Квадрані корені. Дійсні числа

Про матеріал
Дану презентацію використовувала при проведенні підсумкового уроку у 8 класі з теми "Квадратні корені. Дійсні числа"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок алгебри у 8 класі

Номер слайду 2

П рацьовитими О рганізованими Р ішучими А ктивними Д опитливими А куратними у роботі

Номер слайду 3

Квадратні корені Дійсні числа

Номер слайду 4

Мета: повторити, узагальнити та систематизувати знання учнів про квадратні корені; вдосконалювати вміння і навички виконання тотожних перетворень виразів, що містять квадратні корені; сприяти формуванню та розвитку інтелектуальних та творчих здібностей учнів

Номер слайду 5

Те, що незрозуміло, потрібно з'ясувати Конфуцій

Номер слайду 6

Номер слайду 7

* Етапи розвитку числа

Номер слайду 8

Все впорядковується відповідно до чисел. Піфагор *

Номер слайду 9

*

Номер слайду 10

Цифри – це знаки, якими позначають числа. Натуральні числа – це числа, які використовують під час лічби. Натуральних чисел безліч, а цифр десять. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 1

Номер слайду 11

Цілі числа – це натуральні числа, протилежні їм числа та число 0.

Номер слайду 12

* Раціональні числа – це числа, які можна подати у вигляді відношення, де m- ціле число, а n- натуральне. Кожне раціональне число можна записати у вигляді скінченного або нескінченного періодичного дробу.

Номер слайду 13

Існують числа, відмінні від раціональних Ірраціональні числа – це числа, які не можна подати у вигляді відношення двох цілих чисел. Приклад: Дійсні числа - це усі раціональні й ірраціональні числа.

Номер слайду 14

*

Номер слайду 15

*

Номер слайду 16

* http://aida.ucoz.ru *

Номер слайду 17

*

Номер слайду 18

Дякую за увагу

Номер слайду 19

Номер слайду 20

*

Номер слайду 21

Знаходити значення квадратного кореня вміли вавилонські вчені ще чотири тисячі років тому. Спочатку вони складали таблиці квадратів чисел і відповідно квадратних коренів з них. *

Номер слайду 22

У добу Відродження європейські математики корінь позначали словом «RADIX», а згодом скорочено – буквою «R». *

Номер слайду 23

Німецькі математики ставили над числом кружечок (5),а згодом перед числом кружечок ( 2 ), пізніше – ромбик( 4 ), далі – галочку ( 7) і над виразом, з якого добували корінь – риску( 8 ) *

Номер слайду 24

* Потім почали цю риску приєднувати. Символ називають ще радикалом.

Номер слайду 25

*

Номер слайду 26

*

Номер слайду 27

*

Номер слайду 28

*

Номер слайду 29

*

Номер слайду 30

*

Номер слайду 31

*

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Як добути корінь?

Номер слайду 34

Підбиремо число, квадрат якого найблищий до числа 8. Виділимо по дві цифри справа наліво Це 2, бо 32=9

Номер слайду 35

Подвоїмо

Номер слайду 36

Підбираємо дві одинакові цифри так, щоб результат добутку найблищим до 409. Це 8

Номер слайду 37

Підбираємо дві однакові цифри так, щоб результат добутку був найблищим до 409. Це 8

Номер слайду 38

Подвоїмо Перевіримо додаванням

Номер слайду 39

Підбиремо дві одинакові цифри так, щоб результат добутку був найблищим до 2540. Це 4

Номер слайду 40

Підібрати дві одинакові цифри так, щоб результат добутку був найблищим до 2540. Це 4

Номер слайду 41

Подвоїти Перевірити додаванням

Номер слайду 42

Підібрати дві одинакові цифри так, щоб результат добутку був найблищим до 28425. Це 5

Номер слайду 43

Підібрати дві одинакові цифри так, щоб результат добутку був найблищим до 28425. це 5

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Номер слайду 46

М А Т Е М А Т И К А подібна до гри, в якій всі правила наперед зумовлено і всі ситуації випливають як наслідки.

Номер слайду 47

=

Номер слайду 48

М А Т Е М А Т И К А безмежно різноманітна, як світ, і міститься у всьому.

Номер слайду 49

Номер слайду 50

1. Знайдіть значення виразу: В А Г Б Тестова робота 1.

Номер слайду 51

2. В А Г Знайдіть значення виразу: Б

Номер слайду 52

3. Знайти значення виразу: А В Б Г

Номер слайду 53

4. В Б А Г Знайти значення виразу :

Номер слайду 54

5. В Б А Г Яка із рівностей правильна :

Номер слайду 55

6. В Б А Г Яка рівність є хибною :

Номер слайду 56

7. Обчисліть : Б А Г В

Номер слайду 57

8. Знайти х: А Б В Г

Номер слайду 58

9. Який вираз не має змісту : А Б В Г

Номер слайду 59

ВІДПОВІДІ 1. Г 2. Б 3. А 4. В 5. В 6. В 7. Г 8. Б 9. А

Номер слайду 60

М А Т Е М А Т И К А широкий розкішний краєвид, відкритий всім тим, для кого мислення становить справжню радість.

Номер слайду 61

Знайдіть значення виразу

Номер слайду 62

Номер слайду 63

Розваги = гроші ∙ час; час – це гроші; час = гроші; розваги = гроші ∙ гроші = (гроші)І гроші – це корінь зла; гроші = √ зло, то розваги = (√зло )І (√ зло )І = зло розваги = зло. шкільні жарти Розваги це зло

Номер слайду 64

1. Як називаються числа, які є нескінченими періодичними десятковими дробами? 2. Як називаються числа, які зображуються нескінченими неперіодичними дробами? 3. Він у зубі є, у рослини, у слові 4. Як називаються ірраціональні числа разом з раціональними? 1. Який прикметник має в математиці слово корінь? 2. Скільки існує різних коренів з додатного числа а? 3. Скільки існує квадратних коренів з числа 0? 4. Яке повинно бути арифметичне значення квадратного кореня? 1 2 3 4 1 2 3 4 ІІ І

Номер слайду 65

р а ц і о н а л ь н і р а ц і о і а л ь н і н р і н ь й с н і к д к в а д р а т н и й а д и о в і д’ є м е н е н

Номер слайду 66

1.Обчислити: 2. Винести множник за знак кореня 3. Внести множник під знак кореня 2 4 .Виконати дії:

Номер слайду 67

Продовжіть фразу: Сьогодні на уроці я повторив… Сьогодні на уроці я закріпив...” “Сьогодні на уроці я дізнався...” “Сьогодні на уроці я познайомився...”

Номер слайду 68

Повторити п. 11 – 19 Виконати впр. 408(1,2), 412(3,4) Завдання в тестовій формі стр. 189 Доведіть, що значення виразу + є цілим числом

Номер слайду 69

Складові успіху послідовність і систематичність у роботі;   уміння зосередитися на справі;   зібраність; звичка аналізувати.

ppt
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Презентації
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 2. Квадратні корені. Дійсні числа
Додано
10 грудня 2023
Переглядів
393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку