Тема: Квест «Сходинки до інформатики»
Мета:
- навчати ефективно взаємодіяти для досягнення потрібної мети; формувати інформаційно-комунікативну компетентність;
- розвивати вміння працювати в команді, а також просторову уяву, логічне мислення, уміння аналізувати послідовність, увагу, спостережливість;
- виховувати культуру поведінки в комп’ютерному класі, культуру мовлення, бережливе ставлення до комп’ютерної техніки, інтерес до вивчення предмета.
Очікувані результати: мати уявлення про форму квест – гри, вміти обгрунтовувати важливість дружніх стосунків з однокласниками; забезпечити атмосферу емоційно – психологічного зближення учнів, покращення взаєморозуміння.
Обладнання: маршрутні листи, емблеми, музичне оформлення, наочний матеріал.
Форма проведення: квест.
ХІД КВЕСТУ
І Вступна частина
Наш сьогоднішній урок дуже незвичайний. Ми вивчаємо таку цікаву науку як інформатика. І сама королева ІНФОРМАТИКИ прислала вам лист з важливою інформацією – посланням. Це послання лежить у цій скрині. Ось воно. Ой, що з ним сталося, через віруси, які проникли у комп»ютер, послання закодувалося і розділилося на частини, тому діти нам потрібно якнайшвидше знайти коди, розкодувати і скласти це послання, та дізнатися, що ж такого важливого хотіла сказати нам королева.
Під час подорожі ви зустрінетеся з різними перешкодами і вам доведеться показати свої знання та вміння, щоб подолати їх. Відправлятися в подорож поодинці дуже небезпечно, то ж ми об’єднаємося в дві команд. Кожна група отримає зашифровану назву своєї команди.
Але я впевнена, що ми піднімемося сходинками швидше, бо нам допоможуть міцні знання, кмітливість та взаємодопомога. Ми впораємося з усіма труднощами, якщо будемо дружно працювати у командах. То ж давайте повторимо правила роботи в команді.
Правила роботи:
А я хочу кожному з вас побажати на цьому занятті бути:
У – успішним
С – самовпевненим
П – працьовитим
І – інформованим
Х – хоробрим
У – уважним
ІІ Основна частина
Сходинка 1
Гра « Шифрувальник»
Прошу підійти капітанів команд забрати свої конверти, почепіть емблемки і назвіть свої команди.
Сходинка 2
Гра «Комп»ютерна граматика»
Кожна команда отримує набір літер, з яких потрібно скласти слова, що мають відношення до інформатики. Команда, яка перша складе 4 слова отримує частинку закодованого послання.
САЙТ, МОНІТОР, ПАПКА, ПРИНТЕР
ІНТЕРНЕТ, ФАЙЛ, МИШКА, ВІКНО
Сходинка 3
Гра «Пазли»
У наш комп»ютер потрапили віруси, і перемішали усі картинки. Потрібно вилікувати комп»ютер, склавши відповідні пазли.
Сходинка 4
Гра «Музична »
А зараз потрібно дати нашому мозочку трохи відпочити, нехай попрацюють руки і ноги. Команда, яка краще буде виконувати рухи з нашим гостем, отримає наступний код ( музика Alien Dance).
Сходинка 5
Гра «Ребуси»
Ваш мозочок відпочив, тож виконуємо наступне завдання. Вам потрібно розгадати ребуси, кожна команда отримує по 4 ребусів.
Сходинка 6
Гра «Математичний космодром»
Капітани виберіть по одному гравцю, який добре уміє рахувати (Рахівник). Всі інші гравці будуть по черзі відповідати на запитання – загадки. Їхні відповіді – це числа, які буде підсумовувати рахівник.
Загадки
Ось ми і успішно пройшли усі сходинки інформатики, ви назбирали листочки з кодами. Тепер за допомогою азбуки Морзе потрібно декодувати ( розкодувати) послання від королеви країни ІНФОРМАТИКИ. Бажаю успіху!
ІІІ Підведення підсумків