,  с.78

В. 1, с.77

Ex.1, 2b,c, 3-pp.77-80

WB ex.18 p.41

Громадянська відповідальність

С.78

commercial, to roar politics, preference, to advertise, to plug

 

Запитує партнера про його  преференції у телепрограмах

В.6, с. 81

 

WB ex.19-pp.41-42

21

22.11

Улюблена телепередача.

Аналіз ТКР№2

 

 

 

 

 

Ex.4,5,6,7-pp.80-82

WB ex.21-pp.43-44

 

 

 

 

ex.12-13 p.37-38

22

22.11

Масмедіа у нашому житті.

Контроль навичок аудіювання

 

 

В. 2, с.82

 

 

В 1, с. 82

 

WB ex.22 p.45

Громадянська відповідальність

 

Відносні займенники

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

 

WB ex.25 p.46

 

UNIT 2   WHAT’S  YOUR  CHOICE?

CAREER CHOICES

23

29.11

Lesson 2

Вибір кар'єри Характеристики  професій.

Формув.ЛН

 

В. 1-3, с.83-85

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

List of professions

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору

 

В. 6, с.87

пись

 

 

 

 

24

29.11

Світ професій.. Контроль навичок письма

 

Ex.1-pp.83-85

WB ex.1-p.47

 

 

 

 

 

List of professions

 

 

вивч. слова

25

06.12

Незвичайні професії Формування навичок читання і письма

 

Ex.4,5a,6-pp.86-87

WB ex.3-p.48

 

 

В. 6, с.89

В. 5, с.89

WB ex.3p.48

Підприєм ливість та фінансова грамотність

С.85, В. 4, 5, с.85

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансо вих можливо стей сучасних професій

 

WB ex.2-pp.47-48

26

06.12

Плани на літо. Формув. навич. аудіюв та говоріння Контроль навичок читання

Ex.2,3,4 – p.88

 

 

 

Ex.5a-p.89

Ex.1-p.87, ex.5b, 6-pp.89-90

 

 

 

 

WB ex.5 – pp.49-50

27

13.12

Час поговорити про роботу. Розвиток навичок говоріння та читання

 

WB ex.8,9a-p.52

В. 3, 5, с.95, 6-7, с96

 

Ex.1a,2,3,4-pp.93-94

WB ex.9b-p.53

Громадян ська відповідальність

В. 1, с.93, с.96

 

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства

 

 

 

WB ex.10-p.53

28

13.12

Час поговорити про роботу. Розвиток нав. говоріння та читання

Контроль навичок говоріння

 

WB ex.12, 14 -pp.56-57

 

 

В. 8, с.96

Ex.5,6,7,8-pp.95-96

 

babysitting  campaign volunteer, take up,

be excited about, work hard

 

 

WB ex.11-pp.54-55, ex.15-p.58

29

20.12

Вибір професій. Розвиток нав.читання і письма

 

 

 

Text

Professions

in the  world

 

 

 

 

Завд. на картках

 

 

 

 

Розп про плани на майб

30

20.12

Фактори впливу на вибір професій. Розв.нав. гов.і читання.

Тематична Контрольна робота №3

 

РЗ в 8 ст51-52

 

 

РЗ в 7 ст50

 

 

 

 

 

підготув. проект

31

27.12

 Аналіз тематичної контрольної роботи №3.Професії, які мені подобаються.

 

 

Проект

 

 

 

Доповіді учнів

 

WB ex.13-pp.56-57

 

 

 

РЗ в2а ст58

32

27.12

Узагальнюючий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
10 вересня 2022
Переглядів
454
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку