Квест "Сторінками зарубіжної літератури"(для учнів 5-7класів)

Про матеріал

Квест «Стежками зарубіжної літератури»

(для учнів 5-7класів)

Мета: створити радісну атмосферу дійства; узагальнити та закріпити набуті знання за прочитаними творами зарубіжної літератури; розвивати творчі здібності учнів; виховувати любов до художнього слова та літератури; формувати почуття прекрасного засобами мистецтва слова

Організаційний момент .Учні 5-7 класів діляться на 3 команди, обирають назву своєї команди. Отримують оцінювальні маршрутні листи з назвами зупинок. На відповідних зупинках прикріплюються таблички з написами Завдання учнів: ходити по зупинках за маршрутним листом і відповідати на запитання. Учні, які набрали найбільшу кількість балів, – переможці

Перебіг гри

І. Зупинка «Ключові слова». За ключовими словами назвати твір. Кожна правильна відповідь оцінюється у 2 бали

1. Фарба,Чандарава, пройдисвіт, високі посади, виття, Індія . «Фарбований шакал»

2. Піч, веретено, перина, колодязь, яблука,брама, півень(«Пані Метелиця»)

3. Кіт, ланцюг, русалка, Баба Яга, богатир, дядько, витязі, дуб, вовк, царівна, мед. “Руслан і Людмила

4. Черевичок, миші, годинник, хрещена мати, попіл, бал. («Попелюшка»)

5. Паркан, бородавки, печера, скарби, цвинтар, школа, кліщ. («Пригоди Тома Сойєра»)

6. Індичка, племінник, дитинство, контора, дух, цвинтар, свято. («Різдвяна пісня у прозі»)

7. Пілот, пустеля, баобаб, лис, змія, троянда, вулкани. («Маленький принц»)

8. Оскар Уайльд, жебрак, потвора, лісоруб, зайченя, бурштинове намисто, золотий плащ. ( «Хлопчик –зірка»)

9. Духовні цінності, шматок картини, усмішка,цивілізація, хлопчик. («Усмішка»)

10. Батько , син, акули, літак, порозуміння, родинні стосунки «Останній дюйм»

Перегляд файлу

                   Квест  «Стежками зарубіжної літератури»

                                (для учнів 5-7класів)

 

Мета:  створити радісну атмосферу дійства; узагальнити та закріпити набуті  знання за прочитаними творами зарубіжної літератури;   розвивати творчі здібності учнів;  виховувати любов   до художнього слова та літератури; формувати почуття прекрасного засобами мистецтва слова

Організаційний момент .Учні  5-7 класів  діляться на 3 команди, обирають назву своєї команди. Отримують оцінювальні маршрутні листи з назвами зупинок. На відповідних зупинках прикріплюються таблички з написами Завдання учнів: ходити по зупинках за маршрутним листом і відповідати на запитання. Учні, які набрали найбільшу кількість балів, – переможці

                                                      Перебіг гри

І.  Зупинка «Ключові слова». За ключовими словами назвати твір. Кожна правильна відповідь оцінюється у 2 бали

 1. Фарба,Чандарава,  пройдисвіт, високі посади, виття, Індія . «Фарбований шакал»  

2. Піч, веретено, перина, колодязь, яблука,брама, півень(«Пані   Метелиця»)

3. Кіт, ланцюг, русалка, Баба Яга, богатир, дядько, витязі, дуб, вовк, царівна, мед.                “Руслан і Людмила”

4. Черевичок, миші, годинник, хрещена мати, попіл, бал. («Попелюшка»)

5. Паркан, бородавки, печера, скарби, цвинтар, школа, кліщ. («Пригоди Тома Сойєра»)

6. Індичка, племінник, дитинство, контора, дух, цвинтар, свято. («Різдвяна пісня у прозі»)

7. Пілот, пустеля, баобаб, лис, змія, троянда, вулкани. («Маленький принц»)

8.  Оскар Уайльд, жебрак, потвора, лісоруб, зайченя, бурштинове намисто, золотий плащ. ( «Хлопчик –зірка»)

9.  Духовні цінності,  шматок картини,  усмішка,цивілізація, хлопчик. («Усмішка»)

10. Батько , син, акули, літак, порозуміння, родинні стосунки «Останній дюйм»

 

ІІ.    Зупинка «Далі…далі». Кожна правильна відповідь оцінюється у 1 бал.


1. Хто з казкових персонажів підібрав стрілу Івана-Царевича?(Жаба)

2. Що використовував для свого польоту Карлсон?(пропелер)

3. Хто з казкових персонажів тримав свою смерть в яйці?(Кощій Безсмертний)

4. На якого птаха перетворилося Гидке Каченя?(Лебедя)

5. Скільки часу розповідала свої казки Шахерезада?(1001 ніч)

6. Як звуть найменшого казкового хлопчика?(Хлопчик-Мізинчик)

7. Що загубила Попелюшка, втікаючи із королівського палацу?(Кришталевий черевичок)

8. Яка казкова героїня мала костяну ногу?(Баба Яга)

 9. Якими словами зазвичай закінчуються казки?

10. Герой міфу,який приніс людям вогонь.(Прометей)

11.Засновник жанру байки (Езоп)

12. Звідки родом Ілля Муромець(Із Мурома)

13. Хто був водночас і розбійником і героєм? (Робін Гуд)

14. Автор балади  «Вересовий трунок»(Р.Стівенсон)

15. Засновник історичного роману (В.Скотт)

16. Який подарунок забажала Оксана від Вакули (золоті черевички)

17. Герой , який подорожував на Різдво з Духами (Скрудж)

18. Героїня , яка грала в гру «Радість» (Полліанна)

 

. ІІІ. Зупинка «Загублені слова». Вписати правильне слово. Кожна правильна відповідь оцінюється у 1 бал.(твір діти обирають жеребкуванням)

У Лукоморья … зелёный;

Златая … на дубе том:

И днём и ночью … учёный

Всё ходит по … кругом;

Идёт направо  … заводит,

Налево  … говорит.

Там чудеса: там … бродит,

… на ветвях сидит;

Там на неведомых …

Следы невиданных …;

… там на курьих ножках

Стоит  без …, без дверей.

 


У сильного ……….винен завсігди:
Багато прикладів з історії ми знаєм.
Та ми …… не складаєм,
А в …..можем це розповісти.

У спеку до струмка зайшло ………..напитись;
І треба ж тут ……..лучитись,
Що поблизу тих місць голодний …….бродив.
……..бачить він і хоче поживитись,
Та він цьому надать …….. прав хотів
І каже: "Як, ……, смієш ти мутити
……..цей прохолодний мій,
Напій
………бруднити?
За це-бо, далебі,
Зірву я ……тобі!" —
"Якщо пресвітлий ……..дозволить,
Насмілюся сказать, що воду в ручаю
На кроків …..я нижче…… п'ю;
І гніватися він даремно зволить,
Бо каламутити ……ніяк не можу я".—
"Так це ……..моя?......!

Звідкіль таке ………в світі?
Пригадую, як ти в позаторішнім ……..
Зі мною надто ……….був:
Цього я, ……..мій , ще не забув!" —
 

ІV. Зупинка  «Телеграма від літературного героя».Під текстом телеграм потрібно вказати, хто із літературних героїв їх надіслав. Кожна правильна відповідь оцінюється у 2 бали

 

1.Дуже засмучена,бо мачуха примусила стрибнути у криницю за починком, приїхати не зможу. (Пасербиця «ПаніМетелиця»)

2.Дуже хотілося б потрапити до вас ,та Зевс наказав прикувати мене до скелі. Вибачте…(Прометей)

3.Приїхати не зможу , бо тітка наказала пофарбувати паркан…(Том Сойєр)

4. Прибути до вас не можу, бо маю зустрітися із трьома Духами заради свого майбутнього (Ебенезер Скрудж)

5.Дуже хотіла потрапити до вас, та Вакула не приніс золотих черевичків (Оксана)

6.Приїхати не зможу,бо маю порозумітися з батьком і врятувати йому життя(Деві)

 

V.Зупинка «Чорна скринька». За предметами назвати літературного героя, якому вони належать. . Кожна правильна відповідь оцінюється у 2 бал

1. Рукавичка  - Кунігунда із балади «Рукавичка»

2. Пензлик     – Малян ( Китайська народна казка «Пензлик Маляна»)

3. Надгризене яблуко  - Том Сойєр( Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра»)

4. Голка  - Іссумбосі.(Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик»)

5. Стріла   - Робін Гуд (англійська народна балада про Робіна Гуда)

6. Синя фарба   - Шакал Чандарава(індійська народна казка «Фарбований Шакал»)

VІ. Зупинка «Пазли».Скласти ілюстрацію і назвати автора та  твір, до якого зроблено малюнок. Правильна відповідь оцінюється у 5 балів

VІІ. Зупинка “Літературне лото». Знайти відповідність твору і його героїв Кожна правильна відповідь оцінюється у 5 балів

« Пані Метелиця»   -   Піч, Яблуня, мачуха, півень,сестра

«Пригоди Тома Сойєра»   -    Тітка Поллі, Беккі, Бен Роджерс , Гек Фінн»

«Різдвяна пісня у прозі»  -     Боб Кретчит, Скрудж, маленький Тім, три Духи

«Острів скарбів»        -   Джим Хокінс, пірат Сільвер,сквайр Трелоні

«Айвенго»    -   Ровена , Ребекка, Фрон де Беф,Вамба, лицар позбавлений спадку

«Вересовий трунок»   -   пикти, шотландський король, батько, син

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Маршрутний лист     1

Станції

  1. «Ключові слова»______________
  2. «Далі…далі»__________________
  3. «Загублені слова»______________
  4. «Телеграма від літературного героя»_________________
  5. «Чорна скринька»________________
  6. «Пазли»_________________
  7. «Літературне лото»_____________

 

 Маршрутний лист     2

Станції

7.«Ключові слова»______________

6.«Далі…далі»__________________

5.«Загублені слова»______________

4.«Телеграма від літературного героя»_________________

3.«Чорна скринька»________________

2.«Пазли»_________________

1.«Літературне лото»_____________

 

 Маршрутний лист     3

Станції

  1.  «Телеграма від літературного героя»_________________
  2. «Чорна скринька»________________

3.«Загублені слова»______________

4«Літературне лото»_____________

5.«Далі…далі»__________________

6.«Ключові слова»______________

    7.«Пазли»_________________

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ващук Ольга Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Клименко Валентина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
2 листопада 2018
Переглядів
6754
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку