Квест " Країна Кохання"

Про матеріал
 Познайомити учнів історією виникнення Дня Валентина та особливостями його святкування;  розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки;  розвивати допитливість, уміння висловлювати свої почуття;  виховувати повагу і любов до ближніх;  вміння вчитися: розвивати вміння під керівництвом учителя визначати мету роботи і план її виконання;  соціальної і громадянської: вдосконалювати уміння ефективно та конструктивно працювати в команді на результат;  загальнокультурної: формувати навички побудови взаємних стосунків на толерантній основі;
Перегляд файлу

 Квест « Країна Кохання»

      Мета:

  • познайомити учнів історією виникнення Дня Валентина та особливостями його святкування;
  • розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки;
  • розвивати допитливість, уміння висловлювати свої почуття;
  • виховувати повагу і любов до ближніх;
  • вміння вчитися: розвивати вміння під керівництвом учителя визначати мету роботи і план її виконання;
  • соціальної і громадянської: вдосконалювати уміння ефективно та конструктивно працювати в команді на результат;
  • загальнокультурної:  формувати навички побудови взаємних стосунків на толерантній основі;

Обладнання: музичний супровід, плакати для фотозони, малюнки для оформлення дошки, презентація, маршрутні листи,  картки із завданнями,  картки із ключовими словами, валентинки «Переможець квесту».

Правила квесту:  чотири команди отримують маршрутні листи. Кожна команда проходить певну кількість станцій відповідно маршрутного листа. Якщо квест проводиться у класі (у вигляді групової роботи, що актуально в нинішній ситуації), то оцінює роботу команд учитель, а якщо діти рухаються станціями, то – асистенти вчителя.              За кілька днів до квесту проводиться поділ на команди. Кожна команда придумує собі назву.

Ідея квесту: квест проводиться у вигляді подорожі країною Кохання. Під час мандрівки учасники зустрічаються з різними казковими героями, які потребують допомоги.

На кожній станції команда проходить випробовування, допомагаючи героям подолати ту чи іншу проблему, яка заважає їх щасливому коханню. За кожне виконане завдання команда отримує слово-підказку.

Подолавши всі перешкоди, учасники потрапляють на станцію «Все починається з коханням», де вставляють ключові слова у вірш.

Переможцем квесту стає команда, яка правильно вставила слова  у вірш  та  набрала найбільшу кількість балів.

Команда - переможець отримує Валентинки «Переможець квесту» (можна підготувати маленькі подаруночки), решті учасників також отримують Валентинки.

Маршрут:

І станція – «Розбите серце»

ІІ станція – «Стріли  Амура»

ІІІ станція – «Загадкове кохання»

ІV станція – «Лабіринти кохання»

V станція – «Страшне закляття»

VІ станція – «Романтичне побачення»

VІІ станція – «Все починається з кохання»

Місце проведення: приміщення школи.

Час проведення: 45 хвилин.

І. Вступна частина

Вчитель:

Доброго дня, учасники квесту.  

Сьогодні 14 лютого. У всьому світі святкують день Святого Валентина.

Пропоную усім разом заспівати пісеньку «Валентинки».

Хто ж такий Святий Валентин?

Перегляньте відео про Валентинів день та про  те, як його святкують.

Відео «Валентинів день» .

І ми сьогодні приєднаємося до цього прекрасного свята і вирушимо у країну, де панує кохання.

Під час подорожі ви виконуватимете різні завдання. За кожне завдання отримаєте слова – підказки. На останній станції ці слова вставите у вірш. Та команда, яка правильно вставить слова і набере найбільшу кількість балів і стане переможцем.

Прошу капітанів команд представити свої команди та отримати маршрутні листи.

ІІ. Проведення гри

Презентація «Назви станцій» .

Вчитель: Запрошую вас у казкову країну Кохання. Слайд 1

І станція «Розбите серце» Слайд 2

Вчитель:

Слайд 3

На першій станції  вас Попелюшка зустрічає.

Як далі жити вона не знає!

Коли була на балу, то принца зустріла.

Ця зустріч дівчині серце розбила.

 Пам’ятаєте, як Попелюшка на балу зустріла чарівного принца. Вони з першого погляду сподобалися одне одному і покохали. Але, Попелюшка змушена тікати, інакше принц би побачив не прекрасну дівчину, а бідне замурзане дівчисько.

Коли  бігла, то загубила кришталевого черевичка. І тепер принц їздить по всьому королівству і шукає її. Та, на жаль, ніяк не знайде. А вже пройшло стільки часу?

Прошу вас поєднайте дві половинки розбитого серця, вкажіть шлях принцові.

Пам’ятайте, що на виконання цього завдання у вас буде 2 хвилини, за кожне правильно поєднане сердечко ви отримаєте 1 бал. Якщо справитесь достроково, то ще 10 балів. А ще я дам вам ключове слово, яке в знадобиться на останній станції.

«Розбите серце» (поєднати частинки прислів’я) 

Частини прислів’їв записані на різних частинках серця і перемішані.

 Вчитель або асистенти вчителя оцінюють роботу команди і виставляє відповідні бали.

Вчитель:

Молодці, ви із легкістю справились із завданням. Ваша допомога неоціненна, адже принц вже знає, де знайти Попелюшку і дуже скоро  вони зустрінуться.

 А за це, я даю слово, яке вам допоможе. Слово «кохання» .

ІІ станція «Стріли Амура» Слайд 4

 Вчитель:

Слайд 5

А ось Амурчик – крилатий божок.

Усіх закоханих він вірний дружок.

Лук і стріли  хлопчина має.

Ними у людські серця вціляє.

Чим більше сердець вразять стріли Амура, тим більше буде закоханих і щасливих людей.

  Та в нього дуже багато роботи, і все не встигає. Тому просить вашої  допомоги.

Вам необхідно ребуси розгадати

та казкових героїв упізнати,

а потім їх у пари поєднати.

За кожен правильно розгаданий ребус ви отримаєте 2 бали, максимально 10 балів. А також ще по 2 бали за кожну правильно поєднану пару.

Ребуси та зображення казкових героїв .

Спочатку діти розгадують ребуси, потім вчитель дає картинки із зображеннями цих героїв. Діти повинні їх об’єднати у пари.

Вчитель:

 Дякую, діти, вам за допомогу. Ви зробили щасливими велику кількість людей. В їхньому серці поселилося дивне почуття – кохання.

 Я хочу вас віддячити і дарую слово-підказку.

Вчитель дає слово «щебетання».

ІІІ станція «Загадкове кохання» Слайд 6

Вчитель:

А ось станція  «Загадкове кохання».

Хочете підказку – виконайте завдання!

Треба загадки вам відгадати,

Тоді ключове слово зможете забрати.

За кожну правильну відповідь  ви отримаєте 1 бал, максимально 10 балів..

Загадки

Асистент вчителя або вчитель оцінює роботу команди та записує відповідні бали у маршрутний лист.

Вчитель:

Ви вдало впорались із завданням. Ось вам ще одне слово.

Вчитель дає слово «знову».

Музична пауза

Вчитель:

Багато закоханих ви вже поєднали,

Немало труднощів разом подолали.

Час прийшов перепочити,

Музичну паузу треба зробити.

Пісня «А ты меня любишь?»

Вчитель може придумати рухи і провести як фізкультхвилинку, або діти танцюють самостійно та підспівують.

Вчитель:

Танцювали ви завзято,

Тож ще одне слово-підказку

Хочу вам я дати.

Вчитель дає слово «кохання».

Бали не виставляються.

ІV станція «Лабіринти кохання» Слайд 8

Вчитель:

Запрошую вас на станцію «Лабіринти кохання».

Не завжди вдається кохання знайти,

Інколи потрібно крізь лабіринти пройти.

Багато труднощів здолати,

Щоб закоханих поєднати.

За це завдання ви отримаєте 10 балів. 

Вчитель:

Молодці, закохані серця зуміли поєднати.

А для вас я підготувала ще одне чарівне слово, яке стане у пригоді на останній станції.

Вчитель дає слово «написання».

V станція «Страшне закляття» Слайд 9

Вчитель:

Слайд 9

А тут царівна вас зустрічає.

Зла мачуха жити їй заважає.

Наклала на неї страшне закляття,

Тільки ви зможете від смерті дівчину врятувати.

Якщо виконаєте завдання,

То царівна не загине і зустріне справжнє кохання.

Для того, щоб зняти страшне закляття,

Вам необхідно слово розшифрувати.

 На виконання завдання у вас буде 5 хвилин. За виконане завдання ви отримаєте 10 балів. Якщо справитесь достроково, то додатково буде нараховано ще 10 балів.

«Страшне закляття» 

Асистент вчителя або вчитель оцінює роботу учасників.

Вчитель:

Я дуже вам вдячна, адже ви врятували  царівну від неминучої смерті,  і скоро вона зустрінеться із своїм коханим-принцем.

 А за це, я  хочу подарувати слово, яке допоможе вам перемогти.

Вчитель дає слово «слово».

VІ станція «Романтичне побачення» Слайд 11

 Вчитель:

Ось ви на станції  «Романтичне побачення»,

Для закоханих воно має велике значення!

І саме в такі радісні моменти,

Зізнаються в коханні та роблять  компліменти.

Кохання – це почуття, яке окрилює людей, робить їх ніжними і радісними, змушує посміхатися, навіть тоді, коли дуже стомилися.

 Кохання називають казковим почуттям, бо воно може творити дива, так як і казка.

Пропоную вам на кожну букву слова «кохання» написати прикметники-компліменти. За кожне слово отримаєте 1 бал. Чим більше компліментів напишете, тим більше балів отримаєте.

«Романтичне побачення»

Асистент вчителя або вчитель оцінює роботу команди та записує відповідні бали у маршрутний лист.

Вчитель:

Молодці, завдання виконали чудово, то отримайте нагороду.

Вчителя  дає слово  «виховання». 

VІІ станція «Все починається з кохання» Слайд 12

Вчитель:

Ось ви уже й на останній станції, яка називається «Все починається з кохання».

 Кохання це велике почуття, яке може охопити кожного, але не всі зможуть відчути справжню силу кохання. Кохати – це значить розуміти кохану людину лише за поглядом, бажання бути поряд.

Ви зібрали всі ключові слова, які повинні вставити і приклеїти у вірш. Якщо ви зробите все правильно, то зможете прочитати чудовий вірш про кохання.

На виконання завдання у вас буде 5 хвилин.

Для виконання цього завдання є 2 аркуші, які вчителю потрібно склеїти. На одній половині написано початок речення, а на другій учні повинні вклеїти слова-підказки

 За виконання цього завдання ви отримаєте 10 балів. Часу вам дається 5 хвилин.

ІІІ. Підведення підсумків гри, нагородження переможців

В кінці квесту капітани здають маршрутні листи. Вчитель з асистентами підраховують бали та визначають переможців.

Нагородження переможців

Вчитель: Ось і підійшов до кінця наш квест. Ви були активними, креативними, творчо підходили до виконання завдань. І я думаю, що Святий Валентин в цьому вам допомагав.

А зараз хочу прочитати рядочки із вірша, який ви склали, про найсильніше і найромантичніше почуття – кохання! Слайд 13

Говорять: "Спершу було слово..."

Вже вкотре повторю я знову:

Все починається з кохання!

Пташок небесних щебетання,

дітей маленьких виховання,

віршів чудесних написання.

Все починається з кохання!

ІV. Рефлексія

- Чи сподобався Вам квест? Що сподобалося найбільше?

-  Що нового дізналися про день Святого Валентина?

 

Використані джерела:

https://uk.wikipedia.org/wiki/День_святого_Валентина

https://www.pravmir.ru/den-svyatogo-valentina-imeniny-bez-imeninnika/

https://sputnik.by/event/20200214/1033109637/istoria-vozniknoveniya-dnya-svyatogo-valentina.html

http://pozdravok.ru/scenarii/prazdniki/den-svyatogo-valentina/

https://www.zavodila-kvest.com/scenariy-i-konkyrsu-v-den-vlyblennux-den-svyatogo-valentina-14-fevralya/

 

 

 

docx
Додано
23 січня 2021
Переглядів
7889
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку