КТП зі змістовими лініями за підручником О.Карпюк 9 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 9 класу перший семестр за підручником О.Карпюк зі змістовими лініями
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови ( 1 семестр)

для 9  класу    за підручником Оксани Карпюк

Дата

Тема

Підтема

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Інтегровані змістові лінії

Мовний інвентар

Очікувані

результати

Д/з

Рецептивні

Інтерактивні

Продуктивні

Екологічна безпека та сталий розвиток

 

Громадянська відповідальність

Здоров я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Сприйняття

на слух

Зорове

сприйняття

Усна

взаємодія

Писемна

взаємодія

Усне

продукування

Писемне

продукування

Лексика

Грама

тика

! семестр

Хто ви?

 

1.

 

Люди навколо нас

Діалог

В. 2, 3, 6,с.6-8

 

 Написати електронного листа у відповідь

В. 5, с.8

 

 

+

 

 

С. 7

 

Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним

В. 6, с.9 (п)

2.

 

Яка ти людина?

 

В.7, 11, с.11

 

 

 

 

 

+

 

 

В. 8-10, с. 10-11

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

 

Розповідь про себе

3.

 

Твої вподобання

 

 

 

 

В.5, с.14

 

 

+

 

 

 

Герундій, В. 2-4, с.13-14

Порівнює свої ціннісні пріоритети та своїх друзів

Скласти речення

4.

 

Більше про тебе

В.1, 3, 4, с.15-17

В. 1, с.15

В. 2,7,  15

 

В.2, 5, 7, с.15-18

В. 4, с.16

 

+

 

 

С.18

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.

 

В. 6, с.19

5.

 

Давайте поговоримо про друзів

В.5, 22

В.1, 19

В. 2, 3, 6, с.20-23

С.21

 

 

 

+

 

 

С.23, В.4, с.21

Герундій

Розповідає про спілкування зі своїм другом

В.7, с.23

6.

 

Дозвольте відрекомендуватися

 

В. 1, с. 25

 

 

 

В.2, с.26

 

+

 

 

 

Герундій

Складає автобіографію

Розповідь про себе

7.

 

Покоління підлітків

 

В. 2, с.27

В. 3, 5, с.28-30

 

 

В. 4, с.30

 

+

 

 

В. 1, с.27, с.29

 

Описує різні підліткові групи

Лексика

8.

 

Вподобання та хобі

 

В.1, 2, с.32

В. 5, 6, 8, с.35

 

 

В. 3, 4, с.33

 

+

 

 

 

Герундій чи інфінітив?

Розповідає про свої вподобання та хобі

В.7, 35

9.

 

Улюблений одяг

В. 2-5, с.36

 

 

 

 

 

 

 

 

+

В. 1, 35, с.38

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.

 

Лексика

10

 

Який одяг ми носимо

В.2, с.39-40

В.2, с.39-40

В. 3, 5, с.41

 

В.1, с. 39

 

 

 

 

+

 

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.

 

В. 4, с.41

11

 

Молодіжні клуби

 

 

 

В. 2, с.42

 

В. 1, с.42

 

+

 

 

 

Герундій чи інфінітив?

Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади.

 

В. 1, с.42 (у)

12

 

Стиль життя

 

В. 2, с.43

 

 

 

 

 

+

 

 

В. 1, 3, с.43

В.4, с.44

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети

 

В. 5, с.46

13

 

Молодіжні субкультури

 

В. 7, с.48, 11, с.51

В. 8, 49, 10, с.50, 12,с. 52

В. 9, с.50

 

 

 

+

 

 

В. 6, 47

 

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

 

В. 13, с.53

14

 

Молодіжна культура

 

В. 1, с.54

В. 3, с.57

 

В. 4, с.57

В.2, 56

 

 

+

 

С.55

 

Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків

В. 4, с.57

15

 

Підсумковий урок з теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                         Ваш вибір

16

 

Ваш вибір

Телестереотипи

 

В. 5, 6, с.66

 

 

В. 4, с.65

В. 3, 64

 

+

 

 

В. 1, 2, с.62, 63, с.67, 8, с.68

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності

 

В. 7, 9с.68

17

 

Телебачення як засіб масової інформації

В. 1, 2, с. 69-70, 4, с.72

 

В. 3, 71,

 

 

 

 

+

 

 

С. 72

 

Визначає достовірність інформації.

 

В. 5, с.72

18

 

 

 

В. 1-2, с. 73-75

 

 

 

В.3-5, с.76

 

+

 

 

 

Складнопідрядні речення

Визначає достовірність інформації.

 

В. 6, с.76

19

 

Твій онлайн партнер

В. 2, с.78

В. 2, с.78

В. 2,3-5, 7,  с.78

В. 1, с.77

 

 

 

+

 

 

С.78

 

Запитує партнера про його  преференції у телепрограмах

В.6, с. 81

20

 

Масмедіа у нашому житті

 

 

В. 2, с.82

 

 

В 1, с. 82

 

+

 

 

 

Відносні займенники

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

 

В. з зош.

21

 

Вибір кар'єри

 

В. 1-3, с.83-85

 

 

 

 

 

+

 

 

С.85, В. 4, 5, с.85

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.

 

В. 6, с.87

22

 

Незвичайні професії

В. 1-4, с.85

 

 

 

В. 6, с.89

В. 5, с.89

 

 

 

+

 

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

 

Розп. про незвич професію

23

 

Незвичайні професії

 

В.1, 2, с. 90

В. 3, с.91

 

 

В. 4-6, 91

 

 

 

+

 

Відносні займенники

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

 

В. 7, с. 92

24

 

Час поговорити про роботу

 

 

В. 3, 5, с.95, 6-7, с96

 

В. 2, 4, с.94

 

 

+

 

 

В. 1, с.93, с.96

 

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства.

 

В. 8, с.96

25

 

Ще про телебачення

 

В. 6, с.99

В.1, с98, 4, 5, с.99

 

В. 3, с 98

В. 1, 2, с.97

 

+

 

 

 

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

 

В. 7, с.100

26-27

 

Ще про телебачення

Підсумок з теми

 

В. 12, 13, с.104

В. 9, с.103, 14, 15, с. 107

 

В.11, с.104

В. 8, с.102

 

+

 

 

В.10, с.103

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

 

В. 5, с. 108

28

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29

 

Контроль письма.

 

В 1-4, с. 108

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

Контроль   читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31

 

Контроль говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.7
Оригінальність викладу
4.3
Відповідність темі
3.7
Загальна:
3.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. R. Dmitry
    Загальна:
    1.7
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    1.0
  2. Polishchuk Kateryna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Приходько Наталія Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
25 серпня 2019
Переглядів
10664
Оцінка розробки
3.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку