Культура спілкування

Про матеріал
Етика. 5 клас. Іртищева О., Кравчук В., Паршин І., Васильків І., Кучма Л. Культура спілкування. Етика. 5 клас. Іртищева О., Кравчук В., Паршин І., Васильків І., Кучма Л. Культура спілкування
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯПідготувала: Богданова Вікторія Боисівна

Номер слайду 2

КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ – ЧАСТИНА КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ЛЮДИНИ У СУСПІЛЬСТВІДля того, аби нормально спілкуватися та знаходити спільну мову, дорослі виробили культуру спілкування — сукупність певних усталених норм, яких треба дотримуватися при розмові з іншими людьми. Наприклад, під час діалогу варто намагатися підтримувати зоровий контакт (тобто не дивитися у свій смартфон!), говорити грамотно, чітко вимовляючи слова, не надто голосно, але так, щоби вас почули.

Номер слайду 3

Уникайте, як кажуть в Україні, панібратських відносин зі старшими чи малознайомими людьми, знайте, що в інших державах існують свої правила спілкування. Наприклад, в Японії прийнято повідомляти сумні новини з посмішкою, щоби трагічним виразом свого обличчя не псувати і без того невдалий день. А от у США прийнято посміхатися за будь-яких обставин — скаржитися можна лише найближчим людям. Посмішка допомагає в житті та розмові

Номер слайду 4

Спілкуючись правильно, знайдемо друзів. Говори ввічливо, звертайся до співрозмовника на ім’я. Говорити треба по черзі, не перериваючи одне одного. Уважно слухай своїх товаришів. Чітко висловлюй свою думку. Поважай думку співрозмовників. Сперечатися можна лише без галасу й образливих слів. Основні правила спілкування

Номер слайду 5

Чому люди, розмовляючи, не розуміють один одного? Причин може бути чимало. Наприклад, ніхто не хоче поступатися своєю позицією — впертюхи так і залишаться кожен при своєму. Можливо, слова завдають комусь шкоди, а наша підсвідомість оберігає нас від поганого, тому й інші думки так і залишаються непочутими. Можливо, все набагато простіше, й іноземці просто не можуть порозумітися, бо говорять різними мовами. Долання бар’єрів слухання. Під час розмови потрібно вміти слухати!

Номер слайду 6

Подолати бар’єри, що виникають між співрозмовниками, допоможе емпатичне слухання — висловлення спільного переживання, розуміння емоцій ваших співбесідників чи співбесідниць під час вислуховування. Стати емпатичним, на перший погляд, нескладно. Можна вживати під час розмови вирази: «Ви, напевно, дуже засмутилися»«Вам, очевидно, неприємно було про це дізнатися»«Мені цікаво почути більше про те, що ти/ви відчуваєш»«Можливо, моя точка зору не повністю правильна, але...» і багато інших

Номер слайду 7

В емпатичному спілкуванні є важлива деталь — воно не повинно відбуватися формально (тобто напоказ). Його мета — встановити приязні відносини між тими, хто спілкується, тож поклик до його використання повинен іти від душі. Лише зі щирим серцем ми можемо поспівчувати або порадіти разом з іншими!Бернард Шоу«Якщо в тебе є яблуко і в мене є яблуко, то, обмінявшись ними, ми будемо мати по одному яблуку. Коли в тебе є ідея і в мене є ідея, то, обмінявшись ними, ми отримаємо по дві ідеї». Пам’ятайте, що спілкування та обмін ідеями збагачують наш розум та мову!

Номер слайду 8

Домашнє завдання. Мислимо практично. Завдання: 2,3 Опрацювати § 12. стор.77-78 Дізнайтесь як звучить слово «мама» різними мовами світу. Для цього скористайтеся ґуґл-перекладачем. За необхідності, зверніться по допомогу до дорослих. Яку особливість ви помітили?Мислимо глобально

Номер слайду 9

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
Пов’язані теми
Етика, 5 клас, Презентації
До підручника
Етика 5 клас (Данилевська О.М., Пометун О.І.)
Додано
20 березня
Переглядів
490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку