Квест-гра "Чарівне царство Казок"

Про матеріал
Квест-гра "Чарівне царство Казок" розвиває у дітей пізнавальний інтерес до читання,до казки, кмітливість, вміння приймати швидкі рішення, брати відповідальність, злагоджено працювати в команді. Розширює кругозір учнів.
Перегляд файлу

Тема заняття: Чарівне царство Казок

Мета заняття: розвивати у дітей пізнавальний інтерес до казок, пам’ять, кмітливість, вміння передавати свої думки в розмові, вчити розрізняти добро і зло, правду і неправду, злагоджено працювати в групах, шукати рішення з надзвичайних ситуацій,  розширювати кругозір дітей; розвивати зв'язне мовлення учнів та поглибити знання про казку, виховувати інтерес до казки та моральні якості на їх прикладі, уміння отримувати задоволення від своєї діяльності.

Формування ключових компетентностей:

Спілкування державною мовою. Вміння усно висловлювати свої думки, почуття, погляди через слухання, говоріння, читання через застосування мультимедійних засобів.

Уміння навчатися впродовж життя. Здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації освітнього процесу (власного і колективного), навчання працювати самостійно і в групі, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя.

Обладнання: книжкова виставка казок, ілюстрації до казок, чарівна скриня зі скарбами від казкового гнома, кольорові олівці, згортки з кодованими записами, дзеркало, картки із завданнями, картки-результати, смайлики, повітряні кульки із завданнями, мегапазл.

Форма проведення: квест - гра

Хід  заходу:

І. Організаційний момент

Психологічний настрій.

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

- А тепер візьміть один одного за руку, усміхніться один одному й подаруйте чудовий настрій.

ІІ. Основна  частина

  1. Вступна бесіда

Діти, сьогодні на шкільну електронну пошту надійшов незвичайний лист. В ньому виявився лист, чарівна карта та інструкція до неї. Пропоную відкрити лист.

 

 

 

Доброго дня, учні 1 –В класу!

       Мене звати Док. Я гном з казкового королівства «Шести царств». Хочу запросити

 вас до нас в гості та

пограти в нашу улюблену квест-гру.

Всього 6 царств та 6 завдань. Вони дуже цікаві. Я думаю, що всі ви любите пригоди.

Правда?

      Для того щоб пригоди були більш цікавими, а завдання простішими, ви розділіться на три команди.

Перша команда «Пізнайки»,  друга «Чомусики», а третя «Питайлики». За правильне виконання завдань

команда отримуватиме смайлик на свій рахунок.

     Карта Шести царств у вас вже є. А саме головне уважно познайомтесь з інструкцією до квесту.

Якщо ви будете дружніми, швидкими, розумними, уважними,  то в кінці гри  буде вам в нагороду скарб.

    Бажаю вам успіху!

Гном Док.

 

 

- Згодні на запрошення? Готові вирушати в чарівний світ гри?   З листом ми познайомились. Тепер треба розібратися з інструкцією до квест-гри.

 

  1. Знайомство з інструкцією до квест-гри (з допомогою інструкторів)

 

Інструкція до квест-гри

1.     Команда повинна працювати злагоджено та дружно.

2.     По закінченню кожного етапу подавати сигнал, взявшись за руки і піднявши їх в гору.

3.     Участь в етапах повинні приймати всі учасники команди.

4.     Дискваліфікація за шахрайство обох команд.

5.     За порушення гри чи грубе порушення дисципліни команда отримує штраф.

  •              Інструкція зрозуміла? Команда «Пізнайки» готова? Команда «Чомучки» готова? Команда «Питальники» готова? Вирушаємо в путь!

 

  1.  Знайомство з казковою картою. Початок змагання
  •  Ось і наша карта.

 

 

 

 

1 зупинка.  «Повне ім’я казкового героя» 

  •         Казкові герої часто носять довгі імена. Допишіть  повне ім’я героя.

Кощій

________________________________

Курочка-

________________________________

Гуси-

________________________________

 

Іван-

________________________________

Баба-

_________________________________

Змій

_________________________________

 

Василиса

___________________________________

Червона

___________________________________

Гидке

___________________________________

  • Пишемо! Здаємо! Слухаємо! Оцінюємо!

 

Додаткове питання: Яке найкоротше казкове  ім’я ви почули? (Яга)

 

2 зупинка. «Загадкова»

  1. команда

 

  1. У дитинстві всі над ним сміялися,

Відштовхнути його старалися: ніхто не знав, що він

 Білим лебедем народжений, справжнісіньким красенем стане. (Гидке каченя)

  1. Хто моторчик свій заводить?

З даху в гості хто приходить?

І на свято він дістався —

 Скажем дружно: «Здрастуй,…»  (Карлсон).

 

  1. Вигнав дід козу із хати —

  Та й пішла вона блукати:

  Всі козу ту виганяли,

  Рак козуню ущипнув,

  Зайцю хатку повернув. («Коза-дереза»)

 

  1. Команда
  1. Старенька бабуся у лісі жила,

  Гостинці для неї онука несла.

  Хто дівчинку ту по дорозі зустрів?

  Як казка ця зветься?

  Хто б відповів?   («Червона Шапочка»)

 

2) Чекали маму з молоком,

А пустили вовка в дім,

Ким же були ці

Маленькі діти?  (Семеро козенят)

 

3) В’ється річка невеличка

Хлопчик у човні сидить.
З берега матуся кличе,
Щоб обідом пригостить.
І вгадать цього героя
Справа зовсім не складна.
Казка ця усім відома.

Про кого вона?    («Про Івасика Телесика») 

 

3 команда

  1. Так набридло на віконці

Все на сонечку сидіть.

Я візьму і покочуся,

Щоб побачити весь світ  («Колобок»)
 

2) «Котику-братику, несе мене Лиска

По каменю-мосту на своєму хвосту,

Порятуй мене!»   («Казка про Котика і Півника»)

 

  1. 3) Сидить дівчина в корзині
  2. На ведмежій дужій спині.
  3. А чому ж вона сховалась
  4. До ведмедя не призналась? («Маша і ведмідь»)

Додаткове питання: Кому належить  хатинка на карті? (Колобок)

 

 

3 зупинка « Художня майстерня»

 - Швидко і дружно зафарбувати ілюстрацію до казки.

 - Як називається казка з цим героєм?

 

Додаткове питання: А хто в казці є товаришем котика зупинка? (Півник)

 

 

4 зупинка «Кому належить річ? Хто це?»

1 команда

Найдобріший і безстрашний чоловік носив докторський білий халат, білу шапочку, на носі окуляри. (Доктор Айболить.)

Малюнки: квітка (Дюймовочка), капелюх (Незнайко).

 

2 команда

Який персонаж ходить в червоній (або блакитний) шубі з білим коміром, носить валянки, і шапку, а ніс і щоки у нього завжди червоні? (Дід Мороз)

 

Малюнки: черевичок (Попелюшка), колосок (Півник).

                

 

 3 команда

Як звали господиню жаб’ячої шкіри?  (Василина Прекрасна.)

 

Малюнки: ключик (Буратіно), яйце (Курочка Ряба).

 

Додаткове питання: З яким казковим героєм ми зустрічаємося на уроках

 математики?

 

5 зупинка «Знайди 5 відмінностей»

  • Знайдіть відмінності швидко, правильно, дружно
  • Як зовуть цього казкового героя?

 

Додаткове питання: Де знайшли собі домівку Мишка, жабка, зайчик,

та ще кілька звірів?

 

Зупинка ПАЛАЦ

 

     Кожна команда отримує згорток  із написом воском із напрямком, де виконати

фінішне завдання, щоб знайти скарб від казкового гнома, та підказку з

закодованим написом на підтвердження.

 

Найрозумніше місце в школі - бібліотека

  1. Який казковий герой любив яскраві

фарби і тому носив жовті яскраві

 штани і помаранчеву сорочку з зеленою краваткою?

А ще у нього був широкий капелюх. (Незнайко.)

 

  1. До школи прямує хлопчак дерев’яний,

Чомусь потрапляє у цирк полотняний.

Відома ця книжка тобі, чи не так?

В пригодах яких побував цей хлопчак?  (О.Толстой «Пригоди Буратіно»)

 

  1. Чому бібліотека – найрозумніше місце? (Книги дають знання, мудрість)

 

Місце в школі, де завжди нададуть допомогу при хворобі- медпункт

1)Він звірят усіх лікує,

Від болячок їх рятує,

І зайчат і мавпенят,

Бегемотів і тигрят,

Вилікує він за мить

Все, що в звірів так болить.

                                             («Айболить»)

 

2)Тут із маминої спальні

Клишоногий і кривий

Вибігає умивальник

І кричить мені, страшний:

Хто це був?

                                  («Мийдодір»).

 

3)Чому Мийдодір сердився на героя своєї казки?

Найсмачніше місце в школі - їдальня

1) Якого  казкового героя спекли у печі? А ще він  любив співати.

 Так набридло на віконці

Все на сонечку сидіть.

Я візьму і покочуся,

Щоб побачити весь світ. («Колобок»)

 

2) На городі виростала,

Сили набирала,

Непомітно, дуже швидко,

Великою стала.

Став тут дід усіх гукати

Ту красуню рвати.

 Що то за красуня є, ви

Встигли відгадати? ( «Ріпка»)

  • Ріпка - це фрукт чи овоч?

 

3)«…А Півник тим часом замісив тісто, приніс дрова, розпалив у печі,

 а Мишенята танцюють та в ігри грають…»

  • Яку страву приготував півник з колоска? (пиріжки)

Виконавши завдання команда отримує смайлики за правильні відповіді

та повітряну кульку із останніми вказівками, як знайти скарб.

Необхідно витягти із кульки завдання. Скласти спільний пазл, навести написане

і прочитати на звороті, де шукати скарб.

 

 

ІІІ.  Підсумок гри

 

Діти, чи змогли б ви, кожен окремо, знайти скарб без підказок та допомоги

товаришів. Наша сьогоднішня гра дає нам зрозуміти, що разом, дружно

можна здолати будь-які перешкоди, дійти до поставленої цілі. Я вітаю вас з

перемогою і бажаю вам поряд добрих надійних друзів. Ура!

 

 

 

docx
Додано
24 березня 2020
Переглядів
1179
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку