Матеріал для уроку виробничого навчання з кваліфікації "манікюрник 2-го розряду (ІІ клас)
Методична розробка уроку :
«Гарячий манікюр у технологічній послідовності безобрізним методом»
Тема уроку: «Гарячий манікюр у технологічній послідовності безобрізним методом»
Мета уроку:
навчальна: сформувати в учнів розуміння поняття про гарячий манікюр,розширити та удосконалити знання та уміння учнів в процесі уроку.
розвивальна: розвивати пізнавальну самостійність; продовжити формування вмінь аналізувати навчальну інформацію, робити висновки; сприяти розвитку професійного інтересу.
виховна: створити ситуацію успіху, наполегливості у досягненні кінцевого результату; виховувати любов до обраної професії; навички ділового спілкування.
Обладнання та матеріали:компьютер,конспект уроку,інструкційно-технологічні картки,пилка для нігтів,пушер,апельсинові палички,спонж,лосьон,олія,антисептик для рук,ванночка з підігрівом або посудина з товстим дном,
Тип уроку:Комбінований
Методи і методичні прийоми:
«Те, що навчилася робити одна людина,
може навчитися робити й інша.
Бо ж не боги глечики обпікають».
В.Туре
Структура уроку:
І.Організаційна частина
ІІ.Мотивація та актуалізація опорних знань та вмінь
ІІІ.Вивчення нового матеріалу
IV.Закріплення нових знань і умінь учнів
V.Підведення підсумку уроку,оцінювання
VI.Домашнє завдання
Хід уроку
І. Організаційна частина:
Привітання ,перевірка готовності учнів до уроку,створення в групі творчої атмосфери
II. Мотивація та актуалізація опорних знань та вмінь
Метод: «Мозковий штурм»
Відомі майстри нейл-індустрії,хто вони?
1.Однією і перших випустила на подіум моделей із перлинами та шипами на нігтях, пір'ям та наполовину зафарбованими пальцями, а не лише нігтьовою пластиною.(Маріан Ньюман)
2.У його клієнтській базі Дженніфер Лопес, Бейонсе, Брітні Спірс, Пенелопа Крус, Дженніфер Еністон, Сінді Кроуфорд, Донателла Версаче, Шакіра, Періс Хілтон, Кім Кардаш'ян, Вікторія Бекхем, Селена Гомес та десятки.(Том Бачік)
3. Nail-майстер кілька років успішно співпрацює із брендом Balenciaga. Вона хоч і не першою вигадала тренд на логоманію, але зробила його як ніколи актуальним. Майстер вирішила зробити на нігтях моделей не напис, а лаконічні літери «B».( Мей Каваджирі)
Який існує зв’язок між цими людьми?
Розповідь викладача:
Сьогодення диктує гостру потребу у винахідливих, творчих спеціалістах, без яких неможливий успішний розвиток економіки та нейл-індустрії надалі.
«Руки – візитна картка жінки» – навряд чи хто з представниць прекрасної статі стане сперечатися з цим висловом. Адже дійсно доглянуті і акуратні руки дівчини залучають не менше уваги, ніж її обличчя.
На сьогоднішній день існує величезна кількість способів і процедур, які допомагають жінкам підтримувати свої ручки і нігтики в ідеальному стані, однак користуються дами не лише багатьма з них. Чи пробували ви гарячий манікюр, знаєте, що це таке? Сьогодні ми поговоримо саме про цю процедуру і розберемося чому ж вона так популярна.
Тема нашого уроку : «Гарячий манікюр у технологічній послідовності безобрізним методом».
III .Вивчення нового матеріалу.
Слово викладача
«Гарячий манікюр» — назва процедури досить незрозуміле і навіть трохи страхітливе, однак насправді все зовсім інакше. Гарячий манікюр – це один з найбільш популярних видів манікюру, для виконання якого, як правило, використовують ванночку для рук, підігріте масло або лосьйон, за бажанням відвари з трав.
Такий вид манікюру можна робити просто для того, щоб отримати задоволення або ж в таких випадках:
«Гарячий манікюр» — назва процедури досить незрозуміле і навіть трохи страхітливе, однак насправді все зовсім інакше. Гарячий манікюр – це один з найбільш популярних видів манікюру, для виконання якого, як правило, використовують ванночку для рук, підігріте масло або лосьйон, за бажанням відвари з трав.
Такий вид манікюру можна робити просто для того, щоб отримати задоволення або ж в таких випадках:
Як вже раніше ми говорили, процедура проводиться з використанням різних олій і кремів. В склад цих засобів входить величезна кількість корисних речовин, вітамінів і мінералів, які однозначно надають сприятливу дію на шкіру рук і нігті.
Розглянемо буквально кілька з них:
IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів.
Робота в парі
Майстер видає учням інструкційно-технологічні картки,та дає завдання для виконання.
Виконання учнями практичних завдань.
Перший обхід – перевірка правильності організації робочих місць учнів;
Другий обхід – перевірка вмінь користування технологічними картами;
Третій обхід – надання допомоги учням у вирішенні завдань;
Четвертий обхід – перевірка виконання робіт;
П ‘ятий обхід – перевірка якості роботи учнів.
Інструкційно – технологічна картка
Тема: Виконання навичок манікюрних робіт різних видів.
Завдання:
1. Виконати гарячий - безобрізний манікюр у технологічній послідовності.
№ з/п |
Зміст операції |
Основні засоби |
Технологічна послідовність та технічні умови виконання |
Вимоги безпеки праці |
|
1. |
Обробити руки майстра та клієнта антисептиком. |
Антисептик. |
Обробити свої руки, та руки клієнта антисептиком. |
Слідкувати за напрямком розпилювання, розподіляти рівномірно по всій долоні. |
|
2. |
Видалити залишки старого покриття лаку. |
Вата, рідина для зняття лаку. |
Змочити вату рідиною для зняття лаку, прикласти до нігтя на декілька секунд. Потім легким рухом протерти ніготь. |
Контролювати процес витримки вати з рідиною на нігтьових пластинах. |
|
3. |
Надати нігтям необхідну довжину. |
Прямі ножиці. |
Вкоротити нігті до бажаної довжини. |
Не підстригати нігті занадто коротко, щоб не травмувати шкіру під / навколо нігтя. |
|
4. |
Надати нігтям форму. |
Паперова пилочка. |
Надати нігтям бажану форму за допомогою паперової пилки. |
Не тиснути пилкою на ніготь. Не працювати пилкою у протилежному напрямку. |
|
5. |
Приготувати живильну ванночку. |
Кюветка, лосьйон з екстрактом лаванди, ефірна олія чайного дерева. |
Розігріти лосьйон чи базову олію в термостаті до 50 ͦ С, додати кілька крапель ефірної олії за потребою.
|
Дотримуватись дозування компонентів ванночки. |
|
6. |
Виконати мацерацію. |
Ванночка з приготовленим розчином. |
Занурити нігті клієнта у кюветку. Час витримки 5-10 хв. |
Слідкувати за температурою олії під час мацерації. |
|
7. |
Обробити кутикулу. |
Апельсинова паличка. |
Змістити кутикулу до основи нігтя. |
|
|
8. |
Видалити залишки лосьйону. |
Паперові одноразові серветки, паперові рушники. |
Промокнути руки клієнта серветкою, видалити залишки лосьйону зі шкіри та нігтів. |
|
|
9. |
Знежирити нігтьову пластину. |
Знежирювач. |
Нанести на нігті знежирювач. |
Не попадати в зону навколо нігтя. |
|
10. |
Нанести лікувальний лак. |
Зміцнюючий лак. |
Нанести на нігті лікувальний лак. |
Не перебільшувати кількість лаку, шари повинні бути тонкими. |
|
V. Підведення підсумків уроку, оцінювання.
Виконувати гарячий манікюр майстри рекомендують до 4 разів на місяць. Косметичні розчини можна чергувати. Гарячий спосіб манікюру просто незамінний в осінньо-зимовий період, коли ручки потребують особливо ретельного догляду.
В лосьйоні міститься велика кількість корисних інгредієнтів: фруктові масла і кислоти, екстракт женьшеню, вітамінні комплекси, фахівці рекомендують використовувати процедуру для відновлення нігтьових пластин після зняття нарощених елементів.
Викладач. Обговорімо, що нового ви дізналися сьогодні на уроці, чи зможете в реальному житті застосувати отримані знання.
Вправа « Ланцюжок»
Пропоную розпочинати висловлювання словами
- Сьогодні на уроці я дізнався, що….
- Для мене виявилась цікавою інформація про…
VІ. Домашнє завдання.
Закріпити вивчений матеріал. Підготуватися до наступного виробничого урок