Квест - гра Здорове харчування

Про матеріал
Даний матеріал створений,щоб надихнути дітей до отримання знань про базові принципи здорового харчування у веселій ігровій формі.
Перегляд файлу

Квест

 Тема: «Квест - гра Здорове харчування».

для учнів початкових класів

Мета: Надихнути дітей до отримання знань про базові принципи здорового харчування у веселій ігровій формі; розширювати уявлення дітей про продукти харчування та їх значенні для людини, виділяти правила здорового харчування.

завдання:

Продовжити формувати звичні уявлення про здоровий спосіб життя (правильно харчуватися, закріплювати знання про користь вітамінів).

Закінчувати розпочате пропозицію за змістом, вміння вирішувати ребуси. Активізувати словник дітей словами: «поживні речовини», «правильне» або «здорове харчування».

Обладнання: картинки із зображенням овочів та фруктів, картинки із зображенням продуктів харчування, картинки для гри «корисно не корисне» ,кошики, кульки з капсулами, маршутні листи, ребуси , овочі, вітамінний сюрприз.

 

 

 

 

Передбачувані результати:

1. Розширення у дітей знань і значення корисних продуктів для здоров'я.

2. Уміння робити вибір між шкідливими і корисними продуктами.

3. Наявність уявлення про раціональне харчування.

4. Уміння піклуватися про себе.

Сюжет: Грають 4 команди. Діти отримують кульку з капсулою, в якій лежить  повідомлення, де казковий герой Здоров’ятко розповідає про те, що в їхньому місті діти здебільшого їдять не корисну, а шкідливу їжу, та перетворюються на посіпак. Він просить у учнів допомоги – відвідавши 4 станцій, виконати завдання на кожній з них, зібрати фрукти та овочі, довести, що діти не забули, як виглядають корисні продукти та знайти вітамінний сюрприз.

Правила гри: Для успішного просування команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтесь правил.

Правило 1. Застосовуйте при виконанні завдань вашу енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтесь далі та перемагайте!

Правило 2. Відвідуйте станції суворо за порядком, написаним в вашому маршрутному листі. На виконання кожного із завдань дається до 10хвилин.

Правило 3. НЕ СПЕРЕЧАЙТЬСЯ!

Правило 4. Не консультуйтесь з членами інших команд, не заважайте та не допомагайте іншим командам. Це змагання, тому завдання кожної команди –

перемогти! За порушення цього правила команду можуть відправити на перший етап.

 

Маршрутні листи:
1 команда

  1.  

станція Кошик» 

  1.  

станція «Розумники»

  1.  

станція «Тарілка»

  1.  

станція «Корисне – шкідливе»

 

2 команда

  1.  

станція «Корисне – шкідливе»

  1.  

станція «Кошик»

  1.  

станція «Розумники»

  1.  

станція «Тарілка»

3 команда

  1.  

станція «Розумники»

  1.  

станція «Тарілка»

  1.  

станція «Корисне – шкідливе»

  1.  

станція Кошик»

4 команда

  1.  

станція «Тарілка» 

  1.  

станція «Корисне – шкідливе»

  1.  

станція «Кошик» 

  1.  

станція «Розумники»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 станція «Тарілка» 
Завдання : Склади тарілку харчування.

C:\Users\User4\Desktop\тарілка.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 станція «Кошик» 

Завдання : під музику діти повертаються на право, роблять 3 великих кроку, потім 5 маленьких, 10 як каченята. Беруть корисний продукт та кладуть у кошик.Зараховується дружне, синхронне та правильне виконання.

 


 

3 станція «Корисне – шкідливе»

Завдання: команди отримують картки із зображенням корисної та шкідливої їжі. Корисну їжу потрібно скласти у кошик, а шкідливу – у сміттєвий бак.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


4станція «Розумники» 

Завдання:  відгадати ребус (зашифроване слово).

(молоко)

2. (овочі)

(вода)

(боби)


 


 


 

 

 

 

Закінчення квесту

По проходженню всіх етапів квесту учасники команд на кінцевій станції знаходять вітамінний сюрприз.

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаної літератури

  1. Ієвлева, В. За здоровий спосіб життя [Текст]: Ток-шоу для уч. 9-11 кл. /

В. Ієвлева // Шк. світ. – 2009. - № 6 (лют.). – С. 14-15

  1. Кметь, О. Подорож до країни чистоти [Текст]: сценарії / О. Кметь //

Розкажіть онуку. – 2009.- № 5-6 (бер.). – С. 120-121

  1. Кончиц, І. Мандрівка островами [текст]: пізнавальна гра для підлітків:

здоровий спосіб життя / І. Кончиц // Шк. світ. – 2008. - № 40 (жовт.). – С. 12-18

  1. Майфат І.Я. Виховний захід з курсу «Основи здоров’я» [Текст]: сценарії// Початкове навчання та виховання. – 2013. - №27.
  2. Большакова І., Пристинська М. Квести в початковій школі. ТОВ «Видавничий дім «Перше вересня», 2016

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пащенко Ольга Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 квітня 2021
Переглядів
7976
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку