Календарне планування «СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ» ДЛЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

Про матеріал

За програмою КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ «СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ» (варіативний модуль «Подорож у життя») ДЛЯ 5-10 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

Перегляд файлу

№ п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

  1.                

Вступне заняття.

Правила поведінки на занятті.

 

 

  1.                

Прізвище та ім’я своє та інших учнів.

 

 

 

  1.                

Прізвище та ім’я своє та інших учнів.

 

 

 

  1.                

Прізвище та ім’я своє та інших учнів.

 

 

 

  1.                

Домашня адреса.

 

 

  1.                

Домашня адреса.

 

 

  1.                

Домашня адреса.

 

 

  1.                

Домашня адреса.

 

 

  1.                

Адреса та номер школи.

 

 

  1.           

Адреса та номер школи.

 

 

  1.           

Імена батьків (опікунів), відповідальних осіб (вчителя, вихователя).

 

 

  1.           

Імена батьків (опікунів), відповідальних осіб (вчителя, вихователя).

 

 

  1.           

Імена батьків (опікунів), відповідальних осіб (вчителя, вихователя).

 

 

  1.           

Імена батьків (опікунів), відповідальних осіб (вчителя, вихователя).

 

 

  1.           

Поведінка дитини у ситуації, якщо заблукав, загубився, відстав від класу, змодельованій на занятті у класі та змодельованій у реальних умовах (у супермаркеті, музеї, у транспорті тощо).

 

 

 

  1.           

Поведінка дитини у ситуації, якщо заблукав, загубився, відстав від класу, змодельованій на занятті у класі та змодельованій у реальних умовах (у супермаркеті, музеї, у транспорті тощо).

 

 

 

  1.           

Поведінка дитини у ситуації, якщо заблукав, загубився, відстав від класу, змодельованій на занятті у класі та змодельованій у реальних умовах (у супермаркеті, музеї, у транспорті тощо).

 

 

 

  1.           

Поведінка дитини у ситуації, якщо заблукав, загубився, відстав від класу, змодельованій на занятті у класі та змодельованій у реальних умовах (у супермаркеті, музеї, у транспорті тощо).

 

 

 

  1.           

Поведінка дитини у ситуації, якщо заблукав, загубився, відстав від класу, змодельованій на занятті у класі та змодельованій у реальних умовах (у супермаркеті, музеї, у транспорті тощо).

 

 

 

  1.           

Поведінка дитини у ситуації, якщо заблукав, загубився, відстав від класу, змодельованій на занятті у класі та змодельованій у реальних умовах (у супермаркеті, музеї, у транспорті тощо).

 

 

 

  1.           

Транспорт.

 

 

  1.           

Транспорт.

 

 

  1.           

Транспорт.

 

 

  1.           

Види транспорту (автобус, маршрутка, тролейбус, трамвай, метро, велосипед, автомобіль, поїзд, літак).

 

 

  1.           

Види транспорту (автобус, маршрутка, тролейбус, трамвай, метро, велосипед, автомобіль, поїзд, літак).

 

 

  1.           

Види транспорту (автобус, маршрутка, тролейбус, трамвай, метро, велосипед, автомобіль, поїзд, літак).

 

 

  1.           

Види транспорту (автобус, маршрутка, тролейбус, трамвай, метро, велосипед, автомобіль, поїзд, літак).

 

 

  1.           

Види транспорту (автобус, маршрутка, тролейбус, трамвай, метро, велосипед, автомобіль, поїзд, літак).

 

 

  1.           

Маршрут проїзду до школи.

 

 

  1.           

Маршрут проїзду до школи.

 

 

  1.           

Маршрут проїзду до школи.

 

 

  1.           

Поведінка у транспорті. Оплата проїзду.

 

 

  1.           

Поведінка у транспорті. Оплата проїзду.

 

 

  1.           

Поведінка у транспорті. Оплата проїзду.

 

 

  1.           

Правила дорожнього руху.

 

 

 

  1.           

Правила дорожнього руху.

 

 

 

  1.           

Правила дорожнього руху.

 

 

 

  1.           

Правила дорожнього руху.

 

 

 

  1.           

Здійснення покупок.

 

 

 

  1.           

Здійснення покупок.

 

 

 

  1.           

Здійснення покупок.

 

 

 

  1.           

Види торгівельних споруд (магазини, супермаркети, кіоски, ринки). Їх призначення й відмінності. 

 

 

  1.           

Види торгівельних споруд (магазини, супермаркети, кіоски, ринки). Їх призначення й відмінності. 

 

 

  1.           

Види торгівельних споруд (магазини, супермаркети, кіоски, ринки). Їх призначення й відмінності. 

 

 

  1.           

Види торгівельних споруд (магазини, супермаркети, кіоски, ринки). Їх призначення й відмінності. 

 

 

  1.           

Обслуговуючий персонал (продавці, касири, консультанти, охоронники).

 

 

  1.           

Обслуговуючий персонал (продавці, касири, консультанти, охоронники).

 

 

  1.           

Обслуговуючий персонал (продавці, касири, консультанти, охоронники).

 

 

  1.           

Обслуговуючий персонал (продавці, касири, консультанти, охоронники).

 

 

  1.           

Обслуговуючий персонал (продавці, касири, консультанти, охоронники).

 

 

  1.           

Порядок купівлі товарів у супермаркеті.

 

 

 

  1.           

Порядок купівлі товарів у супермаркеті.

 

 

 

  1.           

Порядок купівлі товарів у супермаркеті.

 

 

 

  1.           

Порядок купівлі товарів у супермаркеті.

 

 

 

  1.           

Порядок купівлі товарів у супермаркеті.

 

 

 

  1.           

Поведінка за столом під час чаювання ( у класі, у гостях). 

 

 

 

  1.           

Поведінка за столом під час чаювання ( у класі, у гостях). 

 

 

 

  1.           

Поведінка за столом під час чаювання ( у класі, у гостях). 

 

 

 

  1.           

Поведінка за столом під час чаювання ( у класі, у гостях). 

 

 

 

  1.           

Порядок сервірування столу для чаювання.

 

 

  1.           

Порядок сервірування столу для чаювання.

 

 

  1.           

Порядок сервірування столу для чаювання.

 

 

  1.           

Правила етикету (поведінка хлопців з дівчатами), поведінка за столом, користування серветкою, уміння акуратно їсти і пити, користуючись приборами.

 

 

  1.           

Правила етикету (поведінка хлопців з дівчатами), поведінка за столом, користування серветкою, уміння акуратно їсти і пити, користуючись приборами.

 

 

  1.           

Правила етикету (поведінка хлопців з дівчатами), поведінка за столом, користування серветкою, уміння акуратно їсти і пити, користуючись приборами.

 

 

  1.           

Правила етикету (поведінка хлопців з дівчатами), поведінка за столом, користування серветкою, уміння акуратно їсти і пити, користуючись приборами.

 

 

  1.           

Правила етикету (поведінка хлопців з дівчатами), поведінка за столом, користування серветкою, уміння акуратно їсти і пити, користуючись приборами.

 

 

  1.           

Правила етикету (поведінка хлопців з дівчатами), поведінка за столом, користування серветкою, уміння акуратно їсти і пити, користуючись приборами.

 

 

  1.           

Правила етикету (поведінка хлопців з дівчатами), поведінка за столом, користування серветкою, уміння акуратно їсти і пити, користуючись приборами.

 

 

  1.           

Прибирання столу після чаювання.

 

 

 

  1.           

Прибирання столу після чаювання.

 

 

 

  1.           

Прибирання столу після чаювання.

 

 

 

  1.           

Культура поведінки під час відвідування кіно, музеїв, зоопарків тощо.

 

 

  1.           

Культура поведінки під час відвідування кіно, музеїв, зоопарків тощо.

 

 

  1.           

Культура поведінки під час відвідування кіно, музеїв, зоопарків тощо.

 

 

  1.           

Культура поведінки під час відвідування кіно, музеїв, зоопарків тощо.

 

 

  1.           

Культура поведінки під час відвідування кіно, музеїв, зоопарків тощо.

 

 

  1.           

Культура поведінки під час відвідування кіно, музеїв, зоопарків тощо.

 

 

  1.           

Мета відвідування кіно, музеїв, зоопарків

 

 

  1.           

Мета відвідування кіно, музеїв, зоопарків

 

 

  1.           

Правила поведінки у кіно, музеїв, зоопарків.

 

 

  1.           

Правила поведінки у кіно, музеїв, зоопарків.

 

 

  1.           

Правила поведінки у кіно, музеїв, зоопарків.

 

 

  1.           

Правила поведінки у кіно, музеїв, зоопарків.

 

 

  1.           

Розповідь про ту чи іншу екскурсію.

 

 

 

  1.           

Розповідь про ту чи іншу екскурсію.

 

 

 

  1.           

Розповідь про ту чи іншу екскурсію.

 

 

 

  1.           

Розповідь про ту чи іншу екскурсію.

 

 

 

  1.           

Розповідь про ту чи іншу екскурсію.

 

 

 

  1.           

Розповідь про ту чи іншу екскурсію.

 

 

 

  1.           

Розповідь про ту чи іншу екскурсію.

 

 

 

  1.           

Підбиваємо підсумки. Ім’я, прізвище своє і своїх батьків. Домашня адреса. 

 

 

  1.           

 Підбиваємо підсумки. Ім’я, прізвище своє і своїх батьків. Домашня адреса. 

 

 

  1.           

Підбиваємо підсумки. Ім’я, прізвище своє і своїх батьків. Домашня адреса. 

 

 

  1.           

Підбиваємо підсумки. Правила дорожнього руху.

 

 

  1.           

Підбиваємо підсумки. Правила дорожнього руху.

 

 

  1.           

Підбиваємо підсумки. Правила дорожнього руху.

 

 

  1.           

Підбиваємо підсумки. Поведінка дитини у незнайомій, непередбаченій ситуації (якщо заблукав, загубився).

 

 

  1.           

Підбиваємо підсумки. Поведінка дитини у незнайомій, непередбаченій ситуації (якщо заблукав, загубився).

 

 

  1.      

Підбиваємо підсумки. Поведінка дитини у незнайомій, непередбаченій ситуації (якщо заблукав, загубився).

 

 

  1.      

Підбиваємо підсумки. Правила етикету за столом та в громадських місцях.

 

 

  1.      

Підбиваємо підсумки. Правила етикету за столом та в громадських місцях.

 

 

  1.      

Підбиваємо підсумки. Правила етикету за столом та в громадських місцях

 

 

  1.      

Підбиваємо підсумки. Пригадування екскурсій, які відвідали протягом року. Прощання із учнями на час літніх канікул.

 

 

  1.      

Заключне заняття. Прощання із учнями на час літніх канікул.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інші матеріали
Інкл
Додано
4 жовтня 2023
Переглядів
308
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку