За програмою КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ «СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ» (варіативний модуль «Подорож у життя») ДЛЯ 5-10 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
Вступне заняття. Правила поведінки на занятті. |
|
|
|
Прізвище та ім’я своє та інших учнів.
|
|
|
|
Прізвище та ім’я своє та інших учнів.
|
|
|
|
Прізвище та ім’я своє та інших учнів.
|
|
|
|
Домашня адреса. |
|
|
|
Домашня адреса. |
|
|
|
Домашня адреса. |
|
|
|
Домашня адреса. |
|
|
|
Адреса та номер школи. |
|
|
|
Адреса та номер школи. |
|
|
|
Імена батьків (опікунів), відповідальних осіб (вчителя, вихователя). |
|
|
|
Імена батьків (опікунів), відповідальних осіб (вчителя, вихователя). |
|
|
|
Імена батьків (опікунів), відповідальних осіб (вчителя, вихователя). |
|
|
|
Імена батьків (опікунів), відповідальних осіб (вчителя, вихователя). |
|
|
|
Поведінка дитини у ситуації, якщо заблукав, загубився, відстав від класу, змодельованій на занятті у класі та змодельованій у реальних умовах (у супермаркеті, музеї, у транспорті тощо).
|
|
|
|
Поведінка дитини у ситуації, якщо заблукав, загубився, відстав від класу, змодельованій на занятті у класі та змодельованій у реальних умовах (у супермаркеті, музеї, у транспорті тощо).
|
|
|
|
Поведінка дитини у ситуації, якщо заблукав, загубився, відстав від класу, змодельованій на занятті у класі та змодельованій у реальних умовах (у супермаркеті, музеї, у транспорті тощо).
|
|
|
|
Поведінка дитини у ситуації, якщо заблукав, загубився, відстав від класу, змодельованій на занятті у класі та змодельованій у реальних умовах (у супермаркеті, музеї, у транспорті тощо).
|
|
|
|
Поведінка дитини у ситуації, якщо заблукав, загубився, відстав від класу, змодельованій на занятті у класі та змодельованій у реальних умовах (у супермаркеті, музеї, у транспорті тощо).
|
|
|
|
Поведінка дитини у ситуації, якщо заблукав, загубився, відстав від класу, змодельованій на занятті у класі та змодельованій у реальних умовах (у супермаркеті, музеї, у транспорті тощо).
|
|
|
|
Транспорт. |
|
|
|
Транспорт. |
|
|
|
Транспорт. |
|
|
|
Види транспорту (автобус, маршрутка, тролейбус, трамвай, метро, велосипед, автомобіль, поїзд, літак). |
|
|
|
Види транспорту (автобус, маршрутка, тролейбус, трамвай, метро, велосипед, автомобіль, поїзд, літак). |
|
|
|
Види транспорту (автобус, маршрутка, тролейбус, трамвай, метро, велосипед, автомобіль, поїзд, літак). |
|
|
|
Види транспорту (автобус, маршрутка, тролейбус, трамвай, метро, велосипед, автомобіль, поїзд, літак). |
|
|
|
Види транспорту (автобус, маршрутка, тролейбус, трамвай, метро, велосипед, автомобіль, поїзд, літак). |
|
|
|
Маршрут проїзду до школи. |
|
|
|
Маршрут проїзду до школи. |
|
|
|
Маршрут проїзду до школи. |
|
|
|
Поведінка у транспорті. Оплата проїзду. |
|
|
|
Поведінка у транспорті. Оплата проїзду. |
|
|
|
Поведінка у транспорті. Оплата проїзду. |
|
|
|
Правила дорожнього руху.
|
|
|
|
Правила дорожнього руху.
|
|
|
|
Правила дорожнього руху.
|
|
|
|
Правила дорожнього руху.
|
|
|
|
Здійснення покупок.
|
|
|
|
Здійснення покупок.
|
|
|
|
Здійснення покупок.
|
|
|
|
Види торгівельних споруд (магазини, супермаркети, кіоски, ринки). Їх призначення й відмінності. |
|
|
|
Види торгівельних споруд (магазини, супермаркети, кіоски, ринки). Їх призначення й відмінності. |
|
|
|
Види торгівельних споруд (магазини, супермаркети, кіоски, ринки). Їх призначення й відмінності. |
|
|
|
Види торгівельних споруд (магазини, супермаркети, кіоски, ринки). Їх призначення й відмінності. |
|
|
|
Обслуговуючий персонал (продавці, касири, консультанти, охоронники). |
|
|
|
Обслуговуючий персонал (продавці, касири, консультанти, охоронники). |
|
|
|
Обслуговуючий персонал (продавці, касири, консультанти, охоронники). |
|
|
|
Обслуговуючий персонал (продавці, касири, консультанти, охоронники). |
|
|
|
Обслуговуючий персонал (продавці, касири, консультанти, охоронники). |
|
|
|
Порядок купівлі товарів у супермаркеті.
|
|
|
|
Порядок купівлі товарів у супермаркеті.
|
|
|
|
Порядок купівлі товарів у супермаркеті.
|
|
|
|
Порядок купівлі товарів у супермаркеті.
|
|
|
|
Порядок купівлі товарів у супермаркеті.
|
|
|
|
Поведінка за столом під час чаювання ( у класі, у гостях).
|
|
|
|
Поведінка за столом під час чаювання ( у класі, у гостях).
|
|
|
|
Поведінка за столом під час чаювання ( у класі, у гостях).
|
|
|
|
Поведінка за столом під час чаювання ( у класі, у гостях).
|
|
|
|
Порядок сервірування столу для чаювання. |
|
|
|
Порядок сервірування столу для чаювання. |
|
|
|
Порядок сервірування столу для чаювання. |
|
|
|
Правила етикету (поведінка хлопців з дівчатами), поведінка за столом, користування серветкою, уміння акуратно їсти і пити, користуючись приборами. |
|
|
|
Правила етикету (поведінка хлопців з дівчатами), поведінка за столом, користування серветкою, уміння акуратно їсти і пити, користуючись приборами. |
|
|
|
Правила етикету (поведінка хлопців з дівчатами), поведінка за столом, користування серветкою, уміння акуратно їсти і пити, користуючись приборами. |
|
|
|
Правила етикету (поведінка хлопців з дівчатами), поведінка за столом, користування серветкою, уміння акуратно їсти і пити, користуючись приборами. |
|
|
|
Правила етикету (поведінка хлопців з дівчатами), поведінка за столом, користування серветкою, уміння акуратно їсти і пити, користуючись приборами. |
|
|
|
Правила етикету (поведінка хлопців з дівчатами), поведінка за столом, користування серветкою, уміння акуратно їсти і пити, користуючись приборами. |
|
|
|
Правила етикету (поведінка хлопців з дівчатами), поведінка за столом, користування серветкою, уміння акуратно їсти і пити, користуючись приборами. |
|
|
|
Прибирання столу після чаювання.
|
|
|
|
Прибирання столу після чаювання.
|
|
|
|
Прибирання столу після чаювання.
|
|
|
|
Культура поведінки під час відвідування кіно, музеїв, зоопарків тощо. |
|
|
|
Культура поведінки під час відвідування кіно, музеїв, зоопарків тощо. |
|
|
|
Культура поведінки під час відвідування кіно, музеїв, зоопарків тощо. |
|
|
|
Культура поведінки під час відвідування кіно, музеїв, зоопарків тощо. |
|
|
|
Культура поведінки під час відвідування кіно, музеїв, зоопарків тощо. |
|
|
|
Культура поведінки під час відвідування кіно, музеїв, зоопарків тощо. |
|
|
|
Мета відвідування кіно, музеїв, зоопарків |
|
|
|
Мета відвідування кіно, музеїв, зоопарків |
|
|
|
Правила поведінки у кіно, музеїв, зоопарків. |
|
|
|
Правила поведінки у кіно, музеїв, зоопарків. |
|
|
|
Правила поведінки у кіно, музеїв, зоопарків. |
|
|
|
Правила поведінки у кіно, музеїв, зоопарків. |
|
|
|
Розповідь про ту чи іншу екскурсію.
|
|
|
|
Розповідь про ту чи іншу екскурсію.
|
|
|
|
Розповідь про ту чи іншу екскурсію.
|
|
|
|
Розповідь про ту чи іншу екскурсію.
|
|
|
|
Розповідь про ту чи іншу екскурсію.
|
|
|
|
Розповідь про ту чи іншу екскурсію.
|
|
|
|
Розповідь про ту чи іншу екскурсію.
|
|
|
|
Підбиваємо підсумки. Ім’я, прізвище своє і своїх батьків. Домашня адреса. |
|
|
|
Підбиваємо підсумки. Ім’я, прізвище своє і своїх батьків. Домашня адреса. |
|
|
|
Підбиваємо підсумки. Ім’я, прізвище своє і своїх батьків. Домашня адреса. |
|
|
|
Підбиваємо підсумки. Правила дорожнього руху. |
|
|
|
Підбиваємо підсумки. Правила дорожнього руху. |
|
|
|
Підбиваємо підсумки. Правила дорожнього руху. |
|
|
|
Підбиваємо підсумки. Поведінка дитини у незнайомій, непередбаченій ситуації (якщо заблукав, загубився). |
|
|
|
Підбиваємо підсумки. Поведінка дитини у незнайомій, непередбаченій ситуації (якщо заблукав, загубився). |
|
|
|
Підбиваємо підсумки. Поведінка дитини у незнайомій, непередбаченій ситуації (якщо заблукав, загубився). |
|
|
|
Підбиваємо підсумки. Правила етикету за столом та в громадських місцях. |
|
|
|
Підбиваємо підсумки. Правила етикету за столом та в громадських місцях. |
|
|
|
Підбиваємо підсумки. Правила етикету за столом та в громадських місцях |
|
|
|
Підбиваємо підсумки. Пригадування екскурсій, які відвідали протягом року. Прощання із учнями на час літніх канікул. |
|
|
|
Заключне заняття. Прощання із учнями на час літніх канікул. |
|
|