Курс "Уроки доброчесності"

Про матеріал
Курс: " Уроки доброчесності " Курс пропонує захоплюючу подорож у світ добра, чесності, справедливості, поваги та відповідальності з чарівним містером Інт’Оком . Інт’Ок - головний герой курсу. Він поділиться своїми історіями та досвідом з учнями, покаже їм, як можна бути доброчесною людиною, змотивує учнів бути кращими людьми.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема заняття: “Що таке доброчесність?”Перша зустріч. Вступне заняття

Номер слайду 2

Під час подорожі уроками доброчесності ти: працюватимеш з цікавими завданнями, іграмипоринеш у захопливу дослідницьку подорожознайомишся з різними ключовими поняттями

Номер слайду 3

1) Ігрова вправа “Складіть слова” (робота в групах)Вступна частина

Номер слайду 4

Н, С, Ч, І, Е, С, Ь, ТД, О, Р, О, Б, Н, С, Ч, І, Е, С, Ь, Т«Сьогодні в нас перший урок нового навчального дистанційного курсу. Про що він буде? Дізнаєтеся, коли складете із цихлітер слова». Анаграма

Номер слайду 5

ЧЕСНІСТЬДОБРОЧЕСНІСТЬ

Номер слайду 6

Творча вправа “Знайомство з Інт’ОКомІІ. Основна частина2. Обговорення “Що таке доброчесність?”

Номер слайду 7

Зараз ми познайомимося з персонажем, який супроводжуватиме нас у подорожі. Намалюйте велику букву І на аркушах картону формату А5. Матеріали:білий картон А5,ножиці, фломастери.«Перетворіть» букву на веселогодоброго героя. Подумайте разом, як його можна назвати, якщо використати букви К, Н, І, Т, О. Завдання 1. Творча вправа “Знайомство з Інт’ОКом

Номер слайду 8

ІНТ`ОКНумо знайомитися!Я — Інт’ОК!Чому мене так звуть?Моє ім’я складається з двох частин.

Номер слайду 9

Завдання 2. Обговорення “Що таке доброчесність?”

Номер слайду 10

жити спокійно та комфортноотримувати допомогу, коли вона потрібна. У світі, де панує доброчесність, можна:очікувати, що все зроблено якнайкращезнати, що всі дотримуються правилпочуватися захищеним. Правда ж, було б добре жити у такому світі? Для цього нам треба створювати його щодня й починати із себе: діяти доброчесно! Я завжди будупоруч!

Номер слайду 11

Коли ми дбаємо про інтереси інших, а не лише про себе, це означає бути доброчесним. Наприклад, маючи можливість узяти собі безплатних цукерок, ми беремо небагато, бо пам`ятаємо, що й іншим захочеться їх скуштувати. У парку викидаємо сміття лише в смітники, адже дбаємо про суспільне благо, яким є чистий парк. Не псуємо ігрове обладнання на дитячому майданчику. Це —також вияв доброчесної поведінки, адже ми дбаємо про те, що є суспільним, тобто належить місту, селу чи невеликій громаді. Доброчесність виявляється в багатьох життєвих ситуаціях.

Номер слайду 12

Наприклад, коли ми старанно навчаємося, то зобуваємо ґрунтовні знання й можемо застосувати їх у житті. Коли ми добре знаємо свою справу і працюємо віддано, це означає діяти доброчесно. Ми дружимо з кимось не за цукерки чи перегляди відео, а тому що нам хочеться спілкуватися та взаємодіяти. Коли ми відмовляємося від цукерки, подарунка, які нам пропонують за нечесні дії, це означає бути доброчесним. Наприклад, не занижуємо свій вік, щоби не платити за за квиток у транспорті, а чесно сплачуємо за послугу. Коли ми дотримуємося правил і не намагаємося від них відступати, хитрувати, або отримати для себе вигоду, ми діємо доброчесно.

Номер слайду 13

Надія добре вчилася у школі; відвідувала гурток із зоології , сумлінно виконувала завдання, не списувала на іспитах. Тепер вона професійна лікарка: може правильно встановити пацієнтові діагноз і призначити ліки, які допоможуть одужати. Подумай , які позитивні результати матимеш ти, якщо вчитимешся старанно і доброчесно?

Номер слайду 14

ІІІ Фінал:3. Вправа “Емоції Інт`ОКа”2. Театралізація з Інт`ОКом4. Художньо - продуктивна діяльність “Конверт цінностей” Вправа “Знайди слова” 5. Рефлексійна вправа: Метод “Шести капелюшків”

Номер слайду 15

Знайди слова

Номер слайду 16

Поглянь, яким може бути Інт`ОК. Чому?Вправа “Емоції Інт`ОКа”

Номер слайду 17

НАМАЛЮЙ МЕНІ РІЗНІ ЕМОЦІЇ, БУДЬ ЛАСКА

Номер слайду 18

Матеріали:картонні фігурки Інт`ОКа (зробили на початку уроку), палички, ножиці, скотч. РОБОТА В ПАРАХ Приклеюємо до створених персонажів палички, складаємо діалог двох героїв про зустріч із вами, про цей курс, про це заняття. Театралізація з Інт`ОКом

Номер слайду 19

НОЖИЦІ, КЛЕЙ, ПУТІВНИК ДЛЯ УЧНЯ Ч.1 (№5 С.8)МАТЕРІАЛИ: ПРОПОНУЮ ВАМ ЗРОБИТИ КОНВЕРТ. У НЬОМУ ВИ ЗБЕРІГАТИМЕТЕ УСІ ПОРОБКИ, ЯКІ ВИГОТОВЛЯТИМЕТЕ НА УРОКАХ. Художньо - продуктивна діяльність “Конверт цінностей”

Номер слайду 20

Послідовність виконання роботи. BM

Номер слайду 21

Метод “Шість капелюхів”Факти. ЕмоціїКритика. Рефлексія. Креатив. Проблемипомилкипротиріччя. Перевагипозитив. Чи це правда? Які є недоліки?Які є переваги? Що позитивного?Що я відчуваю?Чого досягли? Що потрібно робити далі?Що я знаю?Які нові ідеї?Альтернативи?

Номер слайду 22

Чудова робота!МОЛОДЦІ

Номер слайду 23

Перелік інформаційних джерел:https://www.youtube.com/watch?v=dezdi1 Mip. Gohttps://www.youtube.com/watch?v=rve. Iuv6 Cct. Q&t=31shttps://wordwall.net/play/76431/831/829

pptx
Додав(-ла)
Яковенко Юлія
Додано
7 січня
Переглядів
9
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку