Квест "Буду я начатись мови золотої"

Про матеріал
1. Підготовча частина 2. Хід заняття Перша зупинка Добрати антоніми. 2-а зупинка. Робота з лепбуком «Українські народні казки» 3-я зупинка Пояснити значення фразеологізмів 4-а зупинка Виправити помилки у тексті. 5-а зупинка Дописати слова у вірші так, щоб була збережена рима. 6-а зупинка Дайте відповідь на запитання: Підсумок заняття.
Перегляд файлу

І. Організаційна частина.

Вчитель ділить учнів на 2 команди і дає кожній команді маршрутну карту

Учні мають пройти 6 зупинок і виконавши певне завдання, отримують частину прислів’я.

1-а зупинка.

Добрати антоніми до слів:

Близький- Працьовитий-

Балакучий-

Щедрий--

Багатий- Великий-

Рідна- 2-а зупинка.

Робота з лепбуком «Українські народні казки» 1.На які 2 види поділяються українські народні казки?

2.Хто був паном Коцьким: вовк , ведмідь, заєць ,кіт?

3.Яка інша кличка у лисички та вовчика у відомій казці?

4.Хто  у казці «Котик і півник» тричі викрадає півника?

5.Який саме овоч зїла жінка, після чого в неї народився син Котигорошко:

морквину, огірок,  горошину ?

6. На якому дереві переховувався від зміїв Телесик : на дубі, яворі, ясені?

7.Якою зброєю бився зі змієм  Котигорошко: луком, булавою, мечем?

8.Хто мав імя Ох в однойменній казці: син, батько, лісовий цар?

9. Який дарунок отримав дурень від царя у казці «Летючий корабель»:

перстень, царівну, царство?

3-я зупиинка

Пояснити значення фразеологізмів:

Накивати пятами     (втекти);

Точити ляси               (базікати);

Розбити глека             (посваритися);

Гави ловити              (бути неуважним);

Голодний як вовк     (дуже голодний);

Писати як курка лапою       (нерозбірливо  писати);

Ґедзь    укусив              (мати поганий настрій).

 

4-а  зупинка

Виправити  помилки у тексті.

Світ мови  оточує дитину від народженя   Ще  дитина не вміє розмовляти а  вже  уважно прислухається  до  голосу  матері, засинає під колискову пісню. Любов до рідного краю, до мови  починається з матиринської  колисаночки  У ній – мамина ласка і любов, світ добра  краси справедливості.

5-а зупинка   

Дописати  слова у    вірші  так, щоб  була збережена  рима.

Наша Мати – Україна,

Її мова -   …….       (соловїна).

Наша мова   ніжна, ……….(барвінкова),

Наша мова – диво калинове.

Наша мова  квітуча, барвиста.

Наша мова прекрасна  і  ……(чиста). Наша мова, як джерельце дзюрчить, Наша мова  красиво  …….(звучить). 6-а зупинка

Дайте відповідь на запитання:

«Що в світі найситніше, найпрудкіше, наймиліше?»

(відповідь  знайдіть у книзі  на сторінці 41)

 

Підсумок  заняття.

Діти виконали завдання, зібрали прислів’я. Перша команда  склала прислів’я «Книга вчить, як на  світі жить», а друга –«Хто  багато читає, той багато знає». Всі учасники отримали призи.   

 

 

 

 

             

pdf
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Сценарії
НУШ
Додано
12 листопада 2021
Переглядів
483
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку