Квест-гра «Відчайдушні та сильні»
(вчитель «Захисту Вітчизни» Чоловічок А.С.)
ПЛАН
проведення військово-патріотичної гри- квест «Відчайдушні та сильні» для учнів 10-11кл.
Склад команди: 6чол.(4 хл.;2 дівч.)
№ з/п |
Назва заходу |
Час |
Відповідальний |
Місце проведення |
1. |
Локація перша «Рятувальник» |
10-15 хвилин |
. медична сестра 2 вчитель «Основ медицини» |
медичний пункт |
2. |
Локація друга « Сапер» |
10-15 хвилин |
вчитель трудового навчання |
шкільне подвір’я |
3. |
Локація третя «Люби і знай свій рідний край» |
10-15 хвилин |
вчитель географії |
бібліотека |
4. |
Локація четверта «Смуга перешкод» |
10-15 хвилин |
вчитель фізкультури |
спортивний майданчик |
5. |
Локація п’ята «Військові звання» |
10-15 хвилин |
вчитель історії |
кабінет історії |
6. |
Локація шоста «Стрілець» |
10-15 хвилин |
вчитель «Захист Вітчизни» |
майстерня |
7. |
Локація сьома «Фізична підготовка» |
10-15 хвилин |
вчитель фізкультури |
спортивна зала |
8. |
Локація восьма «Снайпер» |
10-15 хвилин |
вчитель фізкультури |
тенісний спортивний майданчик |
ПРОГРАМА ПРОВЕДЕННЯ
військово-патріотичної гри- квест «Відчайдушні та сильні»
для учнів 10-11кл.
10.30-10.45 - Урочиста лінійка
10.45-12.30 - Локація перша «Рятувальник» (надання першої медичної допомоги, відповіді на запитання, перенос потерпілого)
- Локація друга «Сапер» (знаходження замінованих ділянок на пришкільному подвір’ї)
- Локація третя «Люби і знай свій рідний край» (інтелектуальний конкурс на знання історично-культурних пам’яток рідного міста)
- Локація четверта «Смуга перешкод» (спортивна естафета)
- Локація п’ята «Військові звання» (інтелектуальний конкурс на знання сучасних військових звань)
- Локація шоста «Стрілець» (конкурс на зарядження магазина автомата.)
- Локація сьома «Фізична підготовка» (підтягування(хл) і віджимання(дівч.))
- Локація восьма «Снайпер»(метання гранати в ціль.)
12.30-13.00 - Закриття гри. Підведення підсумків, нагородження команд.
Локація перша «Рятувальник»
(надання першої медичної допомоги, відповіді на запитання, перенос потерпілого)
Змагання складаються з трьох частин:
За правильне виконання завдання команда від судді отримує певну кількість балів і наступну частину плана-карти, де зображене подальше місце знаходження локації №2.
Локація друга «Сапер»
(знаходження замінованих ділянок на пришкільному подвір’ї)
На пришкільній ділянці будуть знаходитись 6 закопаних замінованих мін (умовних). Капітану команд на початку змагань буде надано шість прапорців. Він повинен пройти ділянку з металічним штирем в 8 метрів, розставивши 6 прапорців на його думку так, де він вважає, є місце знаходження міни, а лише потім пройдуть учасники команди.
Якщо капітан розставив прапорці не вірно, і учасники, умовно, підірвуться на міні, наприкінці завдання вони отримують план-карту з наступною локацією, і отримають стільки балів, скільки віднайшли мін.
Локація третя «Люби і знай свій рідний край»
(інтелектуальний конкурс на знання історично-культурних пам’яток рідного міста)
Інтелектуальний конкурс на знання історико-культурних пам’яток Радивилова. Команді буде запропоновано десять карток з пам’ятками рідного міста та картками відповідями. Учні повинні розкласти пам’ятки культури та правильну їх назву на час. За десять правильних відповідей команда отримає наступну план-карту та кількість балів.
Пам’ятник героям УПА
Пам’ятник жертвам Голодомору
Церква Різдва Пресвятої Богородиці Свято-Вознесенська церква
Радивилівський районний історичний музей
Церква святого Олександра Невського
Меморіал Слави Пам’ятник бійцям-визволителям
Локація четверта «Смуга перешкод»
(спортивна естафета)
Смуга перешкод складається з п’яти конкурсів.
Перший етап називається «Розвідник».
Учні повинні проповзти під горизонтальною мотузкою, яка буде натягнута хаотично, дистанцію в 4 метри з однієї точки в іншу, але повзти так щоб не було чутно дзвоники які будуть розвішані по мотузці. Учні проходять дистанцію по черзі.
Другий етап називається «Купини»
Учні по черзі проходять відстань по купинах від однієї контрольної лінії до іншої, відстань всієї дистанції до 6 метрів.
Третій етап називається «Жердини»
Учні по парно за допомогою жердини проходять дистанцію, в 10 метрів, від однієї контрольної ліній до іншої, не наступаючи на землю. Рух можливо здійснювати лише по жердинах. Як проходити дистанцію? Перший учасник бере жердину, викладає її на опору, присідає та тримає жердину, другий проходить по жердині на іншу опору, присідає на неї тримає жердину щоб пройшов перший учасник, і так далі до кінця. На кожну пару по одній жердині. Всі жердини та учасники повинні знаходитися з іншого боку.
Четвертий етап називається «Переправа»
Між двома деревами натягнуто дві мотузки. Учні по черзі повинні пройти цю дистанцію, тримаючи рівновагу, та бути кмітливими.
П’ятий етап називається «Траверс»
Учням на початку дистанції видають рукавиці, бажано брезентові, верхню обв’язку з карабінами . Кожен по черзі повинен пройти свою ділянку за допомогою мотузки і карабінів. Всі учні повинні пройти етап, але не дозволяється щоб два учасника були на одній ділянці. Етап проходиться на час. Учні отримають план-карту та кількість балів.
Локація п’ята «Військові звання»
(інтелектуальний конкурс на знання військових звань у армії)
Інтелектуальний конкурс на знання військових звань. Учням буде запропоновано військові звання військовослужбовців Збройних Сил України. Кожний учасник отримає три звання, які повинен назвати. Кожна правильна відповідь – 1 бал.
Локація шоста «Стрілець»
(конкурс на зарядження магазина автомата)
Один з учасників повинен зарядити патронами, магазин автомату Калашникова (15 шт.), а інший розрядити. Результат команди буде вважатися задовільним якщо буде зібрано три магазини автомату.
Локація сьома « Фізична підготовка»
(підтягування і віджимання)
Хлопці підтягуються на високій перекладині максимальну кількість разів, і дівчата віджимаються від гімнастичної лавки. Кількість разів – кількість балів.
Локація восьма « Снайпер»
(метання гранати в ціль)
Учасники отримують по дві гранати кожен. Потрібно потрапити в ціль з положення « на коліні». Кількість попадань – кількість балів.
1 б.
2 б.
3 б.
5 б.