Опис методичного матеріалу:
Проект “Супер Маріо"
Мета проекту: Створити гру, де гравець керує персонажем Супер Маріо, який має ловити зірки.
Основні функціональності:
Рух персонажа:
Гравець може використовувати клавіші на клавіатурі для переміщення Супер Маріо вгору, вниз, вліво та вправо.
Персонаж повинен відбиватися від межі гри, щоб уникнути виходу за межі екрану.
Ловлення зірок:
Зірки будуть з'являтися на різних позиціях на екрані.
Гравець повинен ловити їх.
Давайте створимо умову задачі для гри “Супер-Маріо” в Scratch.
Умова задачі: Гравець керує персонажем (Супер-Маріо), який має збирати бонусні предмети (зірки).
Гра повинна мати наступні функціональності:
Давайте створимо умову задачі для гри на зразок “Зірка” в Scratch.
Умова задачі: Персонажем “Зірка”, має наступні можливості: