Квест
Тема: «Квест - гра Здорове харчування».
для учнів початкових класів
Мета: Надихнути дітей до отримання знань про базові принципи здорового харчування у веселій ігровій формі; розширювати уявлення дітей про продукти харчування та їх значенні для людини, виділяти правила здорового харчування.
завдання:
Продовжити формувати звичні уявлення про здоровий спосіб життя (правильно харчуватися, закріплювати знання про користь вітамінів).
Закінчувати розпочате пропозицію за змістом, вміння вирішувати ребуси. Активізувати словник дітей словами: «поживні речовини», «правильне» або «здорове харчування».
Обладнання: картинки із зображенням овочів та фруктів, картинки із зображенням продуктів харчування, картинки для гри «корисно не корисне» ,кошики, кульки з капсулами, маршутні листи, ребуси , овочі, вітамінний сюрприз.
Передбачувані результати:
1. Розширення у дітей знань і значення корисних продуктів для здоров'я.
2. Уміння робити вибір між шкідливими і корисними продуктами.
3. Наявність уявлення про раціональне харчування.
4. Уміння піклуватися про себе.
Сюжет: Грають 4 команди. Діти отримують кульку з капсулою, в якій лежить повідомлення, де казковий герой Здоров’ятко розповідає про те, що в їхньому місті діти здебільшого їдять не корисну, а шкідливу їжу, та перетворюються на посіпак. Він просить у учнів допомоги – відвідавши 4 станцій, виконати завдання на кожній з них, зібрати фрукти та овочі, довести, що діти не забули, як виглядають корисні продукти та знайти вітамінний сюрприз.
Правила гри: Для успішного просування команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтесь правил.
Правило 1. Застосовуйте при виконанні завдань вашу енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтесь далі та перемагайте!
Правило 2. Відвідуйте станції суворо за порядком, написаним в вашому маршрутному листі. На виконання кожного із завдань дається до 10хвилин.
Правило 3. НЕ СПЕРЕЧАЙТЬСЯ!
Правило 4. Не консультуйтесь з членами інших команд, не заважайте та не допомагайте іншим командам. Це змагання, тому завдання кожної команди –
перемогти! За порушення цього правила команду можуть відправити на перший етап.
Маршрутні листи:
1 команда
|
станція Кошик» |
|
станція «Розумники» |
|
станція «Тарілка» |
|
станція «Корисне – шкідливе» |
2 команда
|
станція «Корисне – шкідливе» |
|
станція «Кошик» |
|
станція «Розумники» |
|
станція «Тарілка» |
3 команда
|
станція «Розумники» |
|
станція «Тарілка» |
|
станція «Корисне – шкідливе» |
|
станція Кошик» |
4 команда
|
станція «Тарілка» |
|
станція «Корисне – шкідливе» |
|
станція «Кошик» |
|
станція «Розумники» |
1 станція «Тарілка»
Завдання : Склади тарілку харчування.
2 станція «Кошик»
Завдання : під музику діти повертаються на право, роблять 3 великих кроку, потім 5 маленьких, 10 як каченята. Беруть корисний продукт та кладуть у кошик.Зараховується дружне, синхронне та правильне виконання.
3 станція «Корисне – шкідливе»
Завдання: команди отримують картки із зображенням корисної та шкідливої їжі. Корисну їжу потрібно скласти у кошик, а шкідливу – у сміттєвий бак.
4станція «Розумники»
Завдання: відгадати ребус (зашифроване слово).
(молоко)
2. (овочі)
(вода)
(боби)
Закінчення квесту
По проходженню всіх етапів квесту учасники команд на кінцевій станції знаходять вітамінний сюрприз.
Список використаної літератури
В. Ієвлева // Шк. світ. – 2009. - № 6 (лют.). – С. 14-15
Розкажіть онуку. – 2009.- № 5-6 (бер.). – С. 120-121
здоровий спосіб життя / І. Кончиц // Шк. світ. – 2008. - № 40 (жовт.). – С. 12-18
1