Урок з інтегрованого курсу ЯДС 3 клас НУШ "Чим живляться тварини.Ланцюжок живлення."

Про матеріал
Урок інтегрованого курсу "Я досліджую світ" Тема. Чим живляться тварини? Ланцюжок живлення. Мета: формувати поняття «рослиноїдні», «хижаки» та «всеїдні» тварини; розвивати вміння об’єднувати тварин у групи за способом живлення; складати ланцюги живлення та аналізувати їх; розвивати вміння встановлювати причиново-наслідкові зв'язки та продовжити розвивати навички спостережливості в природі; виховувати бережливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

Урок з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 3 клас НУШ

Тема. Чим живляться тварини? Ланцюжок живлення.

Мета: формувати поняття «рослиноїдні», «хижаки» та «всеїдні» тварини; розвивати вміння об’єднувати тварин у групи за способом живлення; складати ланцюги живлення та аналізувати їх; розвивати вміння встановлювати причиново-наслідкові зв'язки та продовжити розвивати навички спостережливості в природі; виховувати бережливе ставлення до природи.

Обладнання: набір «Шість цеглинок» LEGO, картки з ілюстраціями тварин, конверти з малюнками, таблички з написами, саморобний театр.

Хід уроку

Організаційний момент

1. Привітання.

2.Вправа «Настрій з цеглинками

Покажіть цеглинку, яка відповідає ващому настрою к цей момент.

Актуалізація опорних знань учнів.

1. Вправа «Мікрофон»

-Що таке довкілля?

-Що таке природа?

-Що належить до живої природи?

2.Вправа «Зворотній зв'язок»

Алгоритм

 (Діти беруть цеглини і складають вежу, повторюючи види тварин.)

Наприклад:

Жовта цеглинка – муха.

-Який це вид тварин?

-Які ознаки цього виду тварин?

-Яких ще комах ви можете назвати?

(Таким чином згадали 10 видів тварин)

У природі більше ніж 2 млн. видів тварин. Це багато?

3. Вправа «Визнач свою позицію»

-Чи потрібна різноманітність тварин?

 

 

              

4.Гра «Нагодуй тварину»

Кола Вена

 

 

На основі досліджень та життєвого досвіду робимо висновки.

-Чи однаково харчуються тварини?

(Дитина розміщує зображення тварини у відповідне коло за типом живлення)           

 

 

Результат дослідження полягає у виокремленні трьох груп тварин:

1) група – тварини, що живляться рослинами;

2) група – тварини, що живляться іншими тваринами;

3) група – тварини,що живляться і рослинами, і тваринами.

Яке питання нас цікавить сьогодні? Яка тема уроку?

Робота за новою темою.

1. Стіна слів.

Живлення, ланцюжок живлення.

2. Перевірка результатів дослідження.

Робота з підручником. Вправа «Спрямоване читання».

Завдання перед читанням спонукає до активізації розумової діяльності.

Знайдіть відповіді на запитання:

– Скільки існує  груп тварин за типом живлення?

– Як називають тварин,які живляться рослинами?

– Як називають тварин, що живляться іншими тваринами?

– Яких тварин ми називаємо всеїдними?

3.Фізхвилинка «Танцюємо з тваринами»

4. Складання алгоритму ланцюжка живлення за допомогою цеглинок LEGO.

 Закріплення й систематизація нового матеріалу

1. Об’єднання в групи засобами гри.

«Знайди свою групу»

В учнів листочки з назвами тварин.

Завдання:

 Об’єднайтесь у групи за способом живлення тварин.

Перевірка-голосування цеглинками.

2. Робота в групах.

Складання ланцюжків живлення за допомогою зображень тварин та рослин.

Презентація робіт.

3. Вправа «Фантастичне припущення».

Припустимо, що в світі зникли хижаки!

Які очікувати наслідки ?

У природі є один секрет, який нам допоможуть розкрити наші артисти.

4. Театралізація.

«Казка про дівчинку й чарівну паличку»

 Який можна зробити висновок? (У природі потрібні всі тварини, і все взаємопов’язано. Якщо руйнується якась одна ланка, то руйнується і весь ланцюг живлення. Природу треба берегти!)

Рефлексія

1. Робота в групах. Написання повідомлення людству від імені природи за допомогою цеглинок LEGO       

2. Складання вежі порозуміння.

Якщо вам на уроці було цікаво та зрозуміло – зелена цеглинка, якщо залишились запитання –червона. Складаємо мегавежу.

docx
Додано
24 січня 2021
Переглядів
2562
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку