Курсова робота "Використання методу проєкт у процесі навчання інформатики учнів початкових класів"

Про матеріал
Презентація до курсової роботи за темою "Використання методу проєкт у процесі навчання інформатики учнів початкових класів".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання методу проєкт у процесі навчання інформатики учнів початкових класів. Студентки 4 курсу 41 ПО (і) групи. Спеціальності 013 Початкова освіта(основи інформатики)Загородньої Олени Сергіївни

Номер слайду 2

Об'єкт дослідження. Мета дослідженняпроцес використання методу проєктів на уроках інформатики в початковій школі.вивчення впливу використання методу проєктів на засвоєння навчального матеріалу з інформатики в початковій школі. Предмет дослідженнявивчення можливостей методу проєктів у викладанні інформатики початкової школи.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕТОДИКИ ПРОЄКТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ УЧНІВ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ1.1.1.2.1.3. Проєкт та проєктна технологія в початковій школі. Характеристика видів проєктів та їх метод використання. Основні вимоги та етапи до використання методу проєктів

Номер слайду 5

Проєкт – це діяльність, яка дозволяє:проявити себе, спробувати свої сили, використати свої знання;направляти знання і вміння на вирішення проблеми,коли результат носить практичний характер; принести користь,показати досягнутий результат.

Номер слайду 6

РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ2.1.2.2.2.3. Особливості використання методу проєктів у процесі навчання інформатики в початкових класів. Застосвання STEM та LEGO проєктів на уроках інформатики. Метод проєктів під час вивчення прикладного програмного забезпечення пакету Microsoft Office

Номер слайду 7

Особливості використання методу проєктів у процесі навчання інформатики в початкових класах. Метод навчального проєкту це:

Номер слайду 8

Метод проєктів дозволяє:значно підвищити якість викладання інформатики, створити міждисциплінарні зв'язкиактивізувати навчання.

Номер слайду 9

Метод проєктів з інформатики дозволяє використовувати всі навчальні дидактичні можливостіПо-перше, один із проблемних методів навчання активізує та поглиблює пізнання. По- друге — метод, що дозволяє навчити самостійному мисленню та діяльності. По-третє— метод, який дає змогу навчити груповій взаємодії. Важливе значення для формування професійно-технічних навичок у професійно-технічній галузі інформатики має соціалізація учнів.

Номер слайду 10

Застосвання STEM та LEGO проєктів на уроках інформатики

Номер слайду 11

Метод проєктів під час вивчення прикладного програмного забезпечення пакету Microsoft Office

Номер слайду 12

Отже,найперспективнішим методом у цьому напрямку є проєктний підхід. Він створює позитивну атмосферу для розвитку творчої свідомості та мотивує учнів до вирішення проблем з метою отримання дослідницьких результатів. Працюючи над проєктом, діти вчаться застосовувати свої знання на практиці, домовлятися в групах, презентувати свій продукт або роботу та брати на себе відповідальність за доручену їм роботу в груповому проєкті. Тому важко недооцінити цей метод у використанні інформатики в початковій школі. Саме цей метод навчання найбільше подобається дітям, оскільки вони не повинні заучувати матеріал, а вчаться застосовувати його на практиці. Учням подобається метод проєктів, тому що вони можуть побачити результат своєї роботи у вигляді продукту або презентації. Вчителям подобається, бо їхнє головне завдання - навчити учнів того, що вони самі роблять дуже добре. Тому можна вважати цей метод одним із найрезультативніших у практиці навчання.

Номер слайду 13

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Інші матеріали
Додано
7 лютого
Переглядів
249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку