КВЕСТ
Сходинками Країни знань
Мета : познайомити учнів 4 класу з майбутніми їхніми вчителями; навчати учнів груповому вирішенню поставлених завдань , розвивати пізнавальну активність, тренувати увагу, спостережливість, швидкість мислення, розширювати кругозір; розвивати навички швидких відповідей на нестандартні питання; створювати позитивний настрій; виховувати згуртованість, колективізм, прагнення до перемоги.
Обладнання: заздалегідь заготовлені питання на кожну сходинку, емблеми команд, маршрутний лист, подяки, медалі.
Вислови: Вік живи – вік учись. Знання - наша сила.
Місце проведення: клас, обладнаний під так звані сходинки
Організаційний етап: заздалегідь клас поділений на групи «Всезнайки» і «Чомучки»; в кожній групі вибрані капітани, секретарі, доповідачі .
Вчитель: Шановні присутні, діти, батьки, вчителі! Сьогодні ми зібрались всі тут, щоб ближче познайомитись з учителями, які будуть працювати з учнями 4 класу в 5 класі. Журі, яке ми оберемо, визначить, хто з учнів 4 класу вміє працювати в групі, давати швидкі та змістовні відповіді, дотримується правил для учнів.
Обирається журі.
Кожен вчитель-предметник заповнить маршрутний лист, оцінюючи кожну відповідь та задасть кожній групі по одному запитанню зі свого предмета.
Подорожувати можна різними видами транспорту. Але ми вирішили подорожувати сходинками Країни знань пішки.
І так у нашій подорожі беруть участь:
- учні 4 класу;
- їхні батьки;
- учителі, які будуть навчати четвертокласників у 5 класі;
- дошкільнята, які поповнять нашу шкільну сім’ю;
- учні початкових класів.
Команди, готові до подорожі?
Будь ласка, капітани.
Капітани команд звітують:
Команда «Всезнайки» до подорожі сходинками Країни знань готова.
Наш девіз: Знання за плечима не носити.
Капітан команди
Команда «Чомучки» до подорожі сходинками Країни знань готова.
Наш девіз: Хто багато питає, той багато знає.
Капітан команди
Вчитель: Запитань навкруг багато,
Як на них відповідати?
Тож рівнесенько сідай
І мандрівку починай.
Починається мандрівка,
Хай веде оця стежинка.
Щось відоме і нове
Зустрічатиме тебе.
Все уважно розглядай,
Точну відповідь шукай.
Щоб помилок уникати
Треба розум розвивати,
Гостре око, слух, терпіння,
І тоді прийде уміння.
І про тебе всамкінець
Люди скажуть : «Молодець!»
Наш клубочок залюбки
Поведе в нові книжки,
І на «Як?», «Чому?» і «Де?»
Завжди відповідь знайде.
Сходинка «Читацька»
«Всезнайки»
2. Хто автор вірша «Давня весна»? Які твори цієї поетеси ви ще знаєте?
3. Запитання від учителя- предметника.
«Чомучки»
1. Розташуйте героїв казки у порядку заселення у рукавичку (жаба, миша, ведмідь, заєць).
2.Хто автор вірша «Садок вишневий коло хати»? Які твори цього поета ви ще знаєте?
3. Запитання від учителя- предметника.
Сходинка «Мовна»
«Всезнайки»
1. Розташуйте мовні одиниці (слово, речення, словосполучення, текст) від більшої до меншої.
2.Скласти слова із букв слова четвертокласник.
3. Запитання від учителя- предметника.
«Чомучки»
3. Запитання від учителя- предметника.
Сходинка «Математична»
«Всезнайки»
1. Розташуйте одиниці маси у порядку зростання (тонна, кілограм, центнер, грам).
2. Якщо у чотирикутнику відріжемо ножицями один кут, то яку фігуру ми отримаємо?
3. Запитання від учителя- предметника.
«Чомучки»
1. Розташуйте одиниці часу у порядку зростання (доба, секунда, хвилина, година)
2. Колоду розпиляли 4 рази. Скільки вийшло частин?
3. Запитання від учителя- предметника.
Сходинка «Природознавча»
«Всезнайки»
1.Скільки материків на Землі? Назвіть їх.
2.Які моря омивають Україну? Назвіть їх.
3. Запитання від учителя- предметника.
«Чомучки»
1.Скільки океанів на Землі? Назвіть їх.
2.Які гори є на території України? Назвіть їх..
3. Запитання від учителя- предметника.
Сходинка «Художня»
«Всезнайки»
3. Запитання від учителя- предметника.
«Чомучки»
3. Запитання від учителя- предметника.
Сходинка «Дизайнерська»
«Всезнайки» «Чомучки»
1. Домашнє завдання.
2. Зробити аплікацію за шаблоном.
3. Запитання від учителя- предметника.
Сходинка «Спортивна»
«Всезнайки» «Чомучки»
3. Запитання від учителя- предметника.
Сходинка «Музична»
«Всезнайки» «Чомучки»
Сходинка «Логічна». Для капітанів
«Всезнайки»
«Чомучки»
1.Яке колесо не повертається при пороті? (запасне)
2. У зайців, які гралися на галявині, 18 вух. 4 зайці побігли в ліс. Скільки зайців залишилося на галявині?
Сходинка «Шкільна»
Назвати найбільше правил для учнів, яких учень повинен дотримуватися у школі.
Сходинка «Родинна»
Родинна злагода залежить від того, наскільки є в сім’ї порозуміння між поколіннями, як добре знають інтереси, смаки один одного дорослі і діти.
«Всезнайки»
«Чомучки»
1. Назвати улюблені страви тата.
2. Продовж речення: Матуся добра, лагідна…
3. Для батьків: Який улюблений предмет вашої дитини?
Пісня «Родина»
Сходинка «Вітальна»
Четвертокласники приймають вітання від дошкільнят, батьків, першої вчительки.
Вчитель: Ну от і все. Це свято, як урок,
Пройшло так швидко, пам’ять відновилась.
І пролунає знов шкільний дзвінок,
Щоб у 5 класі всі знов зустрілись.
Давно в народі так ведеться,
І знають всі : навчання – світ.
Учись і не лінись учитись –
Це ж мудрих давній заповіт.
Ідіть красиві, сильні, гожі,
Ідіть в життя, що сповнене чудес,
Ідіть, і хай вам доля допоможе,
І мамина молитва до небес.
Журі підводить підсумки подорожі і нагороджує четвертокласників медалями та грамотами.
Звучить пісня « Червона калина»
Маршрутний лист
Назва зупинки |
Запитання |
«Всезнайки» |
«Чомучки» |
«Читацька» |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|