Квест із зарубіжної літератури "Найголовнішого очима не побачиш" побачиш"

Про матеріал
Урок-квест із зарубіжної літератури «Найголовнішого очима не побачиш» (за твором А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц»). Гра складається з шести етапів, що містять завдання за матеріалами твору. Під час квесту учні вчаться працювати в команді та швидко і чітко формулювати відповіді на поставлені запитання. Під час роботи вони роблять висновки, чому ж вчить їх притча-казка.
Перегляд файлу

Квест із зарубіжної літератури

«Найголовнішого очима не побачиш»

(за твором А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц»)

 

Мета:

- створити атмосферу здорової конкуренції;

- узагальнити та закріпити набуті знання за прочитаним твором зарубіжної літератури;

- сприяти розвиткові творчих здібностей учнів;

- виховувати любов до художнього слова та літератури;

- формувати уявлення дітей про життєві цінності.

 

Обладнання: книги (їх електронний варіант) з текстом твору, картки із завданнями (або ж завдання на комп'ютері), речі героїв (шарф, корона, капелюх, ліхтар, книга та пляшка), аудіозапис пісні гурту «НеДіля» «Екзюпері», зірки-нагороди.

Організаційний момент: (Місце проведення –класна кімната) Доброго дня, діти! Сьогодні урок незвичайний – урок-мандрівка. Пропоную закрити очі і на мить уявити себе на космічному кораблі серед мільйонів зірок і планет. Супроводжуватиме нас в цій подорожі герой твору Антуана де Сент Екзюпері Маленький принц. Наша місія дуже відповідальна! І наприкінці кожен з вас отримає скарб. А який – поки що таємниця.

Хід гри

1. Перша планета.

«Станьмо картографами!»

Учитель: Щоб дістатися до останньої точки нашого маршруту, потрібно мати карту. Готової, на жаль, немає. Тому створити ви її повинні самі. Ми знаємо, що під час своєї подорожі Маленький принц відвідав 7 планет. А чи пам'ятаєте ви, кого він там зустрів? Пригадуємо і малюємо по черзі планети, на яких побував головний герой. Це і буде наша карта!

(Команди малюють схеми, на яких Маленький принц спершу зустрічає короля, далі – честолюбця, п'яницю, ділову людину, ліхтарника, георгафа і нарешті потрапляє на Землю. Ті учні, які впоралися із завданням, переходять до виконання іншого. Команда-переможець отримує «зірку».)

2. Друга планета.

«Давайте познайомимося!»

Учитель: Отже, перша команда уже на планеті, де живе король. Ваше завдання: знайти в тексті казки-притчі цитати, що характеризують цього героя. Їх має бути не менше трьох. Маєте 5 хвилин. Працюємо колективно.

А тим часом вас наздоганяє друга команда. Характеризуємо честолюбця, використовуючи цитати.

(Учні заповнюють заздалегідь створені таблиці, де в першій колонці ім'я героя, в другій – цитати. Після закінчення, ставлять відмітку про виконання на своїй карті. Найшвидша команда одержує «зірку».)

3. Третя зупинка.

«Планета загублених речей»

Учитель: Наш квест триває. З кількома героями ви уже познайомилися. А от на планеті п'яниці халепа: тут хаотично розкидані якісь речі. Згадуємо слова Маленького принца: «Прибрався сам – одразу ж прибери свою планету!». Тож швиденько наводимо лад і рухаємося далі.

(Маємо шарф, корону, капелюх, ліхтар, книгу та пляшку. Учні знаходять на картках імена героїв, яким належать ці речі.)

4. Четверта планета.

«Що ти про мене знаєш?»

Учитель: Знайомтеся! На планеті, куди потрапляє перша команда, живе ділова людина. Команда, яка трохи запізнилася, знайомиться з ліхтарником. Завдання: розповісти, чим займається житель планети, охарактеризувати його, підтвердити свої слова цитатами із твору.

(Ліхтарник та ділова людина – заздалегідь підготовлені учні. Учасники розповідають кожному з них, що їм відомо з твору. За правильні коментарі оримують «зірки» від жителів планет.)

5. П'ята планета.

«Лист собі дорослому»

Учитель: А зараз планета географа. Чуєте, тут звучить пісня. Слухаємо і надихаємося на наступне завдання. (Звучить пісня гурту «НеДіля» «Сент Екзюпері») «Усі дорослі колись були дітьми, але мало хто з них про це пам'ятає». Маєте 7 хвилин, щоб написати лист-пам'ятку собі дорослому за мотивами твору А.де Сент Екзюпері. Тож чому дорослим варто повчитися у малечі?

6. Шоста планета.

«Бачить одне лиш серце. Найголовнішого очима не побачиш»

Учитель: Наш квест завершується. Нарешті ми дісталися на планету Земля. Саме тут ви можете здобути скарб, який дарує нам сам письменник. Це та мудрість, що закладена в притчі-казці. Зараз кожен учасник команд по черзі продовжує речення «Я навчився у Маленького принца...». Умова: не повторювати те, що говорили попередні учні, та формулювати свою думку чітко. За кожен правильно названий урок – «зірка».

Підсумки гри.

Учитель: Любі діти-мандрівники! От і закінчився наш квест. Команда, яка здобула найбільше зірок, і перемогла в нашому квесті. Але усі ви молодці. Пам'ятаєте: Найголовнішого очима не побачиш! Тому найбільша перемога – це мудрість, яку ви почерпнули, перечитавши «Маленького принца». Сподіваюся, він навчив вас любити, дружити і бути відданим. І завжди довіряти своєму серцю! Дякую вам за цікаву мандрівку!

docx
Додано
26 січня 2021
Переглядів
725
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку