Квест-урок "Українці серед інших європейських націй"
Мета: навчальна: узагальнити і систематизувати знання про про Батьківщину, формувати уявлення про Україну як суверенну державу з давньою історією, як Європейську державу, багатою культурною спадщиною; усунути прогалини у знаннях.
розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, пам'яті, уяви, комунікабельності , спостережливості, вміння правильно узагальнювати дані і робити висновки; розвивати в учнів самостійність, прагнення самостійно здобувати знання, вміння долати труднощі в навчанні;формувати громадянські якості, почуття патріотизму, людяності; сприяти розвитку пізнавального інтересу до минулого і сьогодення України;
виховна: виховувати любов і повагу до Батьківщини – України, її символів, обрядів, традицій, почуття гордості за свою Батьківщину, бажання приносити користь рідній країні, активну громадянську позицію; виховувати почуття гуманізму, колективізму.
Обладнання: мультимедійний проектор, кольорові стрічки, карта України, кольоровий папір, олівці, клей, альбом, ручки, картки з завданнями.
Тема: Українці серед інших європейських націй
Мета: навчальна: узагальнити і систематизувати знання про про Батьківщину, формувати уявлення про Україну як суверенну державу з давньою історією, як Європейську державу, багатою культурною спадщиною; усунути прогалини у знаннях.
розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, пам'яті, уяви, комунікабельності , спостережливості, вміння правильно узагальнювати дані і робити висновки; розвивати в учнів самостійність, прагнення самостійно здобувати знання, вміння долати труднощі в навчанні;формувати громадянські якості, почуття патріотизму, людяності; сприяти розвитку пізнавального інтересу до минулого і сьогодення України;
виховна: виховувати любов і повагу до Батьківщини – України, її символів, обрядів, традицій, почуття гордості за свою Батьківщину, бажання приносити користь рідній країні, активну громадянську позицію; виховувати почуття гуманізму, колективізму.
Обладнання: мультимедійний проектор, кольорові стрічки, карта України, кольоровий папір, олівці, клей, альбом, ручки, картки з завданнями.
Хід кветсу
Учитель. Сьогодні я пропоную вам здійснити подорож у формі квесту. Чи знаєте ви, що таке квест?
Квест – це спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання командами або окремими гравцями заздалегідь підготовлених завдань. А подорожувати ми будемо надзвичайною, чарівною країною, яка знаходиться в Європі. А якою ви дізнаєтесь після проходження першого завдання яке знаходиться на 1 зупинці.
Я пропоную поділитися на команди та обрати капітанів (жеребкування по кольорам)
Отже кожна команда отримає конверт з завданнями та маршрутним листом, в якому буде відповідати на питання, по моїй команді починає рухатися. Час виконання 40 хвилин.
1 зупинка знаходиться на подвір’ї школи біля вікна зліва від головного виходу зі школи, а яке саме ви дізнаєтесь додавши числа сьогоднішнього дня.
(наприклад 05.07.2018 0+5+0+7+2+0+1+8=23=2+3=5)
(За правильне виконання ви отримаєте 7 балів)
Розгадайте кросворд і ви дізнаєтесь назву країни яка знаходиться в Європі.
1. Як називається герб нашої держави?
2. Які гори України ви знаєте?
3. Як називається найбільша річка України?
4. Який птах є символом України?
5. Столиця України?
6. Кущ-символ України?
7. Збірка віршів Т.Г.Шевченка?
|
1 |
Т |
Р |
И |
З |
У |
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
К |
А |
Р |
П |
А |
Т |
И |
|
3 |
Д |
Н |
І |
П |
Р |
О |
|
|
|
|
|
4 |
Л |
Е |
Л |
Е |
К |
А |
|
|
|
|||
|
|
|
5 |
К |
И |
Ї |
В |
|
|
|
||
|
6 |
К |
А |
Л |
И |
Н |
А |
|
|
|
|
|
|
7 |
К |
О |
Б |
З |
А |
Р |
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підказкою до наступної зупинки стане 4 літера зашифрованого слова. Порахуйте якою за порядком вона в алфавіті. Впишіть її в клітинку і ви дізнаєтесь місце наступного завдання.
найбільше дерево на спортивному майданчику за школою.
в цьому квадратику запишіть число.
2 зупинка
(За правильне виконання ви отримаєте 8 балів)
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Наступна підказка – кількість зірочок на прапорі. Це число вкаже вам біля якого дерева, зліва від головного входу в школи на вас чекатиме наступне завдання. Виконайте його і рухайтесь далі.
в квадратику запишіть число.
3 зупинка
Європа – це велика міцна родина, об’єднання прогресивних, демократичних держав. Європейці поєднані спільною ідеєю процвітання та миру. У травневі дні все європейське співтовариство відзначає День Європи. Цей день став символом нового початку, вільного та успішного шляху. (9 травня)
(За правильне виконання ви отримаєте 4 балів)
Коли святкують день Європи в Україні?
субота травня.
Це число буде вам підказкою до наступної станції, а знаходиться вона
біля вікна спортивного залу .
в квадратику запишіть число.
4 зупинка
«Знайди зайве» (За правильне виконання ви отримаєте 5 балів)
Закресли неправильну відповідь.
1. Назвіть, річку яка не зустрічається в Європі. ( Амазонка, Дніпро,Дунай).
2. Столиця якої держави зайва? ( Київ, Пекін, Варшава).
3. Яких гір ви не знайдете в Європі? ( Кордильєри, Карпати, Альпи).
4. через які країни протікає річка Дунай? (Німеччина, Казахстан, Україна)
5. Центральноєвропейська країна з найбільшою українською діаспорою. (Польща, Каїр)
Сусіди стають нам найближчою родиною. Любімо та поважаймо їх!
Який предмет шкільної програми дає відповіді на ці питання? _______________. Наступне завдання шукайте в кабінеті. Успіхів вам!
5 станція
(За правильне виконання ви отримаєте 10 балів)
Які європейські держави межують з Україною? Які нації там проживають?
____________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________
Зробіть фото з цими державами.
До якої нації відносимося ми, якщо проживаємо на Україні?_________________________
Шукайте підказку біля кабінету з яким пов’язане це слово.
6 станція
Найбільша народна мудрість українського народу – це прислів’я. Своєю силою прислів'я зобов'язане смисловому ефекту, що виникає в результаті особливого стяжіння синтаксичної і лексичної форми, покликаного закріпити якийсь зміст. У середньовічній Європі складалися збірки прислів'їв; до нас дійшли близько трьох десятків рукописних збірок.
(За правильне виконання ви отримаєте 10 балів)
На картках записані зашифровані прислів’я, а розшифруєте їх за допомогою вправи «Дешифрувальник». І не тільки розшифруєте, а ще й поясните їх зміст.
номуКож имла явос ростона _________________________________
__________________________________________________________________
зеБ тьківБанищи маєне динилю ____________________________________
__________________________________________________________________
Аз оїсвм рамєк рцесе литьбо _______________________________________
__________________________________________________________________
ожнеК райк аєм всій чайвиз ______________________________________
__________________________________________________________________
іднаР емзля і в жніме илам ______________________________________
__________________________________________________________________
номуКож имла явос ростона - Кожному мила своя сторона.
зеБ тьківБанищи маєне динилю - Без Батьківщини немає людини.
Аз оїсвм рамєк рцесе литьбо - За своїм краєм серце болить.
ожнеК райк аєм всій чайвиз - Кожен край має свій звичай.
іднаР емзля і в жніме илам - Рідна земля і в жмені мила.
Опишіть одним реченням ці прислів’я? _____________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________Про яку державу йде мова?__________________________________________
У кожної держави є свої помітні дати. Назви їх.
День Соборності України ________________
День Конституції України _______________
День Незалежності України _______________
Додай числа дати святкування Дня Незалежності України.. Це і є номер вікна, що знаходиться зліва від запасного виходу зі школи. Там ваша наступна станція. (наприклад 05.07.2018 0+5+0+7+2+0+1+8=23=2+3=5)
7 станція
«Вікторина» (За правильне виконання ви отримаєте 12 балів)
Відповіді
Молодці ви виконали усі завдання. Повертайтеся на фініш.
Підведення підсумків.
Я вітаю вас на Фініші. Сьогодні ви проявили логічне мислення та кмітливість, продемонстрували свої таланти та знання під час виконання завдань, а також отримали море позитивних емоцій.
Я пропоную вам переглянути декілька відео. (Тим часом журі підбиває підсумки гри)
Перегляд відео про Україну
Учень
Люблю тебе, Вітчизно, мила Україно,
Бо щастя жити ти мені дала.
Для мене ти одна і рідна, і єдина!
Я все зроблю, щоб ти завжди цвіла!
Я – твій громадянин, я прагну підростати,
Тягнусь промінчиком до сонця і тепла.
Моя свята і рідна Україно – мати,
Я все зроблю, щоб ти завжди цвіла!
Я щиро так люблю усе навколо мене –
Усе, що є багато сотень літ.
Люблю чарівний ліс і житечко зелене,
Увесь казковий неповторний світ!
Усе мені тут рідне: і поля, й джерельця.
Я міцно на своїй землі стою.
Тепло своїх долонь і розуму, і серця
Я Україні милій віддаю!
Пам’ятайте ви – майбутнє України. Україна – це Європейська держава і це ви! То ж своїми знаннями, працею, здобутками примножуйте її культуру, своїми досягненнями прославляйте її. Будьте гідними своїх предків, любіть рідну землю, бережіть волю і незалежність України.
Дякую вам за увагу і співпрацю! На все добре!