Останнім часом дедалі частіше для кодування даних почали використовувати QR-коди. Даний квест нагадує всім відому гру "Знайди клад". Кожний QR-код містить інформацію, де розміщується наступний код і завдання. В кінці гри учасники мають розгадані слова та шифр до ключового слова.
Клас: 5-11
Тема: Квест «Година коду»
Мета:
Навчальна: створення умов для підвищення мотивації до вивчення шкільного предмета інформатики, сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної творчої активності; формування в учнів уміння працювати в команді;
Розвиваюча: розвиток пам'яті, уважності, здатності до взаємодії та творчих здібностей дітей, швидкості реакції в неординарних ситуаціях;
Виховна: вміння гідно вести суперечку, виховання волі до перемоги та поваги до суперника.
Обладнання: Ручка, аркуш паперу, смартфон зі встановленою програмою для зчитування QR-кодів.
Учасники: Команда від кожного класу – 4 учня. Змагання відбуваються у двох підгрупах: 5-7 класи, 8-11 класи.
Хід гри
1. Команди збираються в кабінеті інформатики.
2. Привітальне слово вчителя інформатики, пояснення правил, завдань.
Права та обов’язки гравців квесту
Гравці квесту мають право:
Гравці зобов’язані:
Під час проходження маршруту заборонено:
Завдання.
У коридорі біля кабінету інформатики розміщені початкові QR-коди для кожної команди.
QR-код – містить таку інформацію :
Відповідь на кожне завдання учні записують на аркуш паперу (порядок відповідей важливий).
На останньому QR-коді вказано шифр для відгадування ключового слова.
(Додаток 1. QR-коди, Додаток 2. Таблиця с завданнями)
У кожної команди QR-коди різного кольору:
У кожної команди свій маршрут:
5-7 класи – 7 пунктів призначення;
8-11 класи – 9 пунктів призначення
Після проходження маршруту команди збираються в кабінеті інформатики, розшифровують слово.
Переможець визначається по двом критеріям: на швидкість проходження маршруту в кожній групі, на швидкість і правильність розшифровування слова.
Додаток 1
Додаток 2
5 клас Червоний |
|
Їдальня Стіл «Портативний комп’ютер» |
Бібліотека Двері «Пристрій для друку»
|
Фізика Стіл «Послідовність команд» |
Біологія Вікно «Розробник комп’ютерних програм» |
Гардероб Сейф «Пристрій для введення текстових та графічних даних» |
Секретар сейф «Пристрій для демонстрації зображення на великий екран» |
Учительська Стіл
|
1-4 2-7 3-6 4-4 5-5 6- 8 Електронна схема |
|
6 клас Зелений |
|
Учительська Стіл «Портативний комп’ютер» |
Їдальня Стіл «Пристрій для друку»
|
Бібліотека Шафа «Послідовність команд» |
Фізика Стіл «Розробник комп’ютерних програм» |
Біологія Двері «Пристрій для демонстрації зображення на великий екран» |
Гардероб Стіна «Пристрій для введення текстових та графічних даних» |
Секретар сейф
|
1-4 2-7 3-6 4-4 5-8 6-5 Електронна схема |
|
7 клас Синій |
|
Секретар сейф «Пристрій для друку»
|
Учительська Стіл «Послідовність команд» |
Їдальня Стіл «Портативний комп’ютер» |
Бібліотека Двері «Пристрій для введення текстових та графічних даних» |
Фізика Стіл «Розробник комп’ютерних програм» |
Біологія Вікно «Пристрій для демонстрації зображення на великий екран» |
Гардероб
|
1-7 2-6 3-4 4-5 5-4 6-8 Електронна схема |
|
8 клас Чорний |
Організаторська Стілець «Times New Roman, Arial, Calibri» |
Гардероб Стіна «Пристрій для друку» |
Секретар Тумба «Послідовність команд»
|
Учительська Стіл «Сукупність веб-сторінок» |
Їдальня Стіл «Іменована область на диску»
|
Бібліотека Шафа «Діалогове, інформаційне» |
Фізика Стіл «Головне, контекстне, спливаюче» |
Біологія Двері «Драйвер, конвертер, грабер» |
Їдальня Лавка
|
1-5 2-7 3-4 4-4 5-4 6-2 7-3 8-4 Механізм захисту процесора від перегріву
|
9 клас Коричневий |
Інформатика Принтер «Пристрій для друку» |
Біологія Вікно «Times New Roman, Arial, Calibri» |
Гардероб Сейф «Послідовність команд»
|
Секретар Стіл «Сукупність веб-сторінок» |
Учительська Стілець «Іменована область на диску»
|
Їдальня Стіл «Діалогове, інформаційне» |
Бібліотека Шафа «Драйвер, конвертер, грабер» |
Фізика Стіл «Головне, контекстне, спливаюче» |
Бібліотека
|
1-7 2-5 3-4 4-4 5-4 6-2 7-4 8-3 Механізм захисту процесора від перегріву
|
10 клас Бузковий |
Завуч Двері «Times New Roman, Arial, Calibri» |
Фізика Стіл «Пристрій для друку»
|
Біологія Двері «Сукупність веб-сторінок» |
Гардероб Стіл «Іменована область на диску»
|
Секретар Стіл «Послідовність команд»
|
Учительська Стілець «Діалогове, інформаційне» |
Їдальня Стіл «Головне, контекстне, спливаюче»
|
Бібліотека Двері «Драйвер, конвертер, грабер»
|
Учительська За шафою
|
1-5 2-7 3-4 4-4 5-4 6-2 7-3 8-4 Механізм захисту процесора від перегріву
|
11 клас Блакитний |
Організаторська Стілець «Пристрій для друку»
|
Бібліотека Двері «Іменована область на диску»
|
Фізика Стіл «Головне, контекстне, спливаюче»
|
Учительська За шафою «Times New Roman, Arial, Calibri» |
Гардероб Стіл «Сукупність веб-сторінок» |
Секретар Тумба «Послідовність команд»
|
Учительська Стіл «Драйвер, конвертер, грабер»
|
Їдальня Стіл «Діалогове, інформаційне» |
Біологія Вікно
|
1-7 2-4 3-3 4-5 5-4 6-4 7-4 8-2 Механізм захисту процесора від перегріву
|
Відповіді
Тригер (5-7 класи)
Ноутбук – портативний комп’ютер
Проектор – пристрій для демонстрації зображення на великий екран
Алгоритм - Послідовність команд
Програміст – розробник комп’ютерних програм
Сканер – пристрій для введення текстових та графічних даних
Принтер – пристрій для друку
__________________________________________
Тротлінг (8-11 класи)
Шрифт – Times New Roman, Arial, Calibri
Принтер – пристрій для друку
Алгоритм - Послідовність команд
Сайт – Сукупність веб-сторінок
Файл – Іменована область на диску
Вікно – діалогове, інформаційне
Меню – головне, контекстне, спливаюче
Програма – Драйвер, конвертер, грабер