Календарно-тематичне планування уроків курсу за вибором «Культура добросусідства» 6 клас (16 годин) Модельна навчальна програма «Культура добросусідства. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори:М. А. Араджионі, О. Г. Козорог, Н. К. Лебідь, В. І. Потапова, І. К. Унгурян). За підручником «Культура добросусідства. 6 клас» (автори:М. А. Араджионі, О. Г. Козорог, Н. К. Лебідь, В. І. Потапова, І. К. Унгурян).
Календарно-тематичне планування уроків курсу за вибором «Культура добросусідства»
6 клас (16 годин)
Модельна навчальна програма «Культура добросусідства. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори:М. А. Араджионі, О. Г. Козорог, Н. К. Лебідь, В. І. Потапова, І. К. Унгурян).
За підручником «Культура добросусідства. 6 клас» (автори:М. А. Араджионі, О. Г. Козорог, Н. К. Лебідь, В. І. Потапова, І. К. Унгурян
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
Розділ 1. Я, моя індивідуальність і безпека |
|||
1 |
|
Мій приватний інформаційний простір. |
|
2 |
|
Зовнішні вияви індивідуальності: одяг, зачіски, косметика. |
|
3 |
|
Ресурси і потреби людини. |
|
4 |
|
Моє безпечне дозвілля. Гра. |
|
5 |
|
Знання і навички як ресурс власного розвитку. |
|
Розділ 2. Я в спільноті |
|||
6 |
|
Етикет під час релігійних свят у різних культурах. |
|
7 |
|
Ефективна комунікація та співпраця. |
|
8 |
|
Ненасильницьке спілкування. |
|
9 |
|
Як розпізнавати конфлікти та запобігати насильницьким конфліктам. |
|
10 |
|
Булінг. Кібербулінг. |
|
Розділ 3. Я в громаді: діємо разом |
|||
11 |
|
Чим я можу допомогти іншим людям та бути корисним/корисною в громаді? |
|
12 |
|
Природне середовище як ресурс. Людина, дружня до природи. |
|
13 |
|
Підприємливість та ініціативність як ресурс розвитку власного добробуту і громади |
|
14 |
|
Культура та різноманіття як ресурс для розвитку громади та країни. |
|
15 |
|
Презентація колажу “Громада, у якій я живу”. |
|
16 |
|
Підсумкове заняття. |
|