Квест " Сходинки до інформатики"

Про матеріал
Розробка уроку квесту для учнів 3 класів. Тема квесту "Сходинки до інформатики"
Перегляд файлу

Тема: Квест «Сходинки до інформатики»

Мета:

-         навчати ефективно взаємодіяти для досягнення потрібної мети; формувати інформаційно-комунікативну компетентність;

-         розвивати вміння працювати в команді, а також просторову уяву, логічне мислення, уміння аналізувати послідовність, увагу, спостережливість;

-         виховувати культуру поведінки в комп’ютерному класі, культуру мовлення, бережливе ставлення до комп’ютерної техніки, інтерес до вивчення предмета.

Очікувані результати: мати уявлення про форму квест – гри, вміти обгрунтовувати важливість дружніх стосунків з однокласниками; забезпечити атмосферу емоційно – психологічного зближення учнів, покращення взаєморозуміння.

Обладнання: маршрутні листи, емблеми, музичне оформлення, наочний матеріал.

Форма проведення: квест.

ХІД КВЕСТУ

І Вступна частина

Наш сьогоднішній урок дуже незвичайний. Ми вивчаємо таку цікаву науку як інформатика. І сама королева ІНФОРМАТИКИ прислала вам лист з важливою інформацією – посланням. Це послання лежить у цій скрині. Ось воно. Ой, що з ним сталося, через віруси, які проникли у комп»ютер, послання закодувалося і розділилося на частини, тому діти нам потрібно якнайшвидше знайти коди, розкодувати і скласти це послання, та дізнатися, що ж такого важливого хотіла сказати нам королева.

Під час подорожі ви зустрінетеся з різними перешкодами і вам доведеться показати свої знання та вміння, щоб подолати їх. Відправлятися в подорож поодинці дуже небезпечно, то ж ми об’єднаємося в дві команд. Кожна група  отримає зашифровану назву своєї команди. 

Але я впевнена, що ми піднімемося сходинками швидше, бо нам допоможуть міцні знання, кмітливість та взаємодопомога. Ми впораємося з усіма труднощами, якщо будемо дружно працювати у командах. То ж давайте повторимо правила роботи в команді.

Правила роботи:

  • Працюйте дружно та завзято.
  • Прислухайтеся до порад товариша.
  • Допомагайте один одному.
  • Не галасуйте, не сваріться.

 

А я хочу кожному з вас  побажати на цьому занятті бути:

У – успішним

С – самовпевненим

П – працьовитим

І – інформованим

Х – хоробрим

У – уважним

 

ІІ Основна частина

 

Сходинка 1

Гра « Шифрувальник»

Прошу підійти капітанів команд забрати свої конверти, почепіть  емблемки і назвіть свої команди.

Сходинка 2

Гра «Комп»ютерна граматика»

Кожна команда отримує набір літер, з яких потрібно скласти слова, що мають відношення до інформатики. Команда, яка перша складе 4 слова отримує частинку закодованого послання.

САЙТ, МОНІТОР, ПАПКА, ПРИНТЕР

 ІНТЕРНЕТ, ФАЙЛ, МИШКА, ВІКНО

Сходинка 3

Гра «Пазли»

У наш комп»ютер потрапили віруси, і перемішали усі картинки. Потрібно вилікувати комп»ютер, склавши відповідні пазли.

Сходинка 4

Гра «Музична »

А зараз потрібно дати нашому мозочку трохи відпочити, нехай попрацюють руки і ноги. Команда, яка краще буде виконувати рухи з нашим гостем, отримає наступний код ( музика Alien Dance).

Сходинка 5

Гра «Ребуси»

Ваш мозочок відпочив, тож виконуємо наступне завдання. Вам потрібно розгадати ребуси, кожна команда отримує по 4 ребусів.

C:\Users\CDROM\Desktop\фото\123.jpg    C:\Users\CDROM\Desktop\фото\345.jpg                C:\Users\CDROM\Desktop\фото\images (12).jpg     C:\Users\CDROM\Desktop\фото\Слайд2.JPG

 

C:\Users\CDROM\Desktop\фото\Слайд2.JPG                                 Результат пошуку зображень за запитом "дитячі ребуси з інформатики"

    Результат пошуку зображень за запитом "дитячі ребуси з інформатики"                               C:\Users\CDROM\Desktop\фото\Слайд2.JPG

Сходинка 6

Гра «Математичний космодром»

Капітани виберіть по одному гравцю, який добре уміє рахувати (Рахівник). Всі інші гравці будуть по черзі відповідати на запитання – загадки. Їхні відповіді – це числа, які буде підсумовувати рахівник. 

Загадки

  1. Андрійко пофарбував сторони кубика різними фарбами. Скільки фарб для цього він використав? (6)
  2. Коли гуска стоїть на двох лапах, її маса 4 кг. Яка маса гуски, якщо вона стане на одну лапу? (4)
  3. Стоїть дуб, на дубі дві гілки, на кожній гілці по 5 вишень. Скільки вишень росте на дереві? (0)
  4. Скільки лап у 2 ведмежат? (8)
  5. Мама купила дітям 3 шарфики і 6 рукавиць. Скільки дітей у мами? (3)
  6. Над річкою летіли: голуб, щука, 2  синиці, 5 вужів і 3 ластівки. Скільки птахів летіло над річкою? (6)
  7. Одне яйце вариться 5 хвилин. Оленка поставила варити 3 яйця. За який час вони разом зваряться? (5)
  8. У двох сестер по одному брату. Скільки дітей в сім’ї? (3)
  9. Горіло 7 свічок. 2 свічки погасили. Скільки свічок залишилося? (9)
  10.  На груші виросло п’ять яблук, а на ялинці – лише два. Скільки всього яблук виросло? (0)
  11.  Сергій гостював у бабусі тиждень і три дні. Скільки днів гостював Сергій? (10)
  12.  Хлопчик висипав разом 3 відерка піску, а потім висипав туди ще 2. Скільки стало купок піску? (1)
  13.  Бублик розрізали на три частини. Скільки зробили розрізів? (2)
  14.  Два автомобіля одночасно проїхали 40 кілометрів. Скільки кілометрів проїхав кожен? (40)
  15.  Скільки горіхів в порожній склянці? (0)
  16.  Банан розрізали на чотири частини. Скільки зробили розрізів? (3)
  17.  Братові 7 років, а сестрі — 3 роки. Скільки років буде братові, коли сестрі виповниться 6 років? (10)
  18.  У семи братів по одній сестрі. Скільки всього дітей у сім»ї? (8)

 

Ось ми і успішно пройшли усі сходинки інформатики, ви назбирали листочки з кодами. Тепер за допомогою азбуки Морзе потрібно декодувати ( розкодувати) послання від королеви країни ІНФОРМАТИКИ. Бажаю успіху!

 

ІІІ Підведення підсумків

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 жовтня 2023
Переглядів
450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку