КВЕСТ: Врятуй букварики

Про матеріал
Сценарій може стати у нагоді по закінченню букварного періоду вчителям 1класів, які бажають відійти від традиційного підходу до даного свята.
Перегляд файлу

 

КВЕСТ:

Врятуй букварики

Автор: Пейчева С.О.

Сценарій може стати у нагоді по закінченню букварного періоду вчителям 1класів, які бажають відійти від традиційного підходу до даного дійства й провести захід у формі живого квесту.

Ситуація: через зникнення підручників Буквар не може залишити учнів, а, відповідно, піти до інших дітей. Виникає загроза неписемності майбутніх школярів. Потрібно розшукати зниклі «Букварики», виконавши ряд завдань.

Мета: узагальнити і систематизувати знання за вивчений період з різних предметів; розвивати вміння користуватися знаннями, набутими раніше; продовжити роботу з розвитку пам'яті, уваги, мислення школярів через аналіз, узагальнення, міркування; виховувати в дітях  почуття колективізму, взаємодопомоги, поваги до думки інших.

Хід заняття

Вчитель: Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи, швидше в клас !

Будемо уважні і старанні всі,

Щоб почули гарне слово: «Молодці!»

Подивіться, чи все в нас готово до уроку?

Учні кажуть, що в них зникли «Букварики».

Вчитель: До мене електронною поштою надійшов лист. Цікаво від кого? Пропоную нам переглянути його разом.

Відеозапис «Звернення Букварика1»

Буквар: Добрий день, мої юні читачі! Ось і добігає кінця наша з вами захоплююча подорож. Вам потрібно йти далі, а мені вчити нових дітлахів читанню. Однак сталося щось жахливе! Пропали підручники з читання. Я не можу просто так залишити вас. Не маю на це право. Бідні майбутні школярі! Вони так і не навчаться читати! .. Хоча ... Ну, звичайно! Ви ж можете врятувати ситуацію! Десь в класі шукайте першу підказку. Поспішайте! Від вас багато залежить!

Отже пропоную пошукати першу підказку.

Діти знаходять КОНВЕРТ 1, в якому завдання:

Збери слова, здогадайся, що їх об’єднує.

Там ти знайдеш наступну підказку.

 

Діти роблять висновок, що слова: ставок,океан, море, ріка, озеро об’єднує вода, тобто наступну підказку слід шукати біля шкільного фонтанчику для питної води.

Під фонтанчиком знаходять  КОНВЕРТ 2, в якому завдання:     «ПОВТОРИ» і диск.

Вчитель вмикає диск з записом фізхвилинки «Весела зарядка». Діти повторюють рухи, танцюють. А з назви роблять висновок, що наступну підказку слід шукати на стадіоні.

Знайшовши   КОНВЕРТ 3, в якому завдання:  «Відгадай кросворд і дізнаєшся, куди тобі йти далі».

1084_html_4680996b.png

Діти здогадуються, що наступний конверт слід шукати в кабінеті інформатики.

Знаходять КОНВЕРТ 4, і отримають наступне завдання: «Розклади правильно предмети зверху на назву потрібної  казки. (принцип лото).»

 Важливо, щоб діти показали свої вміння читати.


Діти отримують торбинку з предметами:


- рибка
- дзеркало
- шкарлупа від горіха
- колосок

- качина пір'їна
- ключ

-глечик чи тарілки


 

 «Казка про золоту рибку»

«Колосок»

Кривенька качечка»

«Дюймовочка»

«Лисичка та журавель»

« Рукавичка»

«Білосніжка і семеро гномів»

«Золотий ключик або пригоди Буратіно»

 

Здогадуються, що казкові герої живуть в бібліотеці. З допомогою бібліотекаря знаходять  КОНВЕРТ 5.

Завдання: «Відгадай загадки і дізнаєшся, де знайти наступну підказку».

ЗАГАДКИ

  • Я кислий був зелений. Дозрів — і пожовтів. З жарких країн, малята, до чаю прилетів! Хоч кислий я, малята, зі мною чай смачніш.  Додам я аромату — і станеш здоровіш. (Лимон)
  • Що то за голова, що лиш зуби й борода? (Часник)
  • Я росла в темній темниці, як зросла— взяли в світлиці, з мене шкуру всі деруть, мене варять, мене труть, пироги з мене печуть. Відгадайте, хто ж я є, і назвіть ім’я моє. (Картопля)
  • Спочатку я в окріп попав,
            А потім вінегретом став. (Буряк)
  • На яблуньці ми зріли, на сонці боки гріли. (Яблука)
  • А скажіть-но, любі діти: без чого юшки не зварити? (Риба)
  • Я духмяний, в дірочках, а на смак так просто – ах! (Сир)
  • Зі мною кожен бутерброд, зазирає вам у рот. (Ковбаса)
  • Морква, біб і цибулина,
    бурячок і капустина,
    ще й картопля — шусть у горщик.
    Ну й смачний ми зварим …(борщик).
  • Довго з тіста їх ліпили,
    у окропі поварили.
    Потім дружно ласували,
    ще й сметанки додавали.   (Вареники)

Зрозуміло, що пошуки наступної підказки слід шукати … (в їдальні).

В їдальні  вони знаходять  КОНВЕРТ 6.

Завдання: «Збери пазл й наклей їх на аркуш паперу. Якщо ти все зробиш правильно, то побачиш портрет людини, яка точно знає, де знаходяться ваші підручники.»full_______________________________.______________________.jpg

Діти збирають портрет директора школи. Прямують до кабінету директора.

Директор школи:  Діти, ви справжні молодці! Сьогодні я впевнилася , що ви навчилися не тільки читати, а й відгадувати кросворди, загадки. Вмієте гарно танцювати й знаєте багато казок. А ваші друзі «Букварики»  нехай знаходяться  в нашій бібліотеці, бо вони потрібні іншим малюкам, які ще не навчилися читати. Домовились! Ви вивчили всі букви і від мене отримуєте медалі: « Я вмію читати» і смаколики.

Нагородження учнів.

По поверненню в клас відеозапис «Звернення Букварика 2»

Буквар: Дорогі діти! Дякую вам за ваші старання. Знаю, що тепер «Букварики» знаходяться в своєму книжковому будиночку під надійним захистом. Я кажу Вам : «Прощавайте!».  Але залишаю на згадку про себе надійну свою подругу «Читанку», яка  навчить вас  читати ще  виразніше, швидше. Допоможе пізнати цікавий світ літератури. Бажаю вам успіхів і міцних знань!

Вчитель роздає учням «Післябукварики”

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
6 березня 2023
Переглядів
319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку