Презентація.«Інтелект України»: плюси та мінуси науково-педагогічного проєкту (з власного досвіду)

Про матеріал
З огляду на власний досвід, висвітлені переваги (плюси) та недоліки (мінуси) науково-педагогічного проєкту «Інтелект України». Вказано на особливості навчального процесу по програмі даного проєкту. Матеріал може бути корисним для вчителів початкової школи, які набирають дітей для навчання в проєктних класах.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Інтелект України»: плюси та мінуси науково-педагогічного проєкту (з власного досвіду) Резнік Олександра Антонівна – вчитель початкових класів Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа №112» Дніпровської міської ради Дніпро 2021 *

Номер слайду 2

Опис документу: З огляду на власний досвід, висвітлені переваги (плюси) та недоліки (мінуси) науково-педагогічного проєкту «Інтелект України». Вказано на особливості навчального процесу по програмі даного проєкту. Матеріал може бути корисним для вчителів початкової школи, які набирають дітей для навчання в проєктних класах. *

Номер слайду 3

На сьогодні Міністерством освіти і науки України схвалені для використання в закладах загальної середньої освіти такі освітні програми: НУШ-1 (науковий керівник Савченко О.Я.); НУШ-2 (науковий керівник Шиян Р.Б.); «Інтелект України» (науковий керівник Гавриш І. В.); Програма за педагогічною технологією «Росток» (автор Пушкарьова Т. О.); «Світ чекає крилатих» (науковий керівник Цимбалару А. Д.); Програма початкової освіти за вальдорфською педагогікою (автори Косенко Д. Ю. та Мезенцева О. І.); Програма за системою розвивального навчання Д. Б. Ельконіна, В. В. Давидова та інших (автори Старагіна І. П., Захарова Г. М. та інші). *

Номер слайду 4

Освітня програма Всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Інтелект України» на сьогоднішній день, після масштабного реформування освіти в Україні, що розпочалося декілька років тому, є : ретельно продуманою, - експериментально перевіреною, якісною і ефективною. *

Номер слайду 5

Навчання за програмою «Інтелект України» є прогресивним і ефективним завдяки: 1. Продуманості Детально і ретельно продуманий зміст кожного уроку; Системно вибудувана структура програми навчання; Нестандартна технологія подачі навчального матеріалу. 2. Інтегрованості Навчання за програмою є максимально інтегрованим. Посилено застосування  міжпредметних зв’язків. 3. Результативністі Високий рівень знань; Набуття навичок користуватися своїми знаннями та вміння використовувати отримані знання в реальному житті. *

Номер слайду 6

Особливості програми «Інтелект України»: В програмі достатньо української мови, математики, а найбільше – нестандартних (інтегрованих) уроків, які сприяють кращому розумінню, глибині та міцності знань *

Номер слайду 7

Інтеграція суттєво покращує навчання тому що, коли діти аналізують якийсь об’єкт або явище під різними кутами зору одночасно (і з точки зору математики, і мови, і природи чи інших навчальних предметів), то: учні отримують більше знань; вивчення перестає бути механічним; а головне : Діти розуміють, як отримані знання можна застосувати в житті. *

Номер слайду 8

По всім навчальним предметам кожного місяця учням надається новий комплект зошитів Разом з добре ілюстрованими робочими зошитами, які розраховані на тиждень, надсилаються також зошити для тренувальних вправ, за допомогою яких діти можуть закріпити набуті знання. *

Номер слайду 9

Приклад одного із уроків математики: 1-й клас, 4-й тиждень *

Номер слайду 10

Математика: 1-й клас, 4-й тиждень (продовження) *

Номер слайду 11

Особливості програми «Інтелект України»: Програма розроблена таким чином, що не лише зберігає, а й збільшує інтерес дітей до навчання. Подача та засвоєння навчального матеріалу, систематизація, узагальнення та закріплення знань проводиться у новій нестандартній формі. Завдяки великій кількості спеціально розробленій наочності та відеоматеріалам, зображеним на плакатах і телеекрані, об’єкт вивчення стає доступним, цікавим і більш захоплюючим; діти швидше і краще розуміють як виконувати те, чи інше завдання, а за допомогою системи спеціальних вправ розвивають пам’ять, увагу, дивергентне та критичне мислення. *

Номер слайду 12

Використання казкових героїв робить процес пізнання цікавим, захоплюючим, викликає в учнів бажання, граючись, продовжувати засвоювати знання Діти не просто бавляться і заодно навчаються, а перш за все – старанно навчаються, граючись. *

Номер слайду 13

Освітній процес здійснюється відповідно до робочих навчальних планів, розроблених авторами проєкту Процес навчання включає різні форми – це, як самостійна робота учнів, що спонукає дітей до активної діяльності (зокрема: завдання-змагання з математики «Великі перегони», а також «Зоряні перегони», які виконують учні в кінці уроків «Я пізнаю світ»), так і спільну діяльність при роботі в парах, трійках, малих і великих групах *

Номер слайду 14

* * Темп засвоєння навчального матеріалу Рівень знань (комптентностей) 1 клас 2 клас 3 клас 4 клас Час Рівень знань після закінчення 3-го класу після закінчення 2-го класу після 1-го класу При навчанні проектних класів – стабільний; при навчанні по іншим програмам – повільний в 1-2 і прискорений в 3-4 класах – «Інтелект України» – інші програми Рівень знань (компетентностей) після закінчення 4-го класу

Номер слайду 15

Про ефективність проєкту свідчать успіхи учнів Мої першокласники в 2020/2021 навчальному році прийняли участь у зимовій та весняній олімпіадах на освітніх порталах «На урок» та «Всеосвіта» і, завдяки набутим знанням, зайняли призові місця: А ось що говорить директорка іншої школи міста Дніпра, яка має багаторічний досвід навчання учнів по освітній програмі проєкту «Інтелект України»: «При переході у середню школу всі випускники початкової школи на кінець року складали державну підсумкову атестацію з української мови, читання та математики. Найкращі результати з математики і читання показали чотирикласники проектного класу...» Джерело інформації: https://dp.vgorode.ua *

Номер слайду 16

* * Недоліки проєкту «Інтелект України»: для дітей: щоб легше виконувати завдання у швидкому темпі при опануванні знань по програмі проекту, учням необхідно мати достатній рівень готовності; для вчителів: програма вимагає постійного зростання професійної майстерності (вчителі повинні мати високий рівень освіченості, прагнення до самоосвіти, зобов’язані пройти спеціальні навчальні курси); для батьків: програма є комерційною (учбові матеріали і деяке технічне обладнання закупаються за рахунок батьків).

Номер слайду 17

* В И С Н О В К И 1. Програма проекту «Інтелект України»: продумана, системно вибудована, логічна і послідовна, апробована (експериментально перевірена роками), а головне – якісна і результативна. 2. Навчання в початкових класах за програмою проекту «Інтелект України» дає учням знання та навчає умінню використовувати їх в реальному житті, робить дітей розумними, розсудливими, творчими, а також закладає міцний фундамент для подальшого всебічного розвитку кожного учня як особистості з високим рівнем інтелектуальних здібностей. *

Номер слайду 18

Завершую цитатою: « Діти не навчаються, якщо просто сидять і слухають. Вони повинні говорити про те, що вони вивчають, рефлексувати та зіставляти нові знання з попереднім досвідом. Те, що ви викладаєте, має стати частиною самих учнів» – Стівен Ерман, University of Meryland *

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Папахіна Людмила
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
70173
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку