Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. Проєкт №2 (Супер-Маріо)

Про матеріал

Опис методичного матеріалу:

Проект “Супер Маріо"

Мета проекту: Створити гру, де гравець керує персонажем Супер Маріо, який має ловити зірки.

Основні функціональності:

Рух персонажа:

Гравець може використовувати клавіші на клавіатурі для переміщення Супер Маріо вгору, вниз, вліво та вправо.

Персонаж повинен відбиватися від межі гри, щоб уникнути виходу за межі екрану.

Ловлення зірок:

Зірки будуть з'являтися на різних позиціях на екрані.

Гравець повинен ловити їх.

klipartz.com (1).png
klipartz.com.png
Перегляд файлу

Давайте створимо умову задачі для гри “Супер-Маріо” в Scratch.

 

Умова задачі: Гравець керує персонажем (Супер-Маріо), який має збирати бонусні предмети (зірки).

Гра повинна мати наступні функціональності:

  1. Рух вгору: Коли гравець натискає стрілку вгору, персонаж повинен повернутися на напрямку 0 градусів та переміститися вперед на 10 кроків. Після цього персонаж має змінити образ.
  2. Рух вниз: Коли гравець натискає стрілку вниз, персонаж повинен повернутися на напрямку 180 градусів та переміститися вперед на 10 кроків. Після цього персонаж має змінити образ.
  3. Рух вліво: Коли гравець натискає стрілку вліво, персонаж повинен повернутися на напрямку -90 градусів та переміститися вперед на 10 кроків. Після цього персонаж має змінити образ.
  4. Рух вправо: Коли гравець натискає стрілку вправо, персонаж повинен повернутися на напрямку 90 градусів та переміститися вперед на 10 кроків. Після цього персонаж має змінити образ.
  5. Відбивання від межі: Якщо персонаж наближається до межі гри (наприклад, до краю екрану), він повинен відбитися від неї. Наприклад, якщо персонаж рухається вправо і досягає правого краю, він повинен змінити напрямок наліво, щоб уникнути виходу за межі.

 

 

Давайте створимо умову задачі для гри на зразок “Зірка” в Scratch.

Умова задачі:  Персонажем “Зірка”, має наступні можливості:

  1. Рух вгору: Коли гравець запускає гру, персонаж повинен:
  • Персонаж з’являється
  • Повернутися на випадковий кут від 10 до 35 градусів.
  • Переміститися вперед на 5 кроків.
  1. Взаємодія з об’єктами:
  • Якщо персонажа торкнулись (наприклад, натиснули на нього), він повинен:
  • Сховатись (приховати свій образ).
  • Зачекати ще 1 секунду.
  • Переміститися до випадкової позиції.
  • Показати свій образ знову.
  1. Відбивання від межі: Якщо персонаж наближається до межі гри (наприклад, до краю екрану), він повинен відбитися від неї, щоб уникнути виходу за межі.

 

 

zip
Додано
11 лютого
Переглядів
118
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку