Квест-гра «Знання-це скарб, а вміння вчитись-ключ до нього»

Про матеріал
Дати дітям уявлення про те, що у школі здобуваються знання, необхідні всім людям у житті, і що знання — це великий і неоціненний скарб, який робить людину сильною, а вміння вчитися — це той ключик, який відкриває скарб і дає людині світло. Розвивати пізнавальні інтереси. Виховувати пова¬гу до школи та її правил. Дати дітям уявлення про те, що у школі здобуваються знання, необхідні всім людям у житті, і що знання — це великий і неоціненний скарб, який робить людину сильною, а вміння вчитися — це той ключик, який відкриває скарб і дає людині світло. Розвивати пізнавальні інтереси. Виховувати пова¬гу до школи та її правил.
Перегляд файлу

Фон для стенда с картинками — Все для детского сада 

 

 

 

К вест-гра

для учнів

початкових класів

«Знання-це скарб,

а вміння вчитись-ключ

до нього»

 

 

 

 

 

 

 

Мета: створити атмосферу невимушеної зустрічі, формувати вміння виловлювати власну думку,  виконувати завдання самостійно та у групі, колективі; сприяти формуванню добрих відносин між дітьми в класі, створенню дружнього дитячого колективу; розвивати уміння дітей спілкуватися та підтримувати товариські стосунки, співпрацювати, слухати; закріплювати знання учнів про нашу державу – Україну; формувати національну свідомість школярів; виховувати патріотів рідної держави, повагу до її символів, любов до рідного краю.

 

 Хід квест-гри

  • Говорити правду
  • Сміятися над невдачами

А      як повинен жити дружній клас? ( весело, цікаво, незвично

і т.д.). Ви цього бажаєте? Ви про це мрієте?

 

Зупинка «Музична» 1. Звучить пісня «Шкільна пісня», діти заходять до класу під музику і рухаються потягом разом із вчителем, потім займають місця за партами.

  • Слово вчителя.

Ось перший  дзвінок нам подав усім сигнал.

Час працювати для школяриків  настав.

Усі дружно посміхніться, то ж часу не гаймо,

А весело та цікаво подорожувати починаймо!

До нашого класу заглянуло сонечко на мить,

Дуже сумно, що  швидко час так  біжить.

Але ми згуртувались, бо до мандрівки кличе нас,

Наш найкращий у світі 2  клас!

Любі мої діти! Я надзвичайно рада знову бачити всіх вас у нашому затишному класі. Дуже швидко промайнули літні канікули і ми знову зібралися разом! Впізнати вас було дуже важко , адже всі ви підросли, подорослішали і стали ще кращими. Сьогодні у  школі, у класі дуже багато квітів. Вони додають усім  святкового настрою, в дзвіночок на святковій лінійці проголосив про початок нового навчального року. Я вітаю всіх вас з цим святковим днем. Зичу вам здоров’я, натхнення, цікавих уроків  та справжніх друзів поряд з вами. Бажаю кожному підкорити нові вершини знань, зустріти  надійних друзів та досягти омріяної мети! Сьогодні ми з вами проведемо урок у формі квесту за темою «Знання-це скарб, а вміння вчитись-ключ до нього»   

Кожен із вас отримає ключик для того, щоб потрапити на наш квест і розпочати мандрувати країною Знань.

  • Якими  ж ви будете сьогодні на  нашому уроці?

 К – кмітливими,

 В – веселими,

 Е – енергійними,

 С – старанними,

 Т – творчими.

Готові до подорожі зупинками?Почали.

Зупинка 

«Розкажу про літо все»

-    Сьогодні  Ви прийшли до класу,  переповнені гарних спогадів і з нетерпінням хочете поділитися своїми враженнями, як ви провели літні канікули.

В школу знову повернулись,
У вас канікули пройшли,
Ми зустрілись, посміхнулись
Розкажіть-но, де були?

 

(Діти по колу розповідають про своє літо лише за допомогою трьох слів. Наприклад, моє літо – це друзі, парк, море.)

 

Зупинка 

«Консервування найкращих спогадів про літо»

Вчитель:  Не тільки фотокартки можуть зберегти ваші найкращі моменти вашого відпочинку. Пропоную вам зберегти свої  спогади  за допомогою малюнків. Прошу вас намалювати  за що ви любите літо.  ( Діти на окремих аркушах малюють найцікавіші миті літа, згортають у трубочку і кидають у капсулу, яку вчитель « консервує». Капсула(прозора пластикова коробка) залишається у класі і учні матимуть змогу переглядати  її час від часу)

 

 

Зупинка  «Це мій кращий друг і я!»

Якщо відповідь про вас, промовляємо хором враз:

«Це все я, це все я, це  мій кращий друг і я»

Якщо ні-то мовчимо і тихенько сидимо.

А тепер почнімо  грати – треба вам відповідати.

Рано – вранці хто піднявся?

А хто сонечку всміхався?

Хто веселий і бадьорий кожен день іде до школи?

Хто з вас працею своєю прикрашає дім і клас?

Хто приходить зранку в клас із запізненням на час?

 Хто  уміє берегти ручки, зошити й книжки?

А хто граючи в футбол у вікно заб’є нам гол?

Хто веселу вдачу має і усім допомагає?

 

Вчитель.  Відповіли ви чудово, отже, вирушаємо  далі в  дорогу.

 Я думаюю, що під час  довготривалого карантину та літніх канікул ви не забули той матеріал, який вивчали в попередніх класах.

Тому зараз з вами трішки зосередимось і вирушаємо на зупинку  «У світі загадок»

Зупинка  «У світі загадок»

 

Великий будинок в селі стоїть,
Та завжди, як вулик бджолиний, шумить.
Як чаша, він повний знаннями,
Ласкавий будинок цей з нами.  
(Школа)

 

 

Він великий, світлий, чистий

Сяють вікна променисто

Парти в три ряди стоять

Діти вчаться тут чудово

Хто вгадав уже із вас

Ну звичайно, це - ….(наш клас)

 

Біла грядка –
Чорні зернятка.
Посіяла по порядку
Та й маю загадку.
Хто зернятка знає,
Той відгадає.
(Аркуш, літери)

 

Я негарно написала,
А вона усе злизала.
Олівців моїх сусідка,
Ця вертлява-буквоїдка.
(Гумка)

 

Хутко стрибне на папір,
І, хоч вір, а хоч не вір,
Враз напише нове слово.
Ось і речення готове.
Вправно пише у руці,
Бачать всі старання ці.
(Ручка)

Дерев'яний та довгенький,
Маю носик я   гостренький.
На білому слід лишаю
І всіх діток потішаю.
(Олівець)

 

Всім про все вона розкаже
І малюночки покаже.
Усіх розуму навчить,
Хоч сама завжди мовчить.
(Книга)

 

-Що ти, донечко, шепочеш?
І чому це ти не спиш?
- Я, матусю, спати хочу,
Але треба вивчить …
(Вірш)

 

Книжечки маленькі,
Аркуші біленькі.
В них вчимося ми писати,
І складати, і віднімати.
(Зошит)
На уроках, в книжці, в школі
Почерпнеш ти їх доволі.
І назавжди у житті
Стануть друзями тобі.
(Знання)
А у мене є торбинка,
Зошитам й книжкам хатинка,
Ще й пенал туди кладу,
Як до школи я іду.
(Ранець)

Учитель: Молодці, не забули, що необхідно для работи на уроках.

 

Зупинка «Фізкультхвилинці час настав»

       - А зараз пропоную стати в коло і виконати невеличку руханку.

В цьому класі друзі всі. ( Тричі плескають у долоні )

Я і ти, і ми, і ви.

Руку дай тому, хто зліва.

Руку дай, тому, хто справа.

Ми – шкільна сім'я.

В цьому класі друзі всі.

Посміхнись тому, хто зліва.

Посміхнись, тому, хто справа.

Ми – одна сім'я.

 

  • Ви мої найкращі  діти, як уміють з усіма дружити.

У давнину український народ називали чудовим словом «добричі», тому що вони мали добру вдачу, були чуйні, ні з ким не ворогували, не нападали, бо жили з того, що давала їм матінка-земля. І дітей своїх так

виховували: поважати один одного, вміти  в чомусь поступитися, не сваритися, жити в мирі і злагоді. Багато років промайнуло з того часу, але цей звичай не забувають у наших сім'ях. У злагоді і мирі ми маємо  жити у нашій найкращій учнівській родині,  а також в любій, рідній країні.

  • Подумайте і скажіть, яким повинен бути справжній друг?

Починає вчитель.

  • Справжній друг – це той, хто має добре серце (передає серце учню і так по черзі).

Діти сідають за парти, бо їх чекає наступна зупинка.

Зупинка  "Правила дружби"
Класний керівник: А як ви думаєте, що треба для того, щоб клас був дружним? (Діти відповідають).Спробуємо  спільно з вами визначити, що серед друзів

 може бути дозволено, а що має бути заборонено (На дошці правила).

Дозволено

Заборонено

  • Допомогати один одному.
  • Говорити неправду.
  • Радіти успіхам однокласників.
  • Заздрити .
  • Підтримувати в скрутну хвилину.
  • Радіти горю іншої людини
  • Хвилюватися за невдачі.
  • Кривдити і давати образливі клички

 

      - Зараз всі разом заспіваємо пісеньку про дружбу.

Взаємоповага, чуйність, ввічливість — неодмінні ознаки дружного класу. Неприпустимі в класі образливі прізвиська, непристойні жарти, неповага до дівчат, грубість у взаєминах. Дружбу можна легко зруйнувати грубими, недоречними жартами. Вам ще доведеться крокувати з класу в клас пліч-о-пліч. Перед вами буде виникати безліч проблем, але я хочу сподіватись, що ви пронесете у своїх серцях довіру до людей, добро, уміння дорожити дружбою.

Якщо дружить увесь клас,

Успіх буде повсякчас.

Все вам легко удається,

Весело усім живеться.

  • Впевнена, що кожен з вас може називатися – справжнім другом. А наш ___ клас – найдружніший клас у світі!
  •  У всі часи в усіх народів дружба вважалась великою цінністю. Українці завжди цінували цю чесноту в людських стосунках.
  • А хто такі українці?
  • Що ви можете розповісти про нашу неньку Україну.
  • Вправа «Мікрофон» - «Що я знаю про Україну?

     -    Як багато ви знаєте про країну. А чи все, зараз перевіримо на наступній зупинці.

Зупинка «Ми –патріоти»

Кожен патріот добре знає історію та традиції свого народу. Спробуємо

свої сили та дамо відповіді на запитання вікторини.

  1. Без верби і калини … (нема України)
  2. Столиця України….(Київ»
  3. Україну омивають такі моря….
  4. Слово не горобець…(вилетить не спіймаєш)
  5. Птицю пізнати по пір'ю, а людину …(по мові).
  6. Ранні пташки росу п’ють …(а пізні сльози лють)
  7. Можеш вибирати друзів і дружину, вибрати не можна тільки…(Батьківщину)
  8. Праця годує, а…(лінь марнує)
  9. Гостре словечко …(коле сердечко)
  10. Хочеш їсти калачі, …(не сиди на печі)
  11.  На сонці тепло , а біля матері... (добре).
  12. У дитини заболить пальчик , а у мами... (серце).
  13. Не одежа красить людину, а добрі... (справи).
  14.  Пташка красна своїм пір‘ям, а людина... (знанням)
  15. Друга шукай, а знайдеш... (тримай).

 

 

Зупинка «Наші плани на цей рік»

Планування діяльності на новий навчальний рік . Створення проєкту-колажу.

( Кожна група отримує набір слів, серед яких повинна обрати лише ті , які відповідають навчальній діяльності. Вирізані слова діти кріплять на ватман)

Читати               писати

гратися              досліджувати

розв’язувати          пустувати

рахувати                  бавитися

співати                     битися

дружити                  сваритися

вчитися                   конструювати

малювати                поважати

 

Зупинка «Долонька мрій та бажань».

У кожного з вас є свої мрії та побажання на цей навчальний рік. У вас на партах лежать долоньки  , на яких ви маєте можливість написати свою мрію і прикріпити до нашої  карти України. Діти пишуть свої мрії і прикріплюють до картки, озвучуючи.

Зупинка  «Струмок побажань».

Усі діти встають, беруться за руки, заплющують очі. Вчитель передає струмок позитивного настрою, потискаючи правою рукою ліву руку сусіда. Струмок має пройти колом. Коли діти тиснуть долоні один одному, вони мають побажати щось своєму сусіду.

  • Ось ми і опинилися в країні «Знань». Я щиро вас вітаю бажаю вам незабутніх вражень , позитивних емоцій, успіхів в усьому та гарних результатів в навчанні.

Збіг наш урок, як коротка мить.

Дуже швидко час біжить.

Ще попереду у нас багато кроків,

І цікавих, і важких уроків.

Ми зможемо з вами здолати усе,

Успіх у навчанні  усім доля піднесе.

Тож граніт науки вправно здобувайте.

Про знання міцні ніколи не забувайте!

 

docx
Додано
5 листопада 2022
Переглядів
547
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку