23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Квест "Я - частинка України!"

Про матеріал

Квест "Я - частинка України!" з елементами гри "Сокіл"("Джура") формує в учнів цілісний духовний світогляд та почуття патріотизму, поглиблює знання про рідну Батьківщину, її культурні традиції на основі козацьких традицій та історії рідного краю.

Перегляд файлу

 

Управління освіти,молоді та спорту

Лиманської міської ради Донецької області

Торський навчально-виховний комплекс

 

 

 

 

 

«Я– частинкаУкраїни»

 

 

(СЦЕНАРІЙ ПАТРІОТИЧНОГО КВЕСТУ)

 

Туризм в Україні: 2011/09

 

 

РозробилаРибіна Л.В.

заступник директора з ВР

Торського НВК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учасники: учні Торського НВК, учасники семінару.

Мета:

  • формувати в учнів цілісний духовний  світогляд та почуття патріотизму, поглиблювати  знання   про рідну Батьківщину,  її культурні традиції;
  • розвивати пам'ять, увагу, фантазію, творчу уяву, спритність, швидкість, сміливість;
  • виховувати дружність та згуртованість, любов до рідної держави.

Читець 1. Ми є діти українські,
Хлопці та дівчата,
Рідний Край наш - Україна,
Красна та багата.

 Читець 2.Я дитина українська,
Вкраїнського роду,
Українці — то є назва
Славного народу.

Вед.1.Доброго дня! Ми раді вітати всіх учасників і гостей на квесті «Я-частинка України».

Вед. 2. Сьогодні ми зібралися,  щоб перевірити свої знання про нашу Батьківщину та все, що з нею пов’язане. Ви матимете змогу показати свої  вміння, таланти  та  здібності.

Вед.1. У квесті беруть участь 2 рої :    рій імені Івана Богуна та рій імені Петра Сагайдачного.

Вед.2. Вас чекають нелегкі, але цікаві  завдання.

Вед. 1. Оцінювати результати виконаних завдань ми буде почесне журі:

_______________________________________________________________

Вед. 1. Перше завдання - «Вишкіл». Тож надаємо слово головному судді квесту вчителю фізкультури_________________________________________.

ВИШКІЛ

Головний суддя  дає команду «Збірка!» - рої швидко займають свої місця і доповідають головному судді про готовність до участі у грі:

1 рій: Рій! Струнко!  Рій… для участі у грі вишикуваний!

2 рій:Рій! Струнко!  Рій… для участі у грі вишикуваний!

Суддя вітається: Урочисте вітання  «Слава Україні!»

Відповідь роїв:  - «Героям слава!»

Суддя: Прапороносній групі приготуватися до внесення козацького прапору! На прапор глянь! Ходом руш!

Звучить «Козацький марш».

Під звуки козацького маршу кожна прапороносна група входить до свого рою джур.

Суддя: Внести Державний прапор України! На прапори струнко!

Звучить Державний Гімн

Суддя   (після закінчення Гімну): Рої, спочинь! Розхід!

Ведучий 1.Шановні учасники квесту! Вас чекають завдання на 5-хстанціях, але, щоб знайти кожну з них  вам потрібно розгадати загадку чи кросворд. Рої, отримайте перші завдання .

(Учасники  виконують завдання).

Розгадайте кросворд і у виділеному стовпчику прочитайте, куди вам рухатись далі.

Кросворд1

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

1 – гетьман, що заключив тайний договір із шведським королем

Карлом   ХІІ, та програв Петру І в битві під Полтавою.

2 – головний символ гетьманської влади.

3 – вільна людина, страж, шукач пригод.

 4 – список козаків, яких польський король Сигизмунд ІІ Август у 1572 р. прийняв на державну службу.

5 – символи влади у козаків.

 

Кросворд 2

1-Яке слово зашифровано у Тризубі? Воля

2- Табіркозаків, обгородженийукріпленнями з рубленихабо січених колод.                               (Січ)

3- НайбільшарічкаУкраїни. (Дніпро)

4- Найвідомішакозацькастрава. (Куліш.)

5 -Голова козацького уряду. (Гетьман.)

Вед.2. А підтримати бойовий дух наших учасників ми запрошуємо ученицю 11 класу Журавльову Євгенію з піснею «Рідна земля»

Вед.2.–Рої, представте свої виконані завдання.

 (Рої показують розгадані кросворди з ключовими словами «музей» та «відун»).

Вірно. Перша станція нашого квесту відбудеться у нашому шкільному музеї і називається «Відун».

Вед.1. За кожне правильно виконане завдання ви отримаєте соняшнички, які складатимете в конверт.

Вед.2.Після виконання всіх завдань ми знову збираємось у залі і визначимо переможця.

Вед.1.  Всім зрозуміле завдання? Отже, вирушаймо до музею.

  На старт! Увага! Почали!

Рої відправляються на 1 станцію «Відун» до шкільного музею» і виконують отримані завдання:

1. Накарті Лиманщини знайдіть і позначте населені пункти, які мають козацьке походження.

2. Складіть розповідь про козацькі сліди у Торському

Вед.1.Поки  учасники виконують  завдання, ми пропонуємо невеличку екскурсію нашим музеєм.

Екскурсія  музеєм.

Вед.1 Атепер запрошуємо рої для звіту.

(Рої представляють результати роботи).

 - Шановні судді, підведіть підсумок двох перших конкурсних завдань.

Слово журі…

Вед. 2.Прослухавши вірш спробуйте спрогнозувати тематику наступної станції.

Читець.

В сиву-сиву давнину

Козаки йшли на війну…

Шаблі весело дзвенять,

Вражі голови летять.

І на морі, і в степах

Наганяли вони страх,

Бо найкращі вояки –

Запорозькі козаки !

І не буде переводу

Українському народу

Доки із глибин сторіч

Долина козацький клич.

Завдання:

Вед.1.

- Як ви вважаєте про що піде мова на наступній станції?

- Так правильно, мова піде про козаків і наша станція має назву «Козацький гарт». Тож запрошуємо всіх до залу.

Вед.2. Як ви знаєте,  основним заняттям козаків була військова справа: охорона і  захист українських земель.

Вед.1.

-  Тому вашим завданням, як справжніх козаків, на даному етапі квесту буде показати, якими  вправними  можуть бути козаки.

 

 

Вед.2.Зараз майстер володіння шаблею Рибін Олександр дасть вам невеличкий майстер - клас основних прийомів, які ви маєте повторити.

Вед. 1. Запрошуємо учасників до виконання вправ. А інші учасники роїв тим часом мають визначити наступну станцію за творчими завданнями.

(3 учасникивиконуютьвправи з шаблею, а інші визначають назву наступної станції за прислів'ями:

Праця людинугодує,а ліньмарнує.

У праці народжуються герої.

Раз добром налите серцевік не прохолоне.

Де є добрі люди, там біди не буде.)

Вед.2. Дякуємо нашим учасникам «Козацького гарту» і запрошуємо представників роїв для визначення наступної станції квесту.

Вед 1. Так, вірно, наша наступна станція пов'язана з працею і творчістю–це домашнє завдання  «Добра справа». Рої, представте результати своєї роботи.

Рої презентують виготовлені обереги з коментарем.

(Рої виготовляють сувенір – оберіг  «Півник» для воїнів  АТО та їхсімей  на подарунок  до дня визволення Лиманщини та України. Сувенірявляє собою виготовлену з тканини фігурку півника для наповнення обереговим змістом).

 - Слово надаєтьсяжурі.

Слово журі…

Вед. 2. А ми переходимо до наступноїстанції, яку, сподіваємось , відгадати  буде дуже легко.

Читець.                                               Гоп-гоп, гопачок,

Затанцює козачок!

Танець хвацький,

Дужев правний,

І веселий, і забавний.

На дозвіллі і в поході.

Козаку стає в пригоді.

Та не тільки це танок,

А й військовий ще урок.

Це мистецтво звуть отак:

Славний бойовий гопак.

Вед. 2.Чи відгадали ви наступнустанцію?

Вед. 1.  Так, наступна наша станція «Ватра «Уколідрузів» покаже як уміли розважатись козаки.

Вед.2. Ну-мо, рої, покажіть свої вміння.

(Рої показують український танок та жонглювання гирями).

- Слово надається журі.

Слово журі…

Вед. 2.Переходимо до заключної станції. Приготуйтеся відгадати її назву.

Читець.                      Ігри військові

 

В іграх військову премудрість ясніше

Можна було передать юнакам,

Щоб володіти шаблями вправніше,

Спритність надати ногам і рукам.

 

В іграх вони підіймались над страхом,

Гартуючи мужність і силу свою,

Щоб ні татарам, ні туркам, ні ляхам

Дух козаків не зламати в бою.

Вед.1. Так, дійсно, наступна станція - це «Спортивний Хортинг» - український вид спортивних єдиноборств.

Вед.2 Хортинг-це бойовемистецтво, система фізичної підготовки, самовдосконалення.

Вед. 1. Запрошуємо тренера _________________________

та  по 1 учаснику роїв для вправи з гирями. За 1хв. Ви повинні виконати як можна більше підйомів.

Вед.2 Друга вправа – армспорт. Запрошуємо по 2 учасника кожного рою.

(Виконуютьзавдання).

  • Слово надається журі.

Вед.2.Ну, що ж, ви всі молодці! Всі впорались із завданням. І зараз ми підрахуємо отримані вами соняшники і визначимо переможця! Рої надайте журі отримані соняшники.

Вед.1.Для оголошення та нагородження переможця  запрошуємо

______________________________________________________________

Вед.2 Для привітання учасників квесту запрошуємо наших гостей: ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Вед. 2. А тепер запрошуємо всіх на підсумкове коло- патріотичний флеш-моб.

F:\Фото сп\IMG_3928.JPG(Танок «Перлина України» (3,4,5,9 кл.)+ учасники роїв з буквами «Я ♥ Україну»)

 

 

 

   

.                                              

.

 

docx
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку