Вікторина для учнів початкових класів(у межах тижня української писемності і мови)«Знавці української мови» з використанням qr-кодів.
Ознайомитися з інноваційною формою роботи на уроках- QR-кодами; формувати розуміння того, що українська мова – наш скарб, без якого
не може існувати ні народ, ні Україна як держава;
розширювати знання про красу і багатство української мови; пробудити почуття національної гідності;
виховувати любов до рідної мови, рідного краю, його традицій, почуття поваги до всього свого, українського, бажання розмовляти рідною мовою.
Попередня підготовка:
1. На попередньому уроці навчіть дітей користуватися додатками, з допомогою яких можна зчитувати і створювати QR-коди з допомогою планшета чи смартфона.
2. Закодувати інформацію з допомогою QR-кодів і розмістити в потрібних місцях (для створення QR-коду використаний сервіс http://ua.qr-code-generator.com/).
3. Забезпечити вільний доступ до мережі інтернет через WI-FІ.
1. Вступна частина.
Організаційний момент 3-4 хвилини.
Клас ділиться на 2 команди. Кожна команда має планшет чи смартфон з встановленим додатком для зчитування QR-коду. Кожна команда обирає собі капітана. Капітани слідкують за порядком в команді і самі беруть участь у грі. Дозволяються консультації між учасниками команди.
Багата і барвиста мова українського народу. Мова - то краса нашого життя, - наше майбутнє. Рідне слово - невмируще джерело, з якого ми пізнаємо навколишній світ, свою родину, свій народ.
Увага! Увага! Увага! Розпочинаємо конкурс знавців рідної мови! Хай щастя перемоги випаде тому, хто краще знає українську мову!
Пояснення ходу гри.
Гра проходить на 1 і 2 поверхах школи. Кожна команда буде виконувати свої завдання. Перше завдання ви знайдете біля кабінету української мови. З допомогою додатка відскануйте QR-код і ви отримаєте завдання, які потрібно вирішити. У капітана в кожній команді є спеціальна карточка , в яку він буде записувати відповіді.
2. Завдання квесту.
1 команда Їдальня Кабінет 2-А класу Кабінет 1-А класу Приймальня директора Бібліотека
Виконавши завдання, принести вчителю результати для перевірки |
2 команда Приймальня директора Їдальня Бібліотека Кабінет 1-А класу Кабінет 2-А класу
Виконавши завдання, принести вчителю результати для перевірки |
|
1. Заміни дієсловом фразеологізми
А. Замилювати очі
Б. Задерти носа
В. Води в рот набрати
Г. Розбити глека
Д.Накивати п’ятами
2.
Намалюйте ілюстрацію до української народної казки
3.
З кожного слова утворити нове слово.
Наприклад: Кіно-коні
тіло, ручка , сосна, ласка, мета, фарш
4. Пригадати біографію Тараса Шевченка і записати назви 5 його творів.
5.Продовж прислів’я
Нових друзів май, а старих …
На чужому горі…
Не одежа красить людину…
Слово – не горобець…
З ким поведешся…
Хочеш їсти калачі…
1.
2.
3.
4.
5.
3. Заключна частина.
Шановні друзі! Всі пункти пройдені. Підсумки підведені. Дозвольте розпочати нагородження учасників квест-гри. На цьому наша гра завершена.
Всім спасибі за активну участь.