Квест. «У здоровому тілі-здоровий дух.»
Гра проходе з чотирма командами 2-4 класи групи продовженого дня.
Мета квесту. Формування культури здорового способу життя ,відповідальність, самостійність, уміння працювати в команді творчо та дружно.
В командах по 6- 8 дітей,4 команди .Ведуча капітанам команд дає шляховий лист, по яким станціям командам треба пересуватись.
Підготовча робота до квесту. До кожної станції підібрати завдання. Колег ознайомити з ходом заходу ,дати чітку, роз’яснювальну інструкцію.
Дітей розділити на команди по 6 - 8 чоловік. В командах діти самостійно вибирають командира. На загальних зборах ведуча розповідає про мету заходу, шлях пересування команд по станціям, які розташовані на шляховому листі.
Завдання до станції «Швидко, влучно, злагоджено.» Діти ланцюжком кидають м’яч у баскетбольне коло за 3 хвилини скільки попадань стільки балів отримує команда.
Завдання до станції «Корисне- некорисне.» Ведуча по колу кидає м’яч. Діти ловлять м’яч коли їжа корисна, некорисна-відкидають. Завдання оцінюється в 10 балів ,за не правильну відповідь мінус 1 бал.
Завдання до станції «Веселе коло» .Діти по колу передають м’яч один одному при цьому називають вид спорту, або знаряддя спортивне, або прізвище спортсмена. Завдання оцінюється в 10 балів за неправильну відповідь, або затримку відповіді знижується бал.
Завдання до станції «Народна мудрість». Ведуча запропоновує дітям за 5 хвилин знайти дві частини прислів’я про здоров’я, красу ,розум, які вона підготувала та розрізала:
1.Здоров’я за гроші не купиш.
2.Часник сім хвороб лікує.
3.Без здоров’я немає щастя.
4.Бережи одежу знова, а здоров’я змолоду.
5.Іржа залізо їсть ,а людину –хвороба.
6.Де здоров’я, там краса.
7.Здоров будеш-все здобудеш.
8.У міцному тілі –здоровий дух.
За кожне складене прислів’я 1 бал отримує команда.
Завдання до станції «Спортивні естафети». Діти шикуються у колону один за одним. Після роз’яснення та сигналу ,команди починають виконувати вправи.
1. «Не розлий воду». Ложкою перенести воду з одного кінця зали в другий в стакан. Завдання виконують діти по черзі. Бал получає та команда ,яка менш розіллє води.
2. «Куля». Головою пронести повітряну кулю, не тримаючи руками її. Не на швидкість ,а на старанність. Хто менше загубе повітряну кулю.
3. «Влучні». Передати м’яч над головою від першого до останнього гравця, а той з м’ячем біжить та стає вперед. Таким чином всі гравці з м’ячем був останній стає першим та передає м’яч.
4. «Хода пінгвіна». Перша дитина в колоні бере м’яч та затискає його між ногами. В такому положенні ,перевалюючись з однієї ноги на іншу як пінгвін ,треба пройти від початку до кінця залу і повернутися з м’ячем в руках. Завдання виконують всі по черзі.
Завдання до станції «Загадка». Педагог в бібліотеці задає дітям загадки на спортивну тематику та здорового способу життя.
1.Його б’єш він радіє, ще вище стрибає(м’яч)
2.Скільки кілець на олімпійській емблемі(5)
3.Завжди в роті, а не проковтнеш.(язик)
4.Не золото ,а найдорожче, за гроші не купиш(здоров’я та життя)
5.Мию,мию без жалю ,
Мию там де брудно.
А купатися не люблю,
Бо від нього худну.(мило)
6.Шкір має сім, а сльози випускає всім.(цибуля)
7.Не сіють ,не садять –саме виростає.(волосся)
8. Горщик розумом багатий ,сім дірочок у нім.(голова)
9.Маленькі, кругленькі, а весь світ бачать.(очі)
10.Кажуть , щоб хвороб не знати,
Треба всім мене вживати.
Можем сльози проливати ,але знаю
Вітамін там багато. (цибуля)
11. Без цукру мене не вживають
Тож подають мене до чаю
Я ж – вітамінів там маю
Усі впізнали мене гадаю. (лимон)
12. Розгризеш горіхи сміло, якщо будеш чистити ... (зуби)
13. Оголосили бій бацилам,будемо мити руки з… (милом)
Після проходжень командами всі станції ,вони повертаються до ведучої .Після підрахунку результатів квесту діти отримують заохочувальні призи.