Календарно-тематичне планування уроків курсу за вибором «Культура добросусідства» 5 клас (17 годин) Модельна навчальна програма «Культура добросусідства. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори:М. А. Араджионі, О. Г. Козорог, Н. К. Лебідь, В. І. Потапова, І. К. Унгурян). За підручником «Культура добросусідства. 5 клас» (автори: М. А. Араджионі, О. Г. Козорог, Н. К. Лебідь, В. І. Потапова, І. К. Унгурян).
Календарно-тематичне планування уроків курсу за вибором «Культура добросусідства»
5 клас (17 годин)
Модельна навчальна програма «Культура добросусідства. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори:М. А. Араджионі, О. Г. Козорог, Н. К. Лебідь, В. І. Потапова, І. К. Унгурян).
За підручником «Культура добросусідства. 5 клас» (автори:М. А. Араджионі, О. Г. Козорог, Н. К. Лебідь, В. І. Потапова, І. К. Унгурян.
№ з/п |
Дата проведення |
Тема уроку |
Примітки |
Розділ 1. Я дорослішаю! |
|||
1 |
|
Я – підліток/підлітка! Вступ до предмету. Хто я, який/яка я, чого я прагну? Зміни, які відбуваються моєму житті. Самопрезентація. Нові виклики в базовій школі та правила співжиття в колективі. |
|
2 |
|
Я і мої особисті кордони. Право на самовираження. |
|
3 |
|
Мої сильні сторони та професії сучасного й майбутнього. Як застосувати свої сильні сторони, інтереси й уподобання в професії. |
|
4 |
|
Я і мій час. Як я ціную і розподіляю час. |
|
Розділ 2. Я і моя родина |
|||
5 |
|
Сім'я, родичі, рід. Взаємини в родині. Ставлення до батьків/ осіб, що їх замінюють. |
|
6 |
|
Особисті, родинні та загальнолюдські цінності. Що таке “цінності” і які вони бувають? |
|
7 |
|
Взаємини поколінь. Ставлення до старших, молодших, однолітків. Протидія домашньому насильству. Незнайомці на вулиці. |
|
8 |
|
Підсумкове заняття |
|
Розділ 3. Я у спільноті |
|||
9 |
|
Ми всі різні й цим схожі. Ідентичності людини. Різні люди і спільноти в моїй громаді. Ставлення до них і конструктивна комунікація. |
|
10 |
|
Як допомогти собі й іншим. Емоції людини. Чуйність, гуманність. Допомога іншим особам. Ставлення до тварин. |
|
11 |
|
Ефективне спілкування. Що таке ефективне спілкування. Вербальне та невербальне спілкування.. |
|
12 |
|
Що таке конфлікт? Поняття конфлікту. Причини та джерела конфліктів. Види конфліктів. |
|
Розділ 4. Різні, але рівні |
|||
13 |
|
Улюблені страви. Здорове харчування. Традиційна і сучасна кухня регіону. Здорове харчування. |
|
14 |
|
Особливості етнічного етикету в родинах однокласників і сусідів. Родинні події, на які запрошують, і події, на які можна прийти без запрошення. |
|
15 |
|
Європейський етикет: історія та сучасність. Правила вітання: мовний етикет, доцільність рукостискання, обіймів, поцілунку. |
|
16 |
|
Гендерні стереотипи в різних культурах. Стать і соціальні ролі (гендер). |
|
17 |
|
Підсумкове заняття |
|