У вигляді квесту учні самостійно вивчають географічне положення та історію дослідження Південної Америки.
Тема: Географічне положення Південної Америки. Історія дослідження.
Мета: Охарактеризувати характерні риси географічного положення, розповісти про історію відкриття та дослідження. Визначити географічні координати крайніх точок, протяжність материка по екватору за допомогою градусної сітки та масштабу. Розвивати критичне мислення, вміння працювати в команді, працювати з картою. Виховувати зацікавленість географічною наукою.
Форма проведення: урок квест.
Обладнання: фізичні карти Південної Америки, контурні карти, пазли, роздатковий матеріал, картки із завданнями, кольоровий папір.
Тернопільський НВК «Школа-ліцей № 6 ім. Н. Яремчука»
КВЕСТ
7 клас
на тему:
«Географічне положення Південної Америки. Історія дослідження.»
Вчитель географії:
Когут М.З.
Тернопіль - 2016
Тема: Географічне положення Південної Америки. Історія дослідження.
Мета: Охарактеризувати характерні риси географічного положення, розповісти про історію відкриття та дослідження. Визначити географічні координати крайніх точок, протяжність материка по екватору за допомогою градусної сітки та масштабу. Розвивати критичне мислення, вміння працювати в команді, працювати з картою. Виховувати зацікавленість географічною наукою.
Форма проведення: урок квест.
Обладнання: фізичні карти Південної Америки, контурні карти, пазли, роздатковий матеріал, картки із завданнями, кольоровий папір.
Хід квесту
І Організаційний момент
Учасники квесту учні 7 класу, які методом жеребкування діляться на 5 команд. Командам роздається маршрутний лист, на якому вказано послідовність баз, і контурні карти, на які наносяться розв’язки завдань.
ІІ Оголошення правил
ІІІ Виконання завдань квесту
База 1.
Використовуючи атлас на контурну карту нанести лінії градусної сітки, які перетинають материк і визначити в межах яких півкуль знаходиться Південна Америка.
База 2.
Використовуючи атлас на контурну карту нанести крайні точки материка, і визначити їх географічні координати.
Пн. м. Гальїнас - 12º пн. ш., 71º зх. д.,
Пд. м. Фроуерд - 53º пд. ш., 71º зх. д.,
Зх. м. Паріньяс - 4º пд. ш., 81º зх. д.,
Сх. м. Кабу-Бранку - 7º пд. ш., 34º зх. д.
База 3.
За допомогою карти визначте протяжність материка по екватору і 70º меридіану за допомогою градусної сітки та масштабу.
Протяжність по екватору:
80º зх. д. + 51º зх. д. = 29º; 29º * 111,3 = 3 227 км.
8 см. – протяжність на карті
Масштаб 1:40 000 000
8 * 400 = 3 220 км.
Протяжність за меридіаном 70º зх. д.:
53º пд. ш. + 12º пн. ш. = 65º; 65º * 111 км. = 7215км.
18 см. – протяжність на карті
Масштаб 1:40 000 000
18 * 400 = 7 200 км
База 4.
На контурну карту нанесіть географічні об’єкти використовуючи опис.
Материк Південна Америка на сході омивається Атлантичним океаном, а на заході Тихим. З півночі материк омивають води теплого Карибського моря. На півдні знаходиться найбільший острів – Вогняна Земля. Від материка острів відділяє Магеланова протока. Південна Америка разом з Північною утворюють єдиний континент – Америку. Проте, ці материки роз’єднує Панамський канал. Між Південною Америкою та Антарктидою протікає найширша протока Світу – Дрейка.
База 5.
Скласти пазл.
ІV Підбиття підсумків
Учні оцінюються за активну участь в квесті