Вишиванка
Квест
6-7 класи
Ткачук Таїсія Гнатівна, вчитель зарубіжної літератури, мистецтва Оконського ліцею Маневицької селищної ради Камінь-Каширського району Волинської області
Мета: залучати ліцеїстів до витоків української культури; поповнити знання про українську вишиванку; виховувати любов до національних традицій, почуття гордості за свій народ.
Обладнання: ножиці; картон; кольоровий папір; клей; стрічковий орнамент (із паперу або тканини), кольорові олівці; картки із завданнями; музичні фонограми.
Вишиванка — символ Батьківщини,
Дзеркало народної душі.
Юрій Лазірко
Станція 1. «Довідкова»
Станція 2. «Сорочка»
Завдання: з кольорового паперу «пошити» сорочку та прикрасити орнаментом. (Додаток 1.)
Станція 3. «Техніки вишивки»
Завдання: назвати техніку вишивки.
Зразок |
Техніка |
1
|
|
2
|
|
3
|
|
4
|
|
5
|
|
6
|
|
Станція 4. «Символи»
Завдання: назвати символ вишиванки , дати пояснення символам.
Зразки |
Значення |
1 |
|
2
|
|
3
|
|
4
|
|
5
|
|
6 |
|
Станція 5. «Рушник»
Завдання: рушник з паперу прикрасити геометричними символами.
(Додаток 2)
Станція 6. «Усна народна творчість»
Завдання: розгадати вислів, захований у «хмаринці слів».
Хмаринка слів |
Цитата |
|
|
|
|
|
Станція 7. «Пісенна»
Завдання: заспівати пісню, в якій згадується вишивка.
Станція 8. «Модельєр»
Завдання: намалювати вишиту сукню (сорочку). Додаток
Відповіді
Станція 1. «Довідкова»
Станція 3. «Техніки вишивки»
Станція 4. «Символи»
Станція 6. «Усна народна творчість»
Додаток 1
Станція 2. «Сорочка»
Додаток 2
Додаток 3
Станція 8. «Модельєр»