FORM 9
(2 год/тиждень)
№ |
Дата |
Тема Підтема |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Д/з |
||||||
Рецептивні |
Інтерактивні |
Продуктивні |
|||||||||||
Сприйняття на слух АУД |
Зорове сприйняття ЧИТ |
Усна взаємодія
|
Писемна Взаємодія |
Усне продукування ГОВОР |
Писемне продукування
ПИСЬ |
Лексика |
Грама тика |
||||||
UNIT 1 WHO ARE YOU? |
|||||||||||||
1
|
06.09 |
Lesson 1 Хто ви? Люди навколо нас. Формув.ЛН |
Діалог |
В. 2, 3, 6, с.6-8 |
|
Написати електронного листа у відповідь |
В. 5, .8 |
|
Громадян ська відповідаль ність |
fab, cute, folks, guy, gorgeous, outgoing, gear, to work out |
Present Simple Tense |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
В. 6, с.9 (п) |
2 |
06.09 |
Твої вподобання. Форм. граматичних навичок |
|
|
|
|
Ex.1,4,5-pp.13-14 |
Ex.2,3-pp.13-14 |
Громадян ська відповідаль ність |
|
Герундій, В. 2-4, с.13-14 |
Порівнює свої ціннісні пріоритети та своїх друзів |
Скласти речення, вивч.прав |
3 |
13.09 |
Більше про тебе. |
В.1, 3, 4, с.15-17 |
В. 1, с.15 |
В. 2,7, 15 |
|
Ex.2-p.16, ex.5-p.18, ex.7-p.19 |
В. 4, с.16 WB ex.7-p.6 |
Громадян ська відповідаль ність |
marital status, gender, female, male, widowed |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
В. 6, с.19 WB ex.19-p.15 |
4 |
13.09 |
Давайте поговоримо про друзів. Перевірочна контрольна робота. |
В.5а ст 22 |
В.1, 19 |
В. 2, 3, 6, с.20-23 |
С.21 |
|
|
Громадян ська відповідаль ність |
freak, chatterbox, couch potato, gossip, admire, complain, rely |
Герундій |
Розповідає про спілкування зі своїм другом |
В.7, с.23 усно
WB ex.22b -p.18 |
5 |
20.09 |
Дозвольте відрекомендуватися. Розв. навич. читан. і письма Аналіз контрольної роботи. |
|
В. 1, с. 25 |
|
|
|
В.2, с.26 |
Громадян ська відповідаль ність |
|
Герундій |
Складає автобіографію |
Розповідь про себе |
UNIT 1 WHO ARE YOU? |
|||||||||||||
6 |
20.09 |
Lesson 2 Покоління підлітків. Формув.ЛН |
|
В. 2, с.27 |
В. 3, 5, с.28-30 |
|
|
В. 4, с.30 |
Громадянська відповідаль ність |
outfit, softwar hang out trend, victim, |
|
Описує різні підліткові групи |
Вивч. слова ст27,29 |
7 |
27.09 |
Покоління підлітків. Формув.ЛН та навич. читання |
|
WB ex.8,9-p.23 |
|
|
Ex.3,4b,5-pp.29-31 |
Ex.4a-p.30, WB ex.10-p.24 |
|
Ст2 |
|
|
WB ex.11-p.24 |
8 |
27.09 |
Вподобання та хобі. Формув. грамат. навич. |
|
В.1, 2 с.32 Remember!Look –pp.31-33 |
В. 5, 6, 8, с.35 |
|
|
Ex.1,2-pp.33-34
|
Громадян ська відповідальність |
|
The Gerund |
|
Вивч. ст33 |
9 |
04.10 |
Вподобання та хобі. Розвиток грамат.навич. та навичок письма |
|
|
|
|
Ex.5,6,7,8-pp.34-35 |
Ex.3,4-pp.32-34
|
Висловлення власного ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій |
|
Герундій чи інфінітив? |
Розповідає про свої вподобання та хобі |
В.7, 35 письм, ст38,35 опрац. нові слова |
10 |
04.10 |
Улюблений одяг. Формув. ЛН, навич. аудіювання та говоріння |
Ex.2b-pp.36-37, ex.5b-p.38 |
Ex.1-p.35, ex.3,4-p.38 WB ex.12-p.26 |
|
|
Ex.5a-p.38 |
Ex.2a,c-pp.36-37 |
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
В. 1, 35, с.38 hostel, leather, smart, message, sportswear, well-groomed, spiky, provide, revolve |
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
вивч. слова ст38,в1 с35 WB ex.13,14-pp.26-27 |
11 |
11.10 |
Який одяг ми носимо. Розвиток нав. говоріння та аудіювання |
В.2, с.39-40
|
В.2, с.39-40 |
В. 3, 5, с.41 |
|
В.1, с. 39 |
|
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
baggy, label, pick, fuss, give in, glittery |
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
В. 4, с.41
WB ex.16-p.28 |
12 |
11.10 |
Молодіжні клуби. Тематична контрольна робота №1 |
|
Ex.2a-p.42 |
|
В. 2, с.42 |
|
В. 1, с.42
|
Громадян ська відповідальність |
|
Герундій чи інфінітив? |
|
WB ex.19-p.31 |
13 |
18.10 |
Стиль життя. Систематиза ція засвоєних знань. Аналіз тематичної контрольної роботи. |
|
В. 2, с.43 |
|
|
|
|
Громадян ська відповідальність |
В. 1, 3, с.43 |
В.4, с.44 |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети
|
В. 5, с.46 |
14 |
18.10 |
Молодіжні субкультури. Узагальнення засвоєних знань. Проєктна робота. |
|
В. 7, с.48, 11, с.51 |
В. 8, 49, 10, с.50, 12,с. 52 |
В. 9, с.50 |
|
|
Громадян ська відповідальність |
В. 6, 47 |
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.
|
В. 13, с.53
|
|
|||||||||||||
UNIT 2 WHAT’S YOUR CHOICE? MAGIC BOX |
|||||||||||||
15 |
01.11 |
Lesson 2 Ваш вибір. Телестереотипи. Формув.ЛН та навичок читання
|
|
В. 5, 6, с.66 |
|
|
В. 4, с.65 |
В. 3, 64 |
Громадянська відповідальність |
В. 1, 2, с.62, 63, с.67, 8, с.68 |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності
|
В. 7, 9с.68
WB ex.2,3-p.33 |
16 |
01.11 |
Ваш вибір. Формув.ЛН та навичок читання і письма
|
|
Ex.6,7a-pp.66-68 WB ex.4,5-p.34, ex.9-p.69 |
|
|
Ex.9-p.69 |
Ex.7b,8-p.69 WB ex.8-p.36 |
|
criteria, dignity, reliability, avoid, judge, substitute, desperate, shallow, spiritual |
|
|
WB ex.6,7-p.35; ex.10-p.37 |
17 |
08.11 |
Телебачення як засіб масової інформації. Формув. ЛН, навичок аудіювання та говоріння |
В. 1, 2, с. 69-70 |
WB ex.11,12,13-pp.37-38 |
В. 3, 71, |
|
|
|
Громадянська відповідальність |
С. 72 addict, expert, finding, view, contrary, conduct a survey |
|
Визначає достовір ність інформації
|
В. 5, с.72
WB ex.14-pp.38-39 |
18 |
08.11 |
Радіо і телебачення в нашому житті. Формув. грам. навичок |
ex.4-p.72 |
В. 1-2, с. 73-75 |
|
|
|
В.3-5, с.76 |
Громадянська відповідальність |
|
Складнопідрядні речення |
Визначає достовір ність інформації
|
В. 6, с.76 |
19 |
15.11 |
Радіо і телебачення в нашому житті. Розв. граматич. навичок |
|
Ex.5,6-pp.76-77; РЗв17 ст40 |
|
|
|
Ex.7,8-pp.28-30 |
|
|
|
|
РЗ в15,16 ст39-40 |
20 |
15.11 |
Твій онлайн партнер. Тематична контрольна робота №2 |
В. 2, с.78 |
В. 2, с.78 |
В. 2,3-5, 7, с.78 |
В. 1, с.77 |
Ex.1, 2b,c, 3-pp.77-80 |
WB ex.18 p.41 |
Громадянська відповідальність |
С.78 commercial, to roar politics, preference, to advertise, to plug |
|
Запитує партнера про його преференції у телепрограмах |
В.6, с. 81
WB ex.19-pp.41-42 |
21 |
22.11 |
Улюблена телепередача. Аналіз ТКР№2
|
|
|
|
|
Ex.4,5,6,7-pp.80-82 |
WB ex.21-pp.43-44 |
|
|
|
|
ex.12-13 p.37-38 |
22 |
22.11 |
Масмедіа у нашому житті. Контроль навичок аудіювання |
|
|
В. 2, с.82 |
|
|
В 1, с. 82
WB ex.22 p.45 |
Громадянська відповідальність |
|
Відносні займенники |
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.
|
WB ex.25 p.46 |
|
UNIT 2 WHAT’S YOUR CHOICE? CAREER CHOICES |
||||||||||||
23 |
29.11 |
Lesson 2 Вибір кар'єри Характеристики професій. Формув.ЛН |
|
В. 1-3, с.83-85 |
|
|
|
|
Громадянська відповідальність |
List of professions |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору
|
В. 6, с.87 пись
|
24 |
29.11 |
Світ професій.. Контроль навичок письма |
|
Ex.1-pp.83-85 WB ex.1-p.47 |
|
|
|
|
|
List of professions |
|
|
вивч. слова |
25 |
06.12 |
Незвичайні професії Формування навичок читання і письма |
|
Ex.4,5a,6-pp.86-87 WB ex.3-p.48 |
|
|
В. 6, с.89 |
В. 5, с.89 WB ex.3p.48 |
Підприєм ливість та фінансова грамотність |
С.85, В. 4, 5, с.85 |
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансо вих можливо стей сучасних професій
|
WB ex.2-pp.47-48 |
26 |
06.12 |
Плани на літо. Формув. навич. аудіюв та говоріння Контроль навичок читання |
Ex.2,3,4 – p.88 |
|
|
|
Ex.5a-p.89 |
Ex.1-p.87, ex.5b, 6-pp.89-90 |
|
|
|
|
WB ex.5 – pp.49-50 |
27 |
13.12 |
Час поговорити про роботу. Розвиток навичок говоріння та читання |
|
WB ex.8,9a-p.52 |
В. 3, 5, с.95, 6-7, с96 |
|
Ex.1a,2,3,4-pp.93-94 |
WB ex.9b-p.53 |
Громадян ська відповідальність |
В. 1, с.93, с.96 |
|
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства
|
WB ex.10-p.53 |
28 |
13.12 |
Час поговорити про роботу. Розвиток нав. говоріння та читання Контроль навичок говоріння |
|
WB ex.12, 14 -pp.56-57 |
|
|
В. 8, с.96 |
Ex.5,6,7,8-pp.95-96 |
|
babysitting campaign volunteer, take up, be excited about, work hard |
|
|
WB ex.11-pp.54-55, ex.15-p.58 |
29 |
20.12 |
Вибір професій. Розвиток нав.читання і письма |
|
Text Professions in the world
|
|
|
|
Завд. на картках |
|
|
|
|
Розп про плани на майб |
30 |
20.12 |
Фактори впливу на вибір професій. Розв.нав. гов.і читання. Тематична Контрольна робота №3 |
|
РЗ в 8 ст51-52 |
|
|
РЗ в 7 ст50 |
|
|
|
|
|
підготув. проект |
31 |
27.12 |
Аналіз тематичної контрольної роботи №3.Професії, які мені подобаються. |
Проект |
|
|
|
Доповіді учнів |
|
WB ex.13-pp.56-57 |
|
|
|
РЗ в2а ст58 |
32 |
27.12 |
Узагальнюючий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|