Квест-урок "Українці серед інших європейських націй"

Про матеріал

Квест-урок "Українці серед інших європейських націй"

Мета: навчальна: узагальнити і систематизувати знання про про Батьківщину, формувати уявлення про Україну як суверенну державу з давньою історією, як Європейську державу, багатою культурною спадщиною; усунути прогалини у знаннях.

розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, пам'яті, уяви, комунікабельності , спостережливості, вміння правильно узагальнювати дані і робити висновки; розвивати в учнів самостійність, прагнення самостійно здобувати знання, вміння долати труднощі в навчанні;формувати громадянські якості, почуття патріотизму, людяності; сприяти розвитку пізнавального інтересу до минулого і сьогодення України;

виховна: виховувати любов і повагу до Батьківщини – України, її символів, обрядів, традицій, почуття гордості за свою Батьківщину, бажання приносити користь рідній країні, активну громадянську позицію; виховувати почуття гуманізму, колективізму.

Обладнання: мультимедійний проектор, кольорові стрічки, карта України, кольоровий папір, олівці, клей, альбом, ручки, картки з завданнями.

Перегляд файлу

Тема: Українці серед інших європейських націй

 

 Мета: навчальна: узагальнити і систематизувати знання про про Батьківщину, формувати уявлення про Україну як суверенну державу з давньою історією, як Європейську державу, багатою культурною спадщиною; усунути прогалини у знаннях.

розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, пам'яті, уяви, комунікабельності , спостережливості, вміння правильно узагальнювати дані і робити висновки; розвивати в учнів самостійність, прагнення самостійно здобувати знання, вміння долати труднощі в навчанні;формувати громадянські якості, почуття патріотизму, людяності; сприяти розвитку пізнавального інтересу до минулого і сьогодення  України;

виховна: виховувати любов і повагу до Батьківщини – України, її символів, обрядів, традицій,  почуття гордості за свою Батьківщину, бажання приносити користь рідній країні,  активну громадянську позицію; виховувати почуття гуманізму, колективізму.

 

Обладнання: мультимедійний проектор, кольорові стрічки, карта України, кольоровий папір, олівці, клей, альбом, ручки, картки з завданнями.

 

Хід кветсу

 

Учитель. Сьогодні я пропоную вам здійснити подорож у формі квесту. Чи знаєте ви, що таке квест?

Квест – це спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання командами або окремими гравцями заздалегідь підготовлених завдань. А подорожувати ми будемо надзвичайною, чарівною країною, яка знаходиться в Європі. А якою ви дізнаєтесь після проходження першого завдання яке знаходиться на 1 зупинці.

Я пропоную поділитися на команди та обрати капітанів (жеребкування по кольорам)

 Отже кожна команда отримає  конверт з завданнями та маршрутним листом, в якому буде відповідати на питання, по моїй команді починає рухатися. Час виконання 40 хвилин.

 

1 зупинка  знаходиться на подвір’ї школи біля вікна зліва від головного виходу зі школи, а яке саме ви дізнаєтесь додавши числа сьогоднішнього дня.

(наприклад  05.07.2018     0+5+0+7+2+0+1+8=23=2+3=5)

(За правильне виконання ви отримаєте 7 балів)

 

Розгадайте кросворд і ви дізнаєтесь назву країни яка знаходиться в Європі.

 

1. Як називається герб нашої держави?

2. Які гори України ви знаєте?

3. Як називається найбільша річка України?

4. Який птах є символом України?

5. Столиця України?

6. Кущ-символ України?

7. Збірка віршів Т.Г.Шевченка?

 

 

1

Т

Р

И

З

У

Б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

К

А

Р

П

А

Т

И

 

3

Д

Н

І

П

Р

О

 

 

 

 

 

4

Л

Е

Л

Е

К

А

 

 

 

 

 

 

5

К

И

Ї

В

 

 

 

 

6

К

А

Л

И

Н

А

 

 

 

 

 

 

7

К

О

Б

З

А

Р

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підказкою до наступної зупинки стане 4 літера зашифрованого слова. Порахуйте якою за порядком вона в алфавіті. Впишіть її в клітинку і ви дізнаєтесь місце наступного завдання. 

      найбільше дерево на спортивному майданчику за школою.

        в цьому квадратику запишіть число.

 

 

2 зупинка

  • Як одним словом можна назвати : Герб України, Прапор України, Гімн України? Запишіть. ______________________

(За правильне виконання ви отримаєте 8 балів)

 

  1.          Що означають символи України.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.          Які рослинні і тваринні символи ви знаєте?

__________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.          Використовуючи заготовки виготовте аплікацію «Символи України»
  2.          Намалюйте символ Європи.

 

Наступна підказка – кількість зірочок на прапорі. Це число вкаже вам біля якого        дерева, зліва від головного входу  в школи на вас чекатиме наступне завдання. Виконайте його і рухайтесь далі. 

                     в квадратику запишіть число.

 

3 зупинка

Європа – це велика міцна родина, об’єднання прогресивних, демократичних держав. Європейці поєднані спільною ідеєю процвітання та миру. У травневі дні все європейське співтовариство відзначає День Європи. Цей день став символом нового початку, вільного та успішного шляху. (9 травня)

(За правильне виконання ви отримаєте 4  балів)

 

Коли святкують день Європи в Україні?

        субота травня.

 

Це число буде вам підказкою до наступної станції, а знаходиться вона

біля               вікна спортивного залу .

                     в квадратику запишіть число.

 

4 зупинка

 

«Знайди зайве» (За правильне виконання ви отримаєте 5 балів)

 

Закресли неправильну відповідь.

1. Назвіть, річку яка не зустрічається в Європі. ( Амазонка, Дніпро,Дунай).

2. Столиця якої держави зайва? ( Київ, Пекін, Варшава).

3.  Яких гір ви не знайдете в Європі? ( Кордильєри, Карпати, Альпи).

4. через які країни протікає річка Дунай? (Німеччина, Казахстан, Україна)

5. Центральноєвропейська країна з найбільшою українською діаспорою. (Польща, Каїр)

 

Сусіди стають нам найближчою родиною. Любімо та поважаймо їх!

 

Який предмет шкільної програми дає відповіді на ці питання? _______________. Наступне завдання шукайте в кабінеті. Успіхів вам!

 

 

 

 

5 станція

(За правильне виконання ви отримаєте 10 балів)

 

Які європейські держави межують з Україною? Які нації там проживають?

____________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________

Зробіть фото з цими державами.

 

До якої нації відносимося ми, якщо проживаємо на Україні?_________________________

Шукайте підказку біля кабінету з яким пов’язане це слово.

 

 

6 станція

 

Найбільша народна мудрість українського народу – це прислів’я. Своєю силою прислів'я зобов'язане смисловому ефекту, що виникає в результаті особливого стяжіння синтаксичної і лексичної форми, покликаного закріпити якийсь зміст. У середньовічній Європі складалися збірки прислів'їв; до нас дійшли близько трьох десятків рукописних збірок.

(За правильне виконання ви отримаєте 10 балів)

 

На картках записані зашифровані прислів’я, а розшифруєте їх за допомогою вправи «Дешифрувальник». І не тільки розшифруєте, а ще й поясните їх зміст.

номуКож  имла  явос  ростона    _________________________________

__________________________________________________________________         

зеБ тьківБанищи  маєне динилю  ____________________________________

__________________________________________________________________            

Аз оїсвм рамєк рцесе литьбо     _______________________________________

__________________________________________________________________               

ожнеК райк  аєм  всій  чайвиз   ______________________________________

__________________________________________________________________                

іднаР  емзля  і в жніме илам     ______________________________________

__________________________________________________________________                

 

 

номуКож  имла  явос  ростона                   - Кожному мила своя сторона.

зеБ тьківБанищи  маєне динилю               - Без Батьківщини немає людини.

Аз оїсвм рамєк рцесе литьбо                     - За своїм краєм серце болить.

ожнеК райк  аєм  всій  чайвиз                    - Кожен край має свій звичай.

іднаР  емзля  і в жніме илам                       - Рідна земля і в жмені мила.

 

Опишіть одним реченням ці прислів’я? _____________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________Про яку державу йде мова?__________________________________________

 

У кожної держави є свої помітні дати. Назви їх.

День Соборності України ________________

День Конституції України _______________

День Незалежності України _______________

 

Додай числа дати святкування  Дня Незалежності  України.. Це і є номер вікна, що знаходиться зліва від запасного виходу зі школи. Там ваша наступна станція. (наприклад  05.07.2018     0+5+0+7+2+0+1+8=23=2+3=5)

 

 

7 станція

«Вікторина» (За правильне виконання ви отримаєте 12 балів)

 

  1. Як звали засновників Києва?
  2. Автор слів гімну України?
  3. Назви ім’я князя, який охрестив Київську Русь.
  4. Ми, українці, можемо пишатися тим, що на території України знаходиться географічний центр Європи. Де саме він знаходиться?
  5. Найвідоміші брати України, які завдяки своїй силі та витримці прославили нашу державу на весь світ. Чемпіони з боксу у важкій вазі.
  6. Які моря омивають Україну?
  7. Який з літературних творів Тараса Шевченка перекладався найбільше разів та нині читається на 147 мовах світу?
  8. Велике державне свято, яке символізує об’єднання України.
  9. Яка найбільша річка України?
  10.  Який кущ є символом України?
  11.  Як називається головний закон держави?
  12.  Що означає слово «фінал»?

 

Відповіді

  1.  Кий, Щек, Хорив, Либідь.
  2. Павло Чубинський
  3. Володимир Великий.
  4. Село Ділове, поблизу міста Рахів, Закарпатська область.
  5. Брати Кличко.
  6. Чорне море, Азовське море.
  7. Кобзар
  8. День Соборності України (22 січня).
  9. Дніпро
  10. калина
  11. Конституція
  12. Кінець

 

Молодці ви виконали усі завдання. Повертайтеся на фініш.

 

Підведення підсумків.

Я вітаю вас на Фініші. Сьогодні ви проявили логічне мислення та кмітливість, продемонстрували свої таланти та знання під час виконання завдань, а також отримали море позитивних емоцій.

Я пропоную вам переглянути декілька відео. (Тим часом журі підбиває підсумки гри)

Перегляд відео про Україну 

  1.  https://www.youtube.com/watch?v=KqeC-xJ9PXU
  2. https://www.youtube.com/watch?v=hDb9WxPs5TA

 

Учень

Люблю тебе, Вітчизно, мила Україно,

 Бо щастя жити ти мені дала.

Для мене ти одна і рідна, і єдина! 

Я все зроблю, щоб ти завжди цвіла!

Я – твій громадянин, я прагну підростати,

 Тягнусь промінчиком до сонця і тепла.

Моя свята і рідна Україно – мати, 

Я все зроблю, щоб ти завжди цвіла!

Я щиро так люблю усе навколо мене – 

Усе, що є багато сотень літ.

Люблю чарівний ліс і житечко зелене,

 Увесь казковий неповторний світ!

Усе мені тут рідне: і поля, й джерельця.

Я міцно на своїй землі стою.

Тепло своїх долонь і розуму, і серця

 Я Україні милій віддаю!

 

Пам’ятайте ви – майбутнє України. Україна – це Європейська держава і це ви! То ж своїми знаннями, працею, здобутками примножуйте її культуру, своїми досягненнями прославляйте її. Будьте гідними своїх предків, любіть рідну землю, бережіть волю і незалежність України.

Дякую вам за увагу і співпрацю! На все добре!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.2
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Юдіна Олена Олександрівна
    Молодець, цікава розробка! Оригнальна, й не затягнута, відповідає віковим особливостям учнів.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Коваленко Вікторія Вікторівна
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
До підручника
Географія 7 клас (Чернов Б.О., Стадник О.Г., Миколів І.М.)
Додано
1 серпня 2018
Переглядів
4499
Оцінка розробки
4.2 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку