Клас: _________ П.І.Б.____________________________________________________________Оцінка________
ГЕОКВЕСТ ЛАБОРАТОРІЇ «ПІД ВІДКРИТИМ НЕБОМ»
ЗАГАДКА |
ПРИЛАД / ОБ’ЄКТ |
ПОКАЗНИКИ |
Там в «будиночку» цікавім Живуть прилади яскраві. |
|
Правила розміщення приладів: |
І у спеку, і в мороз Він віщає нам прогноз, Стовпчик ртутний нам покаже, Одягти що нам підскаже. |
|
|
На стіні висить тарілка, По тарілці ходить стрілка, Піднімається і опускається Про погоду ти дізнаєшся. |
|
|
Він підскаже нам як сильно, H₂O вплелась в повітря. |
|
|
Все, що з неба випадало У циліндрі тут застряло. |
|
|
Я немов би павутинка ‒ Міряють усі хмаринки. |
|
|
Хто може без проблем Дізнатися про те, Звідки вітер і куди Його сила все росте? |
|
|
Кораблі всі його мають Силу вітру визначають. |
|
|
Я смугастий наче зебра І поділений на метри. |
|
|
Анаксімандр – батько мій, Придумав міряти так тінь, І час так можна упізнати, І широту свою дізнати. |
|
|
Немає компаса, де північ? І дуже страшно загубитись, Будь ласка, прилад, підкажи, Яскраву зорю уночі. |
|
|
Обертають, спостерігають ‒ Азимути визначають. |
|
|
Я мірю кути навколо: Дерева, Сонце, вікна школи.. Я в градусах все передам Геодезисти креслять план. |
|
|
Сигнал «SOS» звучить в ефірі: |
|
|
Вся в вершинах ця місцевість, І лавини є, і селі, Хребти, долини, сніжні шапки, Погода змінюється раптом. |
|
За яким законами змінюється природа: Назви її елементи: |
Ліс на берегах стоїть, Під містком вона біжить, Згори – вниз вона стікає, Вся блищить й під сонцем грає. |
|
Яку вона виконує роботу: Назви її елементи: |
Клас: _________ П.І.Б.____________________________________________________________Оцінка________
ГЕОКВЕСТ ЛАБОРАТОРІЇ «ПІД ВІДКРИТИМ НЕБОМ»
ЗАГАДКА |
ПРИЛАД / ОБ’ЄКТ |
ПОКАЗНИКИ |
Там в «будиночку» цікавім Живуть прилади яскраві. |
|
Правила розміщення приладів: |
І у спеку, і в мороз Він віщає нам прогноз, Стовпчик ртутний нам покаже, Одягти що нам підскаже. |
|
|
На стіні висить тарілка, По тарілці ходить стрілка, Піднімається і опускається Про погоду ти дізнаєшся. |
|
|
Він підскаже нам як сильно, H₂O вплелась в повітря. |
|
|
Все, що з неба випадало У циліндрі тут застряло. |
|
|
Я немов би павутинка ‒ Міряють усі хмаринки. |
|
|
Хто може без проблем Дізнатися про те, Звідки вітер і куди Його сила все росте? |
|
|
Кораблі всі його мають Силу вітру визначають. |
|
|
Я смугастий наче зебра І поділений на метри. |
|
|
Анаксімандр – батько мій, Придумав міряти так тінь, І час так можна упізнати, І широту свою дізнати. |
|
|
Немає компаса, де північ? І дуже страшно загубитись, Будь ласка, прилад, підкажи, Яскраву зорю уночі. |
|
|
Обертають, спостерігають ‒ Азимути визначають. |
|
|
Я мірю кути навколо: Дерева, Сонце, вікна школи.. Я в градусах все передам Геодезисти креслять план. |
|
|
Сигнал «SOS» звучить в ефірі: |
|
|
Вся в вершинах ця місцевість, І лавини є, і селі, Хребти, долини, сніжні шапки, Погода змінюється раптом. |
|
За яким законами змінюється природа: Назви її елементи: |
Ліс на берегах стоїть, Під містком вона біжить, Згори – вниз вона стікає, Вся блищить й під сонцем грає. |
|
Яку вона виконує роботу: Назви її елементи: |