ФІЗІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ НА ОСІБ ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Про матеріал
Це презентація про особливості впливу фізичних навантажень на дітей шкільного віку. Вона розкриває особливості організму школярів та їх адаптації до фізичних навантажень ,особливості розвитку рухових якостей, аеробних та анаеробних можливостей дітей і підлітків.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ФІЗІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ НА ОСІБ ШКІЛЬНОГО ВІКУвиконав: Руденко В.і 41 група со(фв)

Номер слайду 2

Особливості організму школярів та їх адаптації до фізичних навантажень переважання пластичних процесів (асиміляції) над процесами розпаду (дисиміляції) позитивний азотистий баланс, посилений синтез білків. У зв’язку з цим потреба у білках дітей і підлітків вища, ніж у дорослих (4-7 р. – 4г/кг, 12 р. – 2,5 г/кг, дорослий – 1,5 г/кг). висока інтенсивність вуглеводного обміну. Проте діти характеризуються повільнішою мобілізацією вуглеводних ресурсів, та меншою здатністю підтримувати інтенсивний обмін вуглеводів під час роботи, що може призводити до зменшення рівня глюкози в крові під час тривалих фізичних вправ.

Номер слайду 3

інтенсивність енергетичного обміну у перерахунку на кілограм маси тіла перевищує рівня дорослих. Так, у 8-10 років інтенсивність основного обміну у перерахунку на кілограм маси тіла у 2-2,5 рази перевищує рівень дорослих. Підвищений рівень обміну пов’язаний з інтенсивними пластичними процесами, а також з інтенсивнішою, ніж у дорослих, роботою дихальної, серцево-судинної системи, та більшою тепловіддачею.

Номер слайду 4

Вікові зміни параметрів се. Рцево – судинної системи {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ВІКЧСС(УД\ ХВ.)СО (МЛ)ХОК(мл)АТ(мл.рт.ст1 рік12010,5125095/575 років 10025,02500103/6010 років 7844,03200106/6014 років7459,04300!!0/70

Номер слайду 5

Особливості розвитку рухових якостей, аеробних та анаеробних можливостей дітей і підлітків. Для дітей і підлітків характерні певні особливості перебігу станів, які виникають під час занять спортом. Передусім, зміни в показниках організму в передстартовому стані в них більші, ніж у дорослих. Період впрацьовування в дітей і підлітків дещо коротший, ніж у дорослих. Водночас тривалість підтримання стійкого стану менша. Розвиток втоми дітей супроводжується швидшими змінами працездатності, швидкості й точності рухів порівняно з дорослими.

Номер слайду 6

З розвитком опорно-рухового апарату змінюються рухові якості, такі як швидкість, сила, спритність, витривалість. Насамперед розвивається швидкість та спритність. Швидкість рухів у віці 4–5 років значно зростає, але рівня дорослого досягає лише у 13–14 років. Найінтенсивніше зростання сили спостерігається з 14 до 16–17 р. Середня величина сили різних груп м’язів у 16–17-річних порівняно з 14–річними зростає в 1,75 разу. Для дітей і підлітків характерні певні особливості перебігу станів, які виникають під час занять спортом. Передусім, зміни в показниках організму в передстартовому стані в них більші, ніж у дорослих. Період впрацьовування в дітей і підлітків дещо коротший, ніж у дорослих. Водночас тривалість підтримання стійкого стану менша.

Номер слайду 7

Діти характеризуються меншими можливостями посилення зовнішнього дихання при м’язовій роботі. При цьому збільшення ХОД відбувається переважно за рахунок підвищення частоти дихальних рухів, а не збільшення глибини дихання. Це супроводжується зменшенням ефективності дихання внаслідок зростання величини мертвого простору.

Номер слайду 8

Вікові зміни параметрів дихальної системи дітей і підлітків{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ВІКДО(мл.)ЧД(за хв)ЖЄЛ(Л)ХОД(л/хв.)1 рік5735-2,005 років 156251,10-1,203,908 років 243221,36-1,445,3512 років333181,90-1,986,0015 років453172,53-2,607,70

Номер слайду 9

ВИСНОВКИ1. У дітей пластичні процесі (асиміляції) переважають над процесами розпаду (дисиміляціїї).2. Максимальний рівень функціональних можливостей багатьох систем організму дітей і підлітків значно нижчий, ніж у дорослих. 3. Діти характеризуються меншими можливостями посилення зовнішнього дихання при м’язовій роботі. 4. З розвитком опорно-рухового апарату змінюються рухові якості, такі як швидкість, сила, спритність, витривалість.5. При виконанні фізичних вправ спостерігається зворотна залежність між максимальною ЧСС і віком дитини - чим молодша дитина, тим більша ЧСС і навпаки. 6. Період впрацьовування в дітей і підлітків дещо коротший, ніж у дорослих. Водночас тривалість підтримання стійкого стану менша.

Номер слайду 10

Використана література Вілмор Дж. Х. Фізіологія спорту / Дж. Х. Вілмор, Д. Л. Костіл – К.: Олімпійська література, 2003. – 655 с. Вовканич Л. С. Фізіологічні основи фізичного виховання і спорту: навч. посібник для перепідготовки спеціалістів ОКР "бакалавр" / Л. С. Вовканич, Д.І. Бергтраум– .: ЛДУФК, 2013. Яремко Є. О. Фізіологія фізичного виховання і спорту : навч. посіб. для практ. занять / Є. О. Яремко, Л. С. Вовканич - Львів : ЛДУФК, 2014. - 192 с. Яремко Є. О. Спортивна фізіологія / Є. О. Яремко – Львів, "Сполом", 2006. – 159 с. Романенко В. А. Диагностика двигательных способностей / В. А. Романенко – Донецк, ДОННУ, 2005. – 290 с.

pptx
Додано
13 вересня
Переглядів
84
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку