Квест «Орнітотаун»
Мета: здійснювати екологічне виховання учнів,виховувати бережне відношення до природи, поглибити знання про птахів, удосконалити вміння розпізнавати птахів, формувати любов до орнітофауни України.
Обладнання: фото птахів, картки з назвами птахів, квиток групи.
Ведучій: Уявіть собі , що ви потрапили у інший вимір і опинилися у місті птахів Орнітотауні. Щоб повернутися додому вам потрібно пройти випробування . Ви повинні продемонструвати свої знання стосовно птахів. На кожній зупинці ви набираєте бали і заносите їх у ваш квиток повернення. Отже, почали.
1 зупинка « Анатомічна» Поясніть , що це за органи і навіщо вони птахам :
Кіль
Цівка
Воло
Куприкова залоза
Повітряні мішки
2 зупинка « Чужинець» з переліку органів виберіть ті які не належать птахам.
Воло, дзьоб, зуби, м’язовий шлунок, кіль, трикамерне серце, легені, сечовий міхур, анальний отвір , клоака, пір’я, куприкова залоза, потові залози, чотирикамерне серце.
3 зупинка «Родина» З переліку птахів за картинками розподіліть нагніздних та виводкових птахів. Додаток 1
4 зупинка «Екологічна» Розподіліть птахів за місцем їх мешкання.
Ліс, водойма, степ
Сова, дрізд, журавель, дрофа, дятел, перепілка, жайворонок, страус, чапля, лебідь, пелікан, страус, тетерук.
5 зупинка «Туристична» Наведіть приклади зимуючих і перелітних птахів вашої місцевості. Як ви допомагаєте зимуючим птахам?
6 зупинка « Фініш» Для тих хто не набрав 25б на попередніх зупинках вікторина
Вікторина про зимуючих птахів
Підведення підсумків.
Всі учасники отримують сертифікати учасника квесту «Орнітотаун». Додаток 2
Використанні джерела.
Додаток 1
Додаток 2
Сертифікат
Виданий учню(ениці)________ класу , за активну участь у
квесті «Орнітотаун» і за демонстрацію міцних знань з
теми «Птахи»
|