Об'єкт дослідження. Мета дослідженняпроцес використання методу проєктів на уроках інформатики в початковій школі.вивчення впливу використання методу проєктів на засвоєння навчального матеріалу з інформатики в початковій школі. Предмет дослідженнявивчення можливостей методу проєктів у викладанні інформатики початкової школи.
РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ2.1.2.2.2.3. Особливості використання методу проєктів у процесі навчання інформатики в початкових класів. Застосвання STEM та LEGO проєктів на уроках інформатики. Метод проєктів під час вивчення прикладного програмного забезпечення пакету Microsoft Office
Метод проєктів з інформатики дозволяє використовувати всі навчальні дидактичні можливостіПо-перше, один із проблемних методів навчання активізує та поглиблює пізнання. По- друге — метод, що дозволяє навчити самостійному мисленню та діяльності. По-третє— метод, який дає змогу навчити груповій взаємодії. Важливе значення для формування професійно-технічних навичок у професійно-технічній галузі інформатики має соціалізація учнів.
Отже,найперспективнішим методом у цьому напрямку є проєктний підхід. Він створює позитивну атмосферу для розвитку творчої свідомості та мотивує учнів до вирішення проблем з метою отримання дослідницьких результатів. Працюючи над проєктом, діти вчаться застосовувати свої знання на практиці, домовлятися в групах, презентувати свій продукт або роботу та брати на себе відповідальність за доручену їм роботу в груповому проєкті. Тому важко недооцінити цей метод у використанні інформатики в початковій школі. Саме цей метод навчання найбільше подобається дітям, оскільки вони не повинні заучувати матеріал, а вчаться застосовувати його на практиці. Учням подобається метод проєктів, тому що вони можуть побачити результат своєї роботи у вигляді продукту або презентації. Вчителям подобається, бо їхнє головне завдання - навчити учнів того, що вони самі роблять дуже добре. Тому можна вважати цей метод одним із найрезультативніших у практиці навчання.