Квест «Граматичний марафон» 5-6 класів
Тип заходу: квест
Мета: узагальнити вивчений граматичний матеріал, збагатити словниковий запас учнів, формувати уміння працювати з різними засобами інтерактивних технологій; розширювати світогляд учнів та логічне мислення, формувати та розвивати комунікативні компетенції; виховувати почуття ввічливості, культуру спілкування та колективної праці, позитивне ставлення та інтерес до вивчення аглійської мови.
Обладнання: мобільні телефони, картки з QR-кодами.
Гра розрахована на 2 команди. Команди рухаються за підказками (та виконують завдання зашифроване у QR-кодах). Після кожного виконаного завдання, учням нараховуються бали відповідно до кількості правильно виконаних завдань
Хід заходу
1 етап – підготовчий.
1) вчитель створює або підбирає завдання з теми;
2) генерує код завдання (https://app.qr-code-generator.com/ ),
3) розробляє маршрутні листи;
4) розміщує коди у шкільних приміщення, так, щоб учні могли відшукати задане слово та «зчитати» код, який дає змогу учням перейти до онлайн завдання, виконати його та отримати максимальну кількість балів.
2 етап – виконання квесту. Клас діляться на 2 команди. Вчитель дає інструктаж та роздає маршрутні листи. Гра починається.
3 етап – заключний. Учні демонструють виконані завдання. Після чого підраховується загальний бал та підводяться підсумки.
1 команда |
|
2 команда |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|