Квест "Година коду". Позакласний захід.

Про матеріал

Останнім часом дедалі частіше для кодування даних почали використовувати QR-коди. Даний квест нагадує всім відому гру "Знайди клад". Кожний QR-код містить інформацію, де розміщується наступний код і завдання. В кінці гри учасники мають розгадані слова та шифр до ключового слова.

Перегляд файлу

Клас: 5-11

Тема: Квест «Година коду»

Мета:

Навчальна: створення умов для підвищення мотивації до вивчення шкільного предмета інформатики, сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної творчої активності; формування в учнів уміння працювати в команді;

Розвиваюча: розвиток пам'яті, уважності, здатності до взаємодії та творчих здібностей дітей, швидкості реакції в неординарних ситуаціях;

Виховна: вміння гідно вести суперечку, виховання волі до перемоги та поваги до суперника.

Обладнання: Ручка, аркуш паперу, смартфон зі встановленою програмою для зчитування QR-кодів.

Учасники:  Команда від кожного класу – 4 учня. Змагання відбуваються у двох підгрупах: 5-7 класи, 8-11 класи.

 

Хід гри

 

1. Команди збираються в кабінеті інформатики.

2. Привітальне слово вчителя інформатики, пояснення правил, завдань.

Права та обов’язки гравців квесту

 

Гравці квесту мають право:

  •         отримувати завдання та вирішувати їх;
  •         змагатися разом зі своєю командою підтримуючи один одного;
  •         поважати членів своєї команди;

 

Гравці зобов’язані:

  •         коректно вести себе по відношенню до учасників інших команд;
  •         повідомити організатора про своє рішення припинити участь в грі, якщо таке рішення було прийняте;
  •         виконувати завдання способами, які не загрожують життю чи здоров’ю гравців, інших осіб;
  •         розв’язувати завдання виключно у наперед сформованому складі;
  •         повідомляти організатора про виникнення проблемних ситуацій, що не пов’язані з проходженням маршруту, під час гри;

 

Під час проходження маршруту заборонено:

  •         порушувати правила гри;
  •          навмисно нищити, руйнувати, погіршувати доступ для інших команд, переміщувати підказки;
  •         розділятись з учасниками команди під час маршуруту.

 

Завдання.

У коридорі біля кабінету інформатики розміщені початкові QR-коди для кожної команди. 

QR-код – містить таку інформацію :

  •        наступний пункт слідування (кабінет, їдальня, гардероб тощо),
  •        місце, де розташований код (стіл, шафа тощо)
  •        завдання.

 

Відповідь на кожне завдання учні записують на аркуш паперу (порядок відповідей важливий).

 

На останньому QR-коді вказано шифр для відгадування ключового слова.

 

(Додаток 1.  QR-коди,  Додаток 2. Таблиця с завданнями)

 

У кожної команди QR-коди різного кольору:

  •          5 клас – Червоний, 6 клас – Зелений, 7 клас – Синій, 8 клас – Чорний, 9 клас – Коричневий, 10 клас – Бузковий, 11 клас – Блакитний.

 

У кожної команди свій маршрут:

5-7 класи – 7 пунктів призначення;

8-11 класи – 9 пунктів призначення

 

Після проходження маршруту команди збираються в кабінеті інформатики, розшифровують слово.

Переможець визначається по двом критеріям: на швидкість проходження маршруту в кожній групі, на швидкість і правильність розшифровування слова.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 

 

 


 

 

 






 


 

Додаток 2

5 клас

Червоний

 

Їдальня

Стіл

«Портативний комп’ютер»

Бібліотека

Двері

 «Пристрій для друку»

 

Фізика

Стіл

«Послідовність команд»

Біологія

Вікно

 «Розробник комп’ютерних програм» 

Гардероб

Сейф

 «Пристрій для введення текстових та графічних даних»

Секретар

сейф

«Пристрій для демонстрації зображення на великий екран»

Учительська

Стіл

 

1-4

2-7

3-6

4-4

5-5

6- 8

Електронна схема

 

6 клас

Зелений

 

Учительська

Стіл

«Портативний комп’ютер»

Їдальня

Стіл

«Пристрій для друку»

 

Бібліотека

Шафа

«Послідовність команд»

Фізика

Стіл

«Розробник комп’ютерних програм» 

Біологія

Двері

«Пристрій для демонстрації зображення на великий екран»

Гардероб

Стіна

«Пристрій для введення текстових та графічних даних»

Секретар

сейф

 

1-4

2-7

3-6

4-4

5-8

6-5

Електронна схема

 

7 клас

Синій

 

Секретар

сейф

«Пристрій для друку»

 

Учительська

Стіл

«Послідовність команд»

Їдальня

Стіл

«Портативний комп’ютер»

Бібліотека

Двері

«Пристрій для введення текстових та графічних даних»

Фізика

Стіл

«Розробник комп’ютерних програм» 

Біологія

Вікно

«Пристрій для демонстрації зображення на великий екран»

Гардероб

 

1-7

2-6

3-4

4-5

5-4

6-8

Електронна схема

 

8 клас

Чорний

Організаторська

Стілець

«Times New Roman, Arial, Calibri»

Гардероб

Стіна

«Пристрій для друку»

Секретар

Тумба

«Послідовність команд»

 

Учительська

Стіл

«Сукупність веб-сторінок»

Їдальня

Стіл

«Іменована область на диску»

 

Бібліотека

Шафа

«Діалогове, інформаційне»

Фізика

Стіл

«Головне, контекстне, спливаюче»

Біологія

Двері

«Драйвер, конвертер, грабер»

Їдальня

Лавка

 

1-5

2-7

3-4

4-4

5-4

6-2

7-3

8-4

Механізм захисту процесора від перегріву

 

9 клас

Коричневий

Інформатика

Принтер

«Пристрій для друку»

Біологія

Вікно

«Times New Roman, Arial, Calibri»

Гардероб

Сейф

«Послідовність команд»

 

Секретар

Стіл

«Сукупність веб-сторінок»

Учительська

Стілець

«Іменована область на диску»

 

Їдальня

Стіл

«Діалогове, інформаційне»

Бібліотека

Шафа

«Драйвер, конвертер, грабер»

Фізика

Стіл

«Головне, контекстне, спливаюче»

Бібліотека

 

 

1-7

2-5

3-4

4-4

5-4

6-2

7-4

8-3

Механізм захисту процесора від перегріву

 

10 клас

Бузковий

Завуч

Двері

«Times New Roman, Arial, Calibri»

Фізика

Стіл

«Пристрій для друку»

 

Біологія

Двері

«Сукупність веб-сторінок»

Гардероб

Стіл

«Іменована область на диску»

 

Секретар

Стіл

«Послідовність команд»

 

Учительська

Стілець

«Діалогове, інформаційне»

Їдальня

Стіл

«Головне, контекстне, спливаюче»

 

Бібліотека

Двері

«Драйвер, конвертер, грабер»

 

Учительська

За шафою

 

1-5

2-7

3-4

4-4

5-4

6-2

7-3

8-4

Механізм захисту процесора від перегріву

 

11 клас

Блакитний

Організаторська

Стілець

«Пристрій для друку»

 

Бібліотека

Двері

«Іменована область на диску»

 

Фізика

Стіл

«Головне, контекстне, спливаюче»

 

 

Учительська

За шафою

«Times New Roman, Arial, Calibri»

Гардероб

Стіл

«Сукупність веб-сторінок»

Секретар

Тумба

«Послідовність команд»

 

Учительська

Стіл

«Драйвер, конвертер, грабер»

 

Їдальня

Стіл

«Діалогове, інформаційне»

Біологія

Вікно

 

1-7

2-4

3-3

4-5

5-4

6-4

7-4

8-2

Механізм захисту процесора від перегріву

 

 

Відповіді

 

Тригер (5-7 класи)

 

Ноутбук – портативний комп’ютер

Проектор – пристрій для демонстрації зображення на великий екран

Алгоритм - Послідовність команд

Програміст – розробник комп’ютерних програм

Сканер – пристрій для введення текстових та графічних даних

Принтер – пристрій для друку

__________________________________________

 

Тротлінг (8-11 класи)

ШрифтTimes New Roman, Arial, Calibri

Принтер – пристрій для друку

Алгоритм - Послідовність команд

Сайт – Сукупність веб-сторінок

Файл  – Іменована область на диску

 Вікно – діалогове, інформаційне

Меню – головне, контекстне, спливаюче

Програма – Драйвер, конвертер, грабер

 

 

 

 

docx
Додано
7 листопада 2018
Переглядів
1944
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку