КВЕСТ
«У пошуках скарбів»
(літературна гра для учнів 5-6 кл.)
Підготувала: вчитель зарубіжної літератури
Данчевська Неля Броніславівна
КВЕСТ «У пошуках скарбів» (літературна гра для учнів 5-6 кл.)
Мета: створити радісну атмосферу дійства; узагальнити та закріпити набуті знання за прочитаними творами заубіжної літератури; розвивати творчі здібності учнів; виховувати любов до художнього слова та літератури; формувати почуття прекрасного засобами світової літератури.
Організаційний момент
Учні заздалегідь отримують завдання: повторити вивчені твори зарубіжної літератури. Розробляються оцінювальні маршрутні листи (Додаток 1) для кожного класного колективу з назвами станцій. До програми КВЕСТУ долучаються вчителі, які будуть відповідальними за кожну станцію, контролюватимуть хід виконання завдань та виставлятимуть бали за правильні відповіді. На відповідних станціях прикріплюються таблички з написами станцій гри. Завдання учнів: ходити по станціях за маршрутним листом і відповідати на запитання. Учні, які набрали найбільшу кількість балів, – переможці.
Станція «Відгадайка»
Методичний коментар.
Знайдіть відповідність між героєм і його річчю
Оцінювання – максимаоьно 10 балів
Попелюшка, Малян, Фарбований шакал, Червона шапочка , Полліанна , Муммі-троль, Аліса , пані Метелиця, Хлопчик-Зірка, падчірка.
Станція «Поетична»
Методичний коментар.
Виразно продекламувати улюблену поезію, яка вивчалась на уроках зарубіжної літератури
Оцінювання –максимально 12 балів
Станція «Незвідані доріжки»
Методичний коментар.
Розгадати кросворд та назвати ключове слово.
Оцінювання –максимально 6 балів
|
|
|
|||||||||||
|
|||||||||||||
1
|
|
|
|||||||||||
2
г |
р |
і |
м |
м |
|
||||||||
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
||||||||||||
4
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
||||||||||||
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
6
|
|
|
|
|
||||||||
Ключове слово: Героїня казки Г.К.Андерсена,дуже маленька на зріст
Станція «Знайди скарби»
Методичний коментар.
Скласти якнайбільше слів, використовуючи букви даного слова
Оцінювання – за кожне слово 1 бал
Л І Т Е Р А Т У Р А
Станція «Всесвітня бібліотека»
Методичний коментар.
Вставити пропущені слова у назвах творів.
Оцінювання –максимально 10 балів
Навколо світу за___________днів.
Вовк і__________козенят.
___________місяців.
Синя _______________ .
____________, або Хлопчик-Мізинчик.
Тисяча і______________ніч.
Білосніжка і________________гномів.
_______________ і шоколадна фабрика.
Алі-Баба і_____________розбійників.
___________________В Країні Див.
Станція «Народна мудрість»
Методичний коментар.
Вставити пропущені слова та словосполучення у прислів’я та приказки.
Оцінювання –максимально - 6 балів
Язик до __________ доведе.
Сім разів відміряй, _______ _________.
Із пісні __________ не викинеш.
Маєш честь – ти _________, а без честі - _________.
Два ___________ в одній печері не вживуться.
На вустах – усмішка, на язиці - ___________.
Станція «Ерудит»
Методичний коментар. Відгадати запропоновані ребуси і записати відповідь
Кожна правильна відповідь – 2 бали
Оцінювання –максимально 10 балів
Ребус |
Відповідь |
К-ть балів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МАРШРУТНИЙ ЛИСТ
СТАНЦІЇ