Квест "День туризму" для учнів 1-2 класу

Про матеріал
Урок-квест розрахований для дітей віком 6-8 років. Тривалість 25-30 хвилин.
Перегляд файлу

Квест "День туризму"

Мета квесту:

  • Навчити дітей основам туристичних навичок.
  • Формувати вміння працювати в команді.
  • Ознайомити з правилами збору рюкзака та встановлення палатки.

Тривалість: 25 хвилин

Кількість учасників: 6-12 дітей (ділимо на 2-3 команди)


Етапи квесту:

1. Вступ (2 хвилини)

  • Привітання: Дітям пояснюють, що сьогодні вони стануть маленькими туристами і підготуються до справжнього походу.
  • Мотивація: Розповісти, що справжні туристи повинні знати, як збирати рюкзак, ставити палатку та орієнтуватися на місцевості.

2. Етапи квесту (20 хвилин)

Етап 1: "Збір рюкзака для походу" (7 хвилин)

  • Мета: Кожна команда повинна правильно зібрати рюкзак, обравши необхідні речі для походу.
  • Підготовка: На столі або на землі розміщені різні предмети: пляшка з водою, ліхтарик, компас, їжа (сендвічі чи сухофрукти), дощовик, аптечка, спальник, іграшки, книжки, та інші непотрібні для походу предмети.
  • Завдання: Діти повинні вибрати тільки ті речі, які справді потрібні для походу, і скласти їх у рюкзак. За кожен правильний предмет – бал для команди.

Етап 2: "Складання палатки" (7 хвилин)

  • Мета: Команди повинні швидко і правильно скласти туристичну палатку.
  • Підготовка: Вчитель готує одну або дві палатки залежно від кількості команд. Якщо є можливість, можна розбити етап на дві частини: спочатку одна команда ставить палатку, потім інша.
  • Завдання: Діти разом з вчителем складають палатку, використовуючи надані матеріали. Важливо, щоб вони працювали злагоджено і швидко. Після складання перевіряється правильність конструкції.

Етап 3: "Орієнтування на місцевості" (6 хвилин)

  • Мета: Вчити дітей орієнтуватися на місцевості за допомогою компаса або знаків.
  • Підготовка: На землі можна накреслити кілька напрямків або розставити знаки. Використовуються компаси або інші прості навігаційні підказки.
  • Завдання: Кожна команда повинна пройти невеликий маршрут з компасом або знайти «схованку» за підказками (наприклад, знайти «заховані» предмети чи мітки на землі).

3. Підсумки квесту (3 хвилини)

  • Вчитель підбиває підсумки, нагороджує переможців символічними призами (наприклад, медалі або наліпки).
  • Коротка розмова про те, що вони сьогодні дізналися про туризм, як важливо вміти працювати в команді.

Необхідні матеріали:

  • Рюкзаки (2-3 шт.)
  • Набір туристичних речей для рюкзаків (дощовик, компас, ліхтарик, їжа, аптечка, вода тощо)
  • Туристична палатка (1-2 шт.)
  • Компаси (якщо є)
  • Маркери або стрічки для орієнтування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

Основна частина: Орієнтування на місцевості

Підготовка:

  • Маршрут для кожної команди має кілька точок (орієнтирів), які діти повинні знайти, користуючись підказками.
  • Кожна команда отримує свою першу підказку, яка веде їх до наступної точки.

Команда 1

  1. Початкова підказка:
    "Знайдіть велике дерево з червоною стрічкою на ньому. Йдіть до нього 10 кроків прямо."
  2. Друга точка:
    Під деревом з червоною стрічкою захована наступна підказка:
    "Поверніться праворуч і йдіть 7 кроків до лавки з синьою стрічкою."
  3. Третя точка:
    Біля лавки з синьою стрічкою знайдіть мішечок, де лежить наступна підказка:
    "З лавки рухайтеся 5 кроків до куща з жовтою стрічкою."
  4. Фінальна точка:
    Під кущем із жовтою стрічкою лежить фінішний знак або маленький сюрприз.

Команда 2

  1. Початкова підказка:
    "Знайдіть кущ із зеленою стрічкою, який знаходиться ліворуч від вас на відстані 8 кроків."
  2. Друга точка:
    Під кущем із зеленою стрічкою знайдіть підказку:
    "Ідіть 6 кроків вперед до каменя з білою стрічкою."
  3. Третя точка:
    Біля каменя з білою стрічкою знайдіть підказку:
    "Поверніть ліворуч і зробіть 5 кроків до дерева із синьою стрічкою."
  4. Фінальна точка:
    Під деревом із синьою стрічкою знайдіть фінішний знак або маленький сюрприз.

Пояснення:

  • Кожна команда повинна виконати завдання, рухаючись від однієї точки до іншої згідно з підказками.
  • Підказки для кожної команди ведуть до різних точок на маршруті, щоб уникнути пересічення.
  • Важливо, щоб підказки були чіткими і зрозумілими для дітей, враховуючи їхній вік.

 

docx
Додав(-ла)
Зорькна Ксения
Додано
11 вересня
Переглядів
90
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку