Пошуки скарбів
МЕТА: формувати у дітей вміння дотримуватися правил колективної гри: виховувати у дітей почуття товариськості, бажання прийти друзям на допомогу, шукати вихід з проблемних ситуацій; розвивати інтерес і допитливість учнів, рухову активність; виховувати любов до природи.
ОБЛАДНАНЯ: пляшка, лопата, корабель, малюнок якоря, кошики і шишки, повітряні кульки з рибкою, нитки для створення павутиння, малюнок павука, ящик з шоколадними монетами, музичний супровід, Інтернет ресурси.
ХІД ГРИ
Влітає папуга.
Знайти пляшку старого пірата Флінта.
Обрати помічника капітана.
Потрібно пройти по мотузці і не впасти (не зійти з
неї). Ступні ставити - строго п'ята до шкарпетки! »
(Розтягнути по землі мотузку і запропонувати дітям пройти по ній.)
Завдання від пірата Флінта.
Знайдіть те, що утримує корабель на місці.(Якір)
(малюнок якоря скотчем прикріпити на дерево)
Будь який пірат вміє метати ядра від гармат.
«Метання ядер» (шишки в корзинки).
У морях батао рибок. Чосто вони приховують таємниці.
У пошуках скарбів пірату знадобиться кмітливість.
Особливо на суші.
(На передодні вивчити пісню «Не забудь»)
Пірати люблять весело проводити час.
«Не забудь!»
https://www.pisni.org.ua/songs/6269144.html
(я дам підказку) :
Сидить у куточку і тче сорочку. Пірати пройдуть цю сорочку дружно, щоби дістати підказку.
(напередодні наплутати павутиння з ниток)
Лише павук сховає скарб.
Нагорі на дереві ключ від замка. Скарби вже близько….
Творчіть – фортеця. Танець - ключ від неї.
ПІДСУМОК: