Курс "Уроки доброчесності"

Про матеріал
Курс пропонує захоплюючу подорож у світ добра, чесності, справедливості, поваги та відповідальності з чарівним містером Інт’Оком . Інт’Ок - головний герой курсу. Він поділиться своїми історіями та досвідом з учнями, покаже їм, як можна бути доброчесною людиною, змотивує учнів бути кращими людьми.
Перегляд файлу

Перша зустрч. Вступне заняття.

Тема: “Що таке доброчеснсть?

Ц нност : чесн сть, доброчесн сть.

Ц л та оч куван результати вивчення теми здобувачами осв ти:

розум є зм ст поняття доброчесн сть”; має уявлення про курс  його оч куван результати;

виявляє готовн сть  бажання вивчати ц нност та п знавати власн почуття, риси характеру, повед нку.

Учн : висловлюють власн погляди, п дтверджують їх прикладами; враховують думки нших ос б; дотримуються найважлив ших правил л тературної вимови; анал зують значення сл в з урахуванням контексту, будови слова, перев ряють власне розум ння значення слова за словниками; поводяться етично, демонструючи сумл нн сть чесн сть, справедлив сть в дпов дальн сть тощо;

сп лкуються з урахуванням особливостей нших людей; пояснюють, чому потр бно д яти справедливо.

Інтеграц я: Соц альна  здоров`язбережувальна; мовно-л тературна; громадянська та сторична.

Х д заняття І Вступ

1.Ігрова вправа«Склад ть слова”(робота в групах)

Матер али: на окремих аркушах букви сл в «чесн сть»  «доброчесн сть» — для кожної групи.

Зверн тьсядо д тей:

   «Сьогодн в нас перший урок нового навчального курсу. Про що в н буде?

Д знаєтеся, коли складете з цих л тер слова».

     Попрос ть д тей у групах скласти з букв (чи склад в) слово

«доброчесн сть» та наклеїти його на аркуш (не називайте слово д тям, вони сам мають вам його сказати). Запитайте в учн в, що означає це слово. Запитайте, з якими словами асоц юється це поняття.

Поясн ть, що саме це поняття (а також нш, повязан з ним) д ти матимуть змогу обговорювати п д час вивчення нового курсу. Розм ст ть поняття на ст н сл в у клас .

Скаж ть:

«Ми розпочинаємо захопливу досл дницьку подорож у св т доброчесност . Упродовж наступних 6 урок в ми обговорюватимемо важлив питання. Що означає бути доброчесним? Чому важливо чинити доброчесно? Як д яти в складних ситуац ях, щоби допомогти соб та ншим?».

ІІ Основна частина

1.Творча вправа«Знайомство з ІнтоОКом»

Матер али: Пут вник для учня част.1 ( 1, с.4), б лий картон А5, ножиц , фломастери.

Скаж ть:

  «Зараз ми познайомимося з персонажем, який супроводжуватиме нас у подорож ».

   Намалюйте велику букву І: ви на дошц чи великому аркуш паперу, а д ти на аркушах картону формату А5.

   Попрос ть д тей «перетворити» букву на веселого доброго героя. Подумайте разом, як його можна назвати, якщо використати букви

 К, Н, І, Т, О.

   Запиш ть назван вар анти на дошц . Обвед ть мя ІнтОК.

   Запитайте, чи може ІнтОК стати героєм, який буде з ними на заняттях курсу й чому?

    Запропонуйте д тям у парах прочитати пояснення про героя в Пут внику.     Попрос ть поставити одне одному запитання за прочитаним. Обговор ть значення мен персонажа з ус м класом.

Імя складається з двох частин.

«Інт» скорочення в д англ йського слова «integrity», яке українською ми перекладаємо як «доброчесн сть».

«ОК» англ йське слово, що в українському переклад звучить як «добре» або «гаразд».

ІнтОК закликає: Скаж мо доброчесност«Так!».

Поговор ть з д тьми, яким є цей герой: веселим, розумним, км тливим, доброчесним

2. Обговорення«Що таке доброчесн сть

Матер али: Пут вник для учня част.1 ( 2, с.5; 3, с.6), ручки.

Поясн ть:

«Д яти доброчесно означає д яти г дно  правильно нав ть тод , коли н хто не бачить».

Запропонуйте д тям виконати завдання 2 в Пут внику для учня.

Скаж ть:

«У св т , де панує доброчесн сть, можна: жити спок йно й комфортно; почуватися захищеними; знати, що вс дотримуються правил; оч кувати, що все зроблено якнайкраще; отримувати допомогу, коли вона потр бна.

Правда ж, було б добре жити в такому св т ? Для цього треба його створювати й починати з себе: д яти доброчесно! Зясуймо, що це значить. Доброчесн сть виявлявляється в багатьох життєвих ситуац ях». Навед ть приклади доброчесної повед нки з запропонованого нижче перел ку в тому обсяз , який актуальний для вашого класу. Стежте, щоби розмова не була надто довгою й нудною, додавайте приклади, як знайом саме вашому класу.

Скаж ть:

1.Коли ми дбаємо про нтереси нших, а не лише про себе, це означає бути доброчесним.

   Наприклад, маючи можлив сть узяти соб безплатних цукерок, ми беремо небагато, бо памятаємо, що й ншим захочеться їх скуштувати.    У парку викидаємо см ття лише в см тники, адже дбаємо про сусп льне благо, яким є чистий парк. Не псуємо грове обладнання на дитячому майданчику. Це також вияв доброчесної повед нки, адже ми дбаємо про те, що є сусп льним, тобто належить м сту, селу чи невелик й громад .     2. Коли ми добре знаємо свою справу  працюємо в ддано, це означає д яти доброчесно.

   Наприклад, коли ми старанно навчаємося, то здобуваємо ґрунтовн знання й можемо застосовувати їх у житт .

       Над я добре вчилася в школ : в дв дувала гурток з зоолог ї, сумл нно виконувала завдання, не списувала на спитах. Тепер вона профес йна л карка: може правильно встановити пац єнтов д агноз  призначити л ки, як допоможуть одужати.

   Подумай, як позитивн результати матимеш ти, якщо вчитимешся старанно  доброчесно?

Продовжте розпов дь:

3.             Коли ми в дмовляємося в д цукерки, подарунка, як нам пропонують за нечесн д ї, це означає бути доброчесним.

Ми дружимо з кимось не за цукерки чи перегляди в део на смартфон , а тому що нам хочеться сп лкуватися та та взаємод яти.

4.             Коли ми дотримуємося правил  не намагаємося в д них в дступати, хитрувати, аби отримати для себе вигоду, ми д ємо доброчесно. Наприклад, не занижуємо св й в к, щоби не платити за квиток у транспорт , а чесно сплачуємо за послугу».

          Наголос ть:

«Насправд часом непросто бути доброчесним. Аби допомогти вам робити виб р на користь доброчесної повед нки в будь-як й ситуац ї, створено цей курс  Пут вник для учня. Ми вчитимемося бути доброчесними, будемо анал зувати р зн ситуац ї, читати тексти, розвязувати кросворди й багато м ркувати, обговорювати, дискутувати. Виконуючи завдання в д стор нки до стор нки, ви утверджуватиметесь у своїх ц нностях  в дчуєте власну силу, яка допомагає чинити г дно».

ІІІ. Ф нал

1.    ВправаЗнайди слова

(чесн сть, добро, доброчесн сть)

https://wordwall.net/play/76431/831/829

2.    Вправа«Емоц ї ІнтОКа»

Матер али: Пут вник для учня част.1 ( 4, с.7), ол вц .

       Поясн ть д тям:

«Щоразу, коли зустр чатимете ІнтОКа на стор нках Пут вника для учня, вгадуйте його емоц ю й домальовуйте в дпов дний вираз обличчя ротик, бр вки. А на бажання ще й зач ску та аксесуари».

Запропонуйте їм потренуватися домальовувати емоц ї на зображеннях у Пут внику.

3.    Театрал зац я з ІнтОКом

Матер али: картонн ф гурки ІнтОКа, як д ти зробили на початку уроку, палички, ножиц , скотч.

  Запрос ть д тей обєднатись у пари, приклеїти до створених ними персонаж в палички  скласти д алог двох героїв про зустр ч з вами, про цей курс, про це заняття.

    Запрос ть охочих показати нсцен вки, можна п д музику.

4.    Художньо-продуктивна д яльн сть«Конверт ц нностей»

Матер али: Пут вник для учня част.1 ( 5 с.8), ножиц , клей-ол вець Запропонуйте д тям зробити конверт з стор нки Пут вника для учня (за зразком покласти в нього ф гурки ІнтОК в.

 Наприк нц запитайте учн в про те, що нового вони д зналися, та пов домте, коли в дбудеться наступне заняття з доброчесност .

    5.Рефлекс йна вправа: МетодШести капелюшк в

Що я в дчуваю? (емоц ї)

Що я знаю? (факти)

Чи це правда? Як є недол ки? (критика)

Як є переваги? Що позитивне? (переваги)

Як нов деї? Альтернативи? (креатив)

Чого досягли? Що потр бно робити дал ? (рефлекс я)

pdf
Додав(-ла)
Яковенко Юлія
Додано
7 січня
Переглядів
12
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку