Інтегрований захід “Куріння чи здоров’я– вибирайте самі” Керівники: Немчинова Тетяна Андріївна, викладач математики; Кикоть Валентина Пантелеймонівна, викладач біології та екології
Номер слайду 2
ДЕВІЗ ЗАХОДУ: Найбільша перемога – це перемога над собою, а найганебніше - це бути зі своїми пристрастями
Номер слайду 3
Тематичні питання 1. Історія вживання тютюну. 2. Як виникла звичка палити? 3. Шкідливість паління.
Номер слайду 4
Раунд І «Представлення команд» Раунд ІІ «Цікаві факти» Раунд ІІІ «Як виникла звичка палити» Раунд ІV «Сумна статистика» Раунд V «Твої міркування» Раунд VІ «Захисти власний інтерес» Раунд VІІ. Творча робота в групах Підсумки гри.
Номер слайду 5
Команда “Курії” /біологи/ Куріння трубки в Україні в середовищі козацтва вважалося чи не символом молодецтва, а "Добра люлька" була поставлена в один ряд нарівні зі зброєю. Люлька для запорожця - рідна сестра. Курій як запалить люльку, смалить і з рота не випускає. Мотивація: «Люлька душу услаждає. Поки її наложеш, поки її запалиш, поки її накриєш та поки її насмокчешся...” Атрибутика: люльки, курильні трубки, кисети"капшук" для зберігання тютюну". Девіз: Хто курить, але не плює при цьому, той гріха не робить, але хто курить і плює, той "пекла" не уникне. Емблема: Раунд І. «Представлення команд» (кожен капітан представляє свою команду: 3 бали)
Номер слайду 6
Команда “Нюхарі” /математики/ Серед козацтва разом з курінням трубки використовували і нюхання тютюну. Однак, не виключали і вживання нюхальних ріжків: нюхарі були переважно старі діди, які, уникаючи занадто великої витрати часу замість люльки, воліли їй ріжок з тютюном. Мотивація: «Ріжок мозок прочищає "смик - дьорг! утер носа та й готовий!» Атрибутика: нюхальні ріжки з тютюном, «причандалля»: сталеві "кресала" для добування вогню, мішок «гамане», шапка «бирка» Девіз: «Хто нюхає і не втирається - той і не грішить зовсім» Емблема:
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Завдання 1 група - створити учнівську публікацію з теми "Ми - проти куріння” 2 група - створити учнівську публікацію з теми "Курити чи бути здоровим?" Раунд VІІ. Творча робота в групах