Квест «А ми хлопці – молодці»
Кожна станція позначена відповідним малюнком або фото. Маршрут руху від станції до станції охоплює всі поверхи школи і відповідні приміщення ( спортзал, бібліотеку, кабінет історії, їдальню). Учні відгадують загадки або відповідають на питання вчителя і визначають назву станції, отримують конверт з відповідним маршрутом з закодованими даними. Команда, яка першою прийде до станції, отримує призові бали. Також додаткові бали за правильні відповіді на запитання. За кожною командою закріплений спостерігач – координатор (вчитель, вихователь або учень з старших класів). Закінчується квест виставкою малюнків «Наш настрій».
Ось такі матеріали я використала для своїх учнів.
1 станція Домашні улюбленці: пантоміма показати рухами - Ця тварина вже від ранку Нам співає колисанку, Нявкає, муркоче, Бо сметанки хоче. Що це, діти, за воркотик? Це пухнастий сірий…(котик).
2станція - Космічна – Має величезний зріст, Має голову і хвіст, Це не тигр і не ракета. Натякну вам по секрету Це – ( Комета)
3 станція - Туристична – У похід ідуть і будинок беруть, В якому будинку не живуть. (намет)
4 станція – Краєзнавча – Про кого з історії Запорізького краю знають в багатьох країнах світу?
( козаки)
5 станція – Національна – На землі великій є одна країна:
Гарна, неповторна, красна, як калина. І живуть тут люди добрі, працьовиті І скажу, до речі, ще й талановиті.
Землю засівають і пісні співають, На бандурі грають і вірші складають Про ліси і гори, і про синє море,
Про людей і квіти, то скажіть же, діти,
Що це за країна? …( Наша славна Україна!)
6 станція – Літературна – Які б питання ви поставили на літературній станції?
7 станція – В гостях у казки – Щоб діти про життя все знали, батьки здавна їх дітям розповідали.
8 станція – Смачна –До слова «смаколики» підібрати синоніми : ласощі, солодощі, лагомини, лакітки, пундики, мантулки, делікатес, витребеньки
9 станція – Спортивна –Бокс, хокей, бобслей, футбол, Сноуборд і волейбол… Стадіон, басейни, корт – Об’єднало слово…спорт.
10 станція – Олівець – малювець – малюнок за настроєм
1 Завдання: пантоміма: без слів показати домашню тварину так, щоб глядачі її відгадали
( риба, кіт, коза, порося, курка, хом’як, собака, індик, корова, черепаха)
2 Дати відповіді на запитання:
1 Скільки планет Сонячної системи?
2. Назвіть планети.
3. На якій планеті є життя?
4. Як звали тварин, які першими полетіли в космос? 5. Як звуть першого українського космонавта?
3
1. Назвіть сторони горизонту.
2. Прилад, який допомагає визначити сторони горизонту.
3. Предмет, який допомагає визначити шлях туристу.
4. Яким повинен бути одяг туриста?
4
1. Хто такі – козаки?
2. Який одяг був у козаків?
3. Де проживали козаки?
4. Де знаходиться Запорізька Січ?
5
1.Що ти знаєш про символіку України?
2. Хто написав слова гімну України?
3. Що означають кольори нашого прапору? 4. Як звуть президента нашої держави?
6
Назвіть імена українських письменників і поетів.
7
Назвіть персонаж казки, який міг сказати такі слова та назву казки: -1. –Терміново викликали в Африку лікувати звірів. 2. – Дуже засмучена, бо мишка розбила яєчко.
3. – За брехню вигнав дід в червоних чоботях мене з двору.
8 Складіть пазли – картинки смаколиків.
91.Попади м’ячем у ціль.
2. Стрибни через скакалку 20 разів.
3. Виграй естафету.
10. Колективна робота команди: намалювати свій настрій за 3 хвилини на аркуші А-3.