Квест-гра «Музичний калейдоскоп»

Про матеріал
Формування позитивних емоцій для розвитку динамічної активності дітей, створення умов, сприяючих закріпленню дружніх стосунків всередині дитячого колективу. Завдання: Освітні: - розвивати пізнавальний інтерес; - розвивати почуття гумору, уяву, кмітливість; - розвиток фізичних (спритність, швидкість реакції, координаційна здатність) і психічних якостей (воля, цілеспрямованість, самоконтроль); вдосконалення моторного апарату. Розвиваючі: -сприяти розвитку уваги; -координаційних здібностей; -сприяти об'єднанню дітей в єдиний дружній колектив. Виховні: -виховувати повагу один до одного, почуття відповідальності, уважне відношення до оточуючих; -уміння працювати в команді.
Перегляд файлу

КВЕСТ-ГРА «Музичний калейдоскоп»

 

                     Для дітей середньої вікової категорії.

 

 

Мета:

  •        формування позитивних емоцій для розвитку динамічної активності дітей;
  •        створення умов, сприяючих закріпленню дружніх стосунків всередині дитячого колективу.

 

Завдання:

Освітні:

  •              розвивати пізнавальний інтерес;
  •              розвивати почуття гумору, уяву, кмітливість;
  •              розвиток фізичних (спритність, швидкість реакції, координаційна здатність) і психічних якостей (воля, цілеспрямованість, самоконтроль); вдосконалення моторного апарату.

Розвиваючі:

  • сприяти розвитку уваги;
  •                 координаційних здібностей;
  •                 сприяти об'єднанню дітей в єдиний дружній колектив.

Виховні:

  •              виховувати повагу один до одного, почуття відповідальності, уважне відношення до оточуючих;
  •              уміння працювати в команді.

Місце проведення: шкільна концертна зона.

 

Необхідний інвентар:

3 караоке мікрофони, 3 портативні переносні колонки, 3 флешносії, музичний центр, популярні дитячі музичні композиції, караоке композиції,  українські народні пісні  3 ватмани і набір фломастерів, 3 коробки-скриньки для подарунків дітям, монети.

 

 

 

 

 

Хід квесту-гри.

Кожна команда отримує маршрутну карту квест-гри, з позначками на ній станцій.1. «Караоке», 2. «Танцювальна», 3. «Вгадай мелодію»,                         4. «Образотворча», 5. «Народні пісні»,  6. «Тренди Тік - Току» .На кожній станції діти виконують завдання музичного квесту.  Після успішного виконання цього завдання команда переходить на наступну станцію. На кожній станції є відповідальний, який пояснює,  оцінює завдання та якість.

Після проходження  всіх станцій з завданнями, командам необхідно зібрати монетки-ноти. Виконавши всі музичні завдання і зібравши ноти, команда повертається на лінію старту. Кожна команда отримує скриньку з призом.

1станція – «Караоке».

Завдання –  виконати пісню в караоке-мікрофон (можна декілька пісень) під задану фонограму. Діти прослуховують музичну композицію, радяться і визначаються, виконують пісню. Відповідальний оцінює виконання пісні і дає команді монетку-ноту. Після отримання монети команда рухається на наступну станцію.

2 станція – «Танцювальна».

Завдання –  виконати  рухи танцю під задану мелодію. Діти прослуховують музичну композицію, радяться і визначаються впродовж 3 хвилин, які рухи танцю обрати. Відповідальний за «станцію» оцінює танцювальний номер і дає команді монетку-ноту. Після отримання монети команда рухається на наступну станцію.

3 станція – «Вгадай мелодію».

Завдання – прослухати маленький музичний відрізок мелодії пісні. Діти прослуховують музичну композицію, радяться і визначаються, називають назву пісні яка прозвучала. Відповідальний оцінює виконання завдання і дає команді монетку-ноту. Після отримання монети команда рухається на наступну станцію.

4 станція – «Образотворча».

Завдання –  прослухати музичний етюд намалювати груповий малюнок.

Домовившись про тему малюнка,  діти малюють задуману композицію (при необхідності педагог може намалювати контур олівцем.) Відповідальний за «станцію» оцінює малюнок, що вийшов, і дає команді монету. Після отримання команда рухається далі.

5 станція – «Народні пісні».

Завдання – прослухати вступ української народної пісні (можна декілька)  і заспівати. Діти прослуховують музичну композицію, радяться і визначаються, називають назву пісні яка прозвучала , співають акапельно. Відповідальний оцінює виконання завдання і дає команді монетку-ноту. Після отримання монети команда рухається на наступну станцію.

6 станція – «Тік – Ток ».

Завдання – виконати  рухи тренду під задану мелодію. Діти прослуховують музичні тренди, радяться і відтворюють рухи танцю. Відповідальний за «станцію» оцінює танцювальний номер і дає команді монетку-ноту. Зібравши всі монети-нотки команди повертаються на сцену. Вітання команд з успішним проходженням квесту. Обмін враженнями. Вручення сюрпризів. Дискотека для всїх.

 

 

 

Комунальний заклад

« Матвіївська загальноосвітня санаторна школа – інтернат I-III ступенів »

Запорізької обласної ради

 

 

 

 

 

 

КВЕСТ-ГРА «Музичний калейдоскоп»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь:

Людмила Тихоновська

«спеціаліст

педагогічне звання

старший вихователь»

 

 

 

 

 

 

 

Матвіївка 2022р.

docx
Додано
5 січня 2022
Переглядів
3783
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку